Segor pisze:Jaki tam w końcu prąd idzie przy 12V?? 60 stopni to da się jeszcze dotknąć?
1,7A. Mniej więcej 60 stopni po dwóch minutach. Czy idzie dotknąć? Nie wiem jaki masz próg bólu .
Właśnie dojechały wiatraki do radiatora.
Segor pisze:Jaki tam w końcu prąd idzie przy 12V?? 60 stopni to da się jeszcze dotknąć?
marwisn pisze:1,7A. Mniej więcej 60 stopni po dwóch minutach.
Miron pisze:a jesteś w stanie, mieszając opornikami, sprawdzić, przy jakim prądzie załącza się alarm spalonej żarówki?
Segor pisze:Pozostaje jedno pytanie: czy przy każdym zapaleniu stopu jest sprawdzane przepalenie żarówki, czy tylko raz po odpaleniu. Jeżeli przy każdym zapaleniu, to może się to kumulować i temperatura może rosnąć :/
Przy światłach przednich sprawdzi się takie coś idealnie i będę to kombinował do tych ledów na paskach. Zresztą teraz tak myślę, że te "moduły can" to właśnie takie rozwiązanie.
Segor pisze:Czyli kontrola stop jest przy każdym naciśnięciu. No trudno, ale jest w pierwszych sekundach.
Segor pisze:Czyli kontrola stop jest przy każdym naciśnięciu. No trudno, ale jest w pierwszych sekundach.
odl pisze:Mi potrafi wywalić błąd na przedniej oslampie normalnie w czasie jazdy, nie w pierwszych sekundach. Wg mnie kontrola jest ciągła.
Gral48 pisze:Może cos podpowiem...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości