bs13 pisze:Witam.
Właśnie jestem w trakcie szukania auta dla żony i wybór padł na Astrę z automatyczną skrzynią biegów. W ostatni weekend odbyłem jazdę testową wersją 1.4 150KM i było bardzo przyjemnie. Zastanawiam się czy ktoś z Was jeździł automatem w wersji 1.0XFL 105KM? Moc trochę mniejsza ale różnica w cenie ponad 8500zł. Auto będzie wykorzystywane jak drugie w rodzinie na zakupy, przedszkole i dojazd do pracy.
Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Hej, czuje sie poniekad wezwany do odpowiedzi
Otoz moja Zona ma Astre 1.0 Easytronic. Obecnie auto ma 6400km przebiegu i jest kupione jako typowe auto do miasta, na zakupy i by dzieci zawiezc do przedszkola.
Spostrzezenia:
- dynamika: zupelnie do takich celow wystarczajaca (sam jezdze 2.0TDI 190KM i lubie sobie pojechac tym autem do miasta zamiast swoje brac)
- skrzynia easytronic: jest w porzadku, ale to nie jest prawdziwy Automat. Dla mnie uczucie jak jazdy Astra I 1.8 (90KM) z automatem. Ogolnie jesli jedzie sie spokojnie to jest ok, ale szybka zmiana biegow nie jest zdecydowanie jej domena.
- spalanie: zaraz po odbiorze zrobilem trase 981,4km, ze srednia predkoscia 123,1km/h i spalanie wg. kompa 6,5l/100km (mam zdjecie). Obecnie auto w jedzie miejsko-podmiejskiej z caly czas wlaczona klimatyzacja + Quickheat wynosi 7,0l/100km. Tu musze zaznaczyc, ze mojej Zonie obce sa zasady ecodriving´u. Ja jezdzac tym autem plynnie po miescie spalam ok. 6,5l/100km. Ostatnio zrobilem trase po autostradach (120-160km/h) + wjazd do Brukseli: 235,3km, srednia 104,1km/h, spalanie 6,0l/100km
- kultura pracy: dla mnie ok
Samo auto jest w porzadku. ja osobiscie zamiast do wiekszego silnika wolalem doplacic do wersji Elite + dodatkowe wyposazenie (pakiet kierowcy plus, pakiet zimowy, Quickheat). Mysle, ze Twoja Zona tez bardziej sie ucieszy z podgrzewanej kierownicy, siedzen, Quickheat, kamery cofania i tego, ze w razie czego auto samo zaparkuje, niz z bycia pierwsza na swiatlach
Pozdrawiam