Strona 5 z 7

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 08:35
autor: kuba
FPWroclaw pisze: w każdym salonie ma być wstawiony fortepian wraz z wirtuozem, mającym nań grać ;)

A szampan i blond hostessy :D :?:

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 08:54
autor: komisarzryba
az się przejadę do swojego ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 09:06
autor: admin
komisarzryba pisze:az się przejadę do swojego ;)


Zależy czy dostaniesz zaproszenie - bo rozumiem, że to na tej premierze z wielką pompą - czyli zamkniętej i dla wybranych ;)

My zwykli zjadacze chleba pewnie tam wstępu nie mamy...a kolejnego dnia co najwyżej zobaczymy ślady szampana na parkingu przed salonem...

Choć jak widać na forum niektórzy już dostali od swojego dilera możliwość pojeżdżenia Nową Insignią na 24 h ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 09:51
autor: komisarzryba
na stronie jak byk stoi, ze zapraszają, to jade ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 09:55
autor: admin
komisarzryba pisze:na stronie jak byk stoi, ze zapraszają, to jade ;)


Podoba mi się takie podejście :)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 10:04
autor: komisarzryba
przy okazji ostatniej wizyty w serwisie, na rocznym przeglądzie, sprzedawca proponowal jazde probna insignia, ale maja wersje z reczna skrzynia i stwierdziłem, ze mi się nie chce ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 10:31
autor: FPWroclaw
Z pompą = Dorociński na imprezie. Taki event był wczoraj np. w MM CARS WARSZAWA. Tylko wybrane salony mają taką możliwość - np. jeden w większej grupie.
Jeśli chodzi o premierę salonową to zapraszamy wszystkich zainteresowanych w ostatni weekend czerwca. PT-Sobota.

Obecnie prowadzimy testy Flotowe Insigni dla firm - Test 100.

Jazdy testowe są prowadzone w każdym salonie który ma na stanie DEMO.

Jeśli klient kupi insignię ze stocku - może już ją odebrać - przed premierą.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 08 cze 2017, 11:03
autor: zasypiam
FPWrocław, a wiadomo kiedy pojawią się kombi?

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 14 cze 2017, 13:13
autor: admin
Już się pojawiło ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insi ... d5cc1a273f

Added in 28 seconds:
Polecam poszperać w ofercie ich...mają 260 KM 4x4 ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 14 cze 2017, 14:24
autor: Segor
Eeee, jakoś tak... średnio wygląda. Tył Astry mi bardziej się podoba (w sensie tył od tyłu :) ).

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 12:22
autor: Budus
Wczoraj widziana na A4 w okolicach Tarnowa na Rzeszów. Jakiś niedzielny kierowca jechał bo nie dojechał do mnie a wyjeżdżał z MOPa;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 12:53
autor: FPWroclaw
Budus pisze:Wczoraj widziana na A4 w okolicach Tarnowa na Rzeszów. Jakiś niedzielny kierowca jechał bo nie dojechał do mnie a wyjeżdżał z MOPa;)


Testują się :)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 14:59
autor: Adp89
Bardzo ładne auto ale przez podobną stylistykę do AK st juz trochę opatrzone :)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 15:05
autor: mnocon
Piękne auto - oglądałem w wrocku odbierając astre :) wg mnie wyglada lepiej tylko ze dla mnie za duża ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 16:39
autor: Adp89
A dla mnie za droga :D Miejsca nigdy nie jest za dużo. Ostatnio chciałem spakować do bagażnika astry dwa rowery i nawet z jednym był problem.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 17:02
autor: FPWroclaw
Tylko pamiętajcie o jednym - minimum silnikowe dla Insigni to

benzyna 260 KM
diesel 170 KM

Nie mówię tutaj o szaleńczych rajdach - ale o spokojnej i bezpiecznej zasadzie marginesu bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu. Odchudzili ją to fakt - ale to nadal bardzo duży samochód który potrzebuje mocy. Szkoda, że benzyna nie ma czegoś na wzór 1,6 SHT 170 KM - jest dziura pomiędzy 165 a 260KM.

W Polsce trwają obecnie testy insigni dla klientów flotowych - duże korporacje mają użyczenia na kilka dni. Pierwszy raz jako dealer spotykam się z sytuacją gdzie przy odbiorze samochodu - klient nie ma żadnego ale do powiedzenia. Udany produkt.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 18:00
autor: Budus
Ja bym musiał garaż zmienić żeby się zmieścić albo trzymać pod chmurką;) ale kto wie co będzie za 4 lata;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 17 cze 2017, 18:56
autor: piopyt
FPWroclaw pisze:Tylko pamiętajcie o jednym - minimum silnikowe dla Insigni to

benzyna 210 KM
diesel 170 KM


A jest taka benzyna dostępna? Myślałem że 2.0 to tylko 260 KM

Ogólnie ciekawe auto, ale jako klient indywidualny chcąc sensowną benzynę do takiej masy to zaczynają się już koszty, które mogą skierować uwagę na auta konkurencji albo SUVy itp. Jednak jako auto flotowe to fajna opcja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 18 cze 2017, 09:54
autor: kzyhu1983
Nie ma co ględzić...fajne autko, fajny wygląd no i fajna cena jak się skonfiguruje to i tamto. Inna liga więc nie ma co porównywać.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 20 cze 2017, 16:37
autor: zasypiam
Trochę zabawna jest ta akcja z Dorocińskim xD
Chcę przyjść na premierę, obejrzeć auto które mnie interesuje. Niestety nigdzie nie ma istotnych dla mnie informacji - czy będzie już kombi do zobaczenia, z jaką skrzynią salony mają auta testowe itd. Za to na każdej stronie dealera największą czcionką są dokładne godziny spotkania z Dorocińskim, który na grafikach jest 2 razy większy od samego auta xD Trochę się pogubiłem czy to będzie premiera samochodu czy jakiegoś nowego serialu? ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 07:52
autor: admin
Wczoraj miałem okazję przejechać się Insignią GS w silniku 1.5 165 KM AT6;

Powiem tak - nieźle to to napędza tą Insignię...mankament znaczący to sytuacja, że ten automat jest dosyć wolny...ciekawe czy kiedyś uda się bujnąć tym 260 KM w benie...ano i spalanie...we Wrocku na dynamicznej jeździe - jakieś 15 literów ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 07:59
autor: zasypiam
15 litrów ta 1.5 165 KM AT6 czy 260KM?

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 08:17
autor: admin
1.5 - dynamiczna rozumiem - testowanie z klimą ;)

Ta wersja z silnikiem 260 KM to chyba jedynie w Zielonej jest obecnie w PL...;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 08:22
autor: kuba
admin pisze:mankament znaczący to sytuacja, że ten automat jest dosyć wolny...

a podobno szybszy niż w AK :( więc to pewnie ta sama skrzynia

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 08:28
autor: admin
Mnie ciekawi ten AT8 - sąsiad zamówił więc będzie szansa sprawdzić...

Jest jeszcze jedna kwestia...nie jeżdżę na co dzień automatem więc mam inne odczucia...jednak osoba, która była w posiadaniu testowej Insignii z tym konkretnym AT6 mówiła, że w porównaniu do Tucsona którego ma w automacie to Insignia znacząco odstaje....więc pewnie jest to ta sama skrzynia co w naszych Astrach...

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 11:39
autor: zasypiam
Wróciłem właśnie z tej "GALI" Insigni. Ogólnie to nie wiem czym ta "GALA" różni się od normalnego dnia. Salon był otwarty jak zawsze bez żadnych dodatkowych fajerwerków.

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 11:48
autor: komisarzryba
gala ma sluzyc wlasnie temu, zebys tam poszedł ;)

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 11:58
autor: astra
zasypiam pisze:Wróciłem właśnie z tej "GALI" Insigni. Ogólnie to nie wiem czym ta "GALA" różni się od normalnego dnia. Salon był otwarty jak zawsze bez żadnych dodatkowych fajerwerków.

A ambasadora marki też nie było? Może będzie w Rzeszowie/Krasne w Auto-Stylu?

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 23 cze 2017, 12:19
autor: Krzysiec
Tak będzie stał przy samym wejsciu i podawał kawę ... tak samo tekturową jak on sam :D

Re: OKIEM DEALERA - INSIGNIA 2018

: 24 cze 2017, 14:37
autor: Chorwat
W Toruniu nie podawał kawy... Ba! nawet go tu nie było :P

Sama Insignia natomiast... bardzo mi się spodobała (prowadziłem kombi 2.0 170KM diesel), poza dwiema rzeczami:
- za mało miejsca na prawe kolano (mam 180cm wzrostu), tzn. tunel środkowy jest DLA MNIE nieco za szeroki w tym miejscu
- dźwignia biegów za bardzo cofnięta do tyłu, więc by zmieniać biegi musiałem nienaturalnie rękę wyginać.