Montaż modułu Powerflex
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Nie zrozumieliśmy się. Kod przetwornicy - elementu elektronicznego na płytce. To ten kwadrat z dużą ilością wyprowadzeń.
Będzie kosztować od 30gr do 15zl pewnie. Trzeba tylko przelutować.
Będzie kosztować od 30gr do 15zl pewnie. Trzeba tylko przelutować.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Ale czytałeś wcześniejsze posty? Bez dodatkowej elektroniki nic nie zmieni wlutowanie wydajniejszej przetwornicy, trzeba telefon poinformować o tym że może ten prąd większy brać. Także tu raczej wymiana całej płytki wchodzi w grę.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Czytałem.
Z moich informacji wynika, że Android sam sobie negocjuje prąd a wynika to z kilku czynników.
Zaczynając od wydajności prądowej urządzenia ładującego, po temperatury baterii irp.
Co da wymiana całego układu, jeśli to on zmienia 12v na 5v?
Nie ma na nim żadnego innego układu sterującego oprócz przetwornicy.
Jestem wysoce przekonany, że jak ktoś pokaże nam nową wersję układu, zmieni się głównie element przetwornicy.
Z moich informacji wynika, że Android sam sobie negocjuje prąd a wynika to z kilku czynników.
Zaczynając od wydajności prądowej urządzenia ładującego, po temperatury baterii irp.
Co da wymiana całego układu, jeśli to on zmienia 12v na 5v?
Nie ma na nim żadnego innego układu sterującego oprócz przetwornicy.
Jestem wysoce przekonany, że jak ktoś pokaże nam nową wersję układu, zmieni się głównie element przetwornicy.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
@antybird
To zrób sobie doświadczalnie na zewnątrz kabel, podepnij go do zasilacza dającego ponad 0,5A i pokaż że Ci działa. Wtedy uwierzę.
A na ten moment tak jak marwisn napisał na fotki.
To zrób sobie doświadczalnie na zewnątrz kabel, podepnij go do zasilacza dającego ponad 0,5A i pokaż że Ci działa. Wtedy uwierzę.
A na ten moment tak jak marwisn napisał na fotki.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: RE: Re: Montaż modułu Powerflex
Tylko nie wiem, czy widziałeś schemat przetwornicy.kormoran pisze:@antybird
To zrób sobie doświadczalnie na zewnątrz kabel, podepnij go do zasilacza dającego ponad 0,5A i pokaż że Ci działa. Wtedy uwierzę.
A na ten moment tak jak marwisn napisał na fotki.
Ona próbkuje natężenie, działa jakby port com jednostronnie.
Ja mam auto z maja 2017, ale też miałem problem na hubie usb 2.0.
Podłączyłem 3.0 i jest ok, gdy dodatkowo go zasiliłem, prąd był większy, ale i tak nie potrzebny.
Ergo z moich doświadczeń wynika, że kable porządne i urządzenia pomiędzy trzeba.
Działam na codzień z elektroniką, mam dostęp do rocznej jakości sprzętów i sprawdziłem kilka.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
A ja mam problem bo moj telefon go tworzy I zeby nie wiem co, problem bede miał - dopoki nie wymenie telefonu Zeby nie wiem jakie kable i jakie urządzenie pomiędzy, moj telefon jak wyczuje DATE nie wezmie wiekszego prądu niz 0.5A
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Też zajmuję się szeroko pojętą elektroniką, nie jedną rzecz robiłem. I naczytałem się opisów samego USB. Pisałem też o tym że niektóre urządzenia działają bez dodatkowej elektroniki (np. nawigacja) - tam ile prądu dasz tyle idzie. Ale telefon żaden jaki posiadam (parę Samsungów Sx czy Huawei P7) nie reaguje na to że dasz mu więcej prądu na gniazdko - dopiero zwarcie linii D+/D- powoduje wykrycie portu jako wysokoprądowego i ładowanie prądem powyżej 0,5A.
Dlatego nie będę się spierał, nie zamierzam się z nikim kłócić, proszę podaj jaki masz model telefonu, spróbuje taki zdobyć i sprawdzić. I jak możesz pokaż pomiar chociaż z Ampere aby to potwierdzić.
@Krzysiec
Jak masz możliwość zrób jedną próbę. Na tych zdjęciach widzę że z ładowarki Apple masz prawie 1,5A prądu. Spróbuj z niej zasilić huba Uniteka (do tego gniazda micro usb) i wtedy podłączyć telefon do huba i zobaczyć jaki masz prąd ale nie podłączając huba do komputera/gniazdka. Jak będzie ok to też zobacz zasilony hub podłączyć np. do komputera i wtedy wpiąć do huba kabel do telefonu. I zobacz Ampere jaki jest prąd (mam podobny miernik USB ale na wyświetlaczach LED i on czasem powoduje że prąd jest niższy niż faktycznie).
Dlatego nie będę się spierał, nie zamierzam się z nikim kłócić, proszę podaj jaki masz model telefonu, spróbuje taki zdobyć i sprawdzić. I jak możesz pokaż pomiar chociaż z Ampere aby to potwierdzić.
@Krzysiec
Jak masz możliwość zrób jedną próbę. Na tych zdjęciach widzę że z ładowarki Apple masz prawie 1,5A prądu. Spróbuj z niej zasilić huba Uniteka (do tego gniazda micro usb) i wtedy podłączyć telefon do huba i zobaczyć jaki masz prąd ale nie podłączając huba do komputera/gniazdka. Jak będzie ok to też zobacz zasilony hub podłączyć np. do komputera i wtedy wpiąć do huba kabel do telefonu. I zobacz Ampere jaki jest prąd (mam podobny miernik USB ale na wyświetlaczach LED i on czasem powoduje że prąd jest niższy niż faktycznie).
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Sprawdziłem wyprowadzenia tej płytki.
Wygląda to tak :
1 - lewy kanał audio AUX
2 - prawy kanał audio AUX
3 - masa audio AUX
4 - zasilanie masa
5- kontrola obecności mini jacka (przy pustym gnieździe zwarta do masy audio AUX)
6 - zasilanie +12V
Wygląda to tak :
1 - lewy kanał audio AUX
2 - prawy kanał audio AUX
3 - masa audio AUX
4 - zasilanie masa
5- kontrola obecności mini jacka (przy pustym gnieździe zwarta do masy audio AUX)
6 - zasilanie +12V
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
kormoran pisze:@Krzysiec
Jak masz możliwość zrób jedną próbę. Na tych zdjęciach widzę że z ładowarki Apple masz prawie 1,5A prądu. Spróbuj z niej zasilić huba Uniteka (do tego gniazda micro usb) i wtedy podłączyć telefon do huba i zobaczyć jaki masz prąd ale nie podłączając huba do komputera/gniazdka. Jak będzie ok to też zobacz zasilony hub podłączyć np. do komputera i wtedy wpiąć do huba kabel do telefonu. I zobacz Ampere jaki jest prąd (mam podobny miernik USB ale na wyświetlaczach LED i on czasem powoduje że prąd jest niższy niż faktycznie).
Jak tylko wroce w piatek do domu gdzie mam "zabawki" to wykonam taką próbę
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Dzięki pomocy Budusa udało sie spisać numer z gniazdka nowego typu.
Numery : 3908 7528
NAT177125625
Poniżej screen z katalogu z z tym gniazdkiem. Na obrazku posiada port AUX, ale to raczej błąd w katalogu.
Numer się zgadza z tym podanym przez Budus'a i jednocześnie system potwierdza ten numer jako element zamontowany w jego aucie (po VIN'ie).
Cena tego elementu to 160,52 pln. Trochę dużo, żeby kupić bo "może będzie dobre". Więc było by dobrze jakby ktoś wrzucił fotki jak to wygląda w środku...
Numery : 3908 7528
NAT177125625
Poniżej screen z katalogu z z tym gniazdkiem. Na obrazku posiada port AUX, ale to raczej błąd w katalogu.
Numer się zgadza z tym podanym przez Budus'a i jednocześnie system potwierdza ten numer jako element zamontowany w jego aucie (po VIN'ie).
Cena tego elementu to 160,52 pln. Trochę dużo, żeby kupić bo "może będzie dobre". Więc było by dobrze jakby ktoś wrzucił fotki jak to wygląda w środku...
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Zrobiłem sobie wczoraj kabelek by sprawdzić koncepcję podmiany zasilania.
Kabel USB na którym telefon ładował się prądem do 500 mA został częściowo pozbawiony wierzchniej izolacji.
Zasilanie zostało przecięte i w to miejsce dolutowane zasilanie z kolejnego kabla USB, który został wpięty do mocnej ładowarki 2A.
Całość wygląda tak i nie działa... Ani nie ładuje, ani nie ma komunikacji.
Taki eksperyment .
Wysłane z TT
Kabel USB na którym telefon ładował się prądem do 500 mA został częściowo pozbawiony wierzchniej izolacji.
Zasilanie zostało przecięte i w to miejsce dolutowane zasilanie z kolejnego kabla USB, który został wpięty do mocnej ładowarki 2A.
Całość wygląda tak i nie działa... Ani nie ładuje, ani nie ma komunikacji.
Taki eksperyment .
Wysłane z TT
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Do komunikacji mogłeś spróbować zewrzeć masy w obu kablach zostawiając tylko plusa odciętego. Pewnie by się komunikacja pojawiła ale nie było by wogóle ładowania.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Pewnie masz rację, ale już mi się nie chce tam grzebać.
Poszperałem trochę za tym nowym gniazdkiem. Stary typ 80 pln, nowy 160 pln.
Opel dał d..y i poprawiając co zepsuli jeszcze zdzierają z klienta...
Wysłane z TT
Poszperałem trochę za tym nowym gniazdkiem. Stary typ 80 pln, nowy 160 pln.
Opel dał d..y i poprawiając co zepsuli jeszcze zdzierają z klienta...
Wysłane z TT
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Pozostaje czekać na zdjęcie. A po cenie to faktycznie mogę przypuszczać że coś tam dołożyli, gdyż sama przetwornica 12V->5V nie wynosi więcej niż ze 20 zł.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami podaję wyniki ampere.
Pierwszy, na wyłączonym zapłonie, kabel usb 3.0 typu C długość 20cm.
Drugie zdjęcie na wyłączonym AA, Google maps i spotify.
Ampere sprawdza u mnie "starym sposobem".
Jak wrócę z urlopu sprawdzę jeszcze za pomocą miernika.
Auto odebrane maj 2017
Pierwszy, na wyłączonym zapłonie, kabel usb 3.0 typu C długość 20cm.
Drugie zdjęcie na wyłączonym AA, Google maps i spotify.
Ampere sprawdza u mnie "starym sposobem".
Jak wrócę z urlopu sprawdzę jeszcze za pomocą miernika.
Auto odebrane maj 2017
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Cieszy mnie ta wiadomość że jednak mogłem nie do końca mieć rację
Ale wg opisu jeszcze widzę że masz rocznik 2017. Masz już tam gniazdko bez AUX?
Ale jest jedna różnica - podłączone masz to kablem USB 3.0 a ja wszystko testowałem na 2.0. Także pozostaje mi zakupić kabel 3.0 do mojego samsunga i też to sprawdzę bo wygląda to obiecująco. A tak dla porównania nie masz czasem kabla 2.0 aby jego spróbować?
Ale wg opisu jeszcze widzę że masz rocznik 2017. Masz już tam gniazdko bez AUX?
Ale jest jedna różnica - podłączone masz to kablem USB 3.0 a ja wszystko testowałem na 2.0. Także pozostaje mi zakupić kabel 3.0 do mojego samsunga i też to sprawdzę bo wygląda to obiecująco. A tak dla porównania nie masz czasem kabla 2.0 aby jego spróbować?
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Montaż modułu Powerflex
No dobra, ale jakie znaczenie ma mieć kabel? Co, kabel 3.0 pozwala inaczej się skomunikować jednostce z telefonem i "wynegocjować" wyższy prąd? No chyba nie.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
W samym opisie usb już na starcie jest powiedziane że dla 2.0 prąd "startowy" to 500mA (5 * 100mA, która jest jednostką prądu dla USB w wersji 2.0) a dla 3.0 to 900mA (5* 150mA). Ale tutaj zauważ że @antybird ma prawdopodobnie nowy moduł USB i tu upatrywał bym tego, że jest taki prąd. I z tego co zaobserwowałem to kable USB 3.0 są generalnie lepiej wykonane.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
I jak to się ma do standardowego złącza w telefonie micro USB.
Chciałbym zobaczyć to ładowanie na telefonie podpięty do auta jeśli to nie problem. Ja tam nie widzę ikony AA... .
Wysłane z TT
Chciałbym zobaczyć to ładowanie na telefonie podpięty do auta jeśli to nie problem. Ja tam nie widzę ikony AA... .
Wysłane z TT
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Po kolei:
Mam gniazdo bez AUX.
Testowałem na kablu usb 2.0 i zasilanie było niewystarczające.
Odnośnie kabla USB 3.0:
Kable mogą być lepiej wykonane, co więcej jakkolwiek to brzmi, ale składać się z większej ilości włókien. Co za tym idzie przesył danych oraz natężenie mogą być większe.
Mam gniazdo bez AUX.
Testowałem na kablu usb 2.0 i zasilanie było niewystarczające.
Odnośnie kabla USB 3.0:
Kable mogą być lepiej wykonane, co więcej jakkolwiek to brzmi, ale składać się z większej ilości włókien. Co za tym idzie przesył danych oraz natężenie mogą być większe.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
antybird pisze:Po kolei:
Mam gniazdo bez AUX.
Czy możesz zatem wymontować to gniazdo i wrzucić fotki jak to wygląda w środku ?
Minuta roboty.
Na tym samym kablu mam prąd 500 mA lub 2000 mA w zależności czy podepnę to do ładowarki czy do gniazdka w aucie.
Gdyby to kabel był winny to zawsze by było 500. Coś w gniazdku zmienili (sterowanie lub moc przetwornicy). Chciałbym wiedzieć co.
Ostatnio zmieniony 24 sie 2017, 08:19 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Aha, czyli wychodzimy z założenia, że w gniazdku jest 3.0. No tylko, że jak zauważył marwisn w telefonie i tak masz 2.0. No chyba, że ktoś ma type-c, wtedy istnieje cień szansy na skorzystanie z 3.0.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: Montaż modułu Powerflex
W tekście chyba nie mam nawet quick charge.
Ja obawiam się jednego - że wyniki ampere można o dupę potłuc.
Postaram się wrzucić zdjęcie telefonu i działającego jednocześnie na ekranie AA, bo nie wyświetla mi ikony w MIUI.
Ja obawiam się jednego - że wyniki ampere można o dupę potłuc.
Postaram się wrzucić zdjęcie telefonu i działającego jednocześnie na ekranie AA, bo nie wyświetla mi ikony w MIUI.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
W gniazdku obstawiam że jest maks 2.0 (nie ma więcej linii do złącza podłączonych, a gniazdko było by niebieskie).
Na pewno zmienili gniazdko, dlatego prośba o zdjęcie tego nowego gniazdka w środku.
I jest dokładnie tak jak pisze marwisn - ja też miałem ładowanie 500/2000 w zależności z czego (ładowarka samsunga daje te 2000 ale wtedy nie ma przesyłu danych).
Zdjęcie elektroniki w tym nowym gniazdku wszystko wyjaśni.
Na pewno zmienili gniazdko, dlatego prośba o zdjęcie tego nowego gniazdka w środku.
I jest dokładnie tak jak pisze marwisn - ja też miałem ładowanie 500/2000 w zależności z czego (ładowarka samsunga daje te 2000 ale wtedy nie ma przesyłu danych).
Zdjęcie elektroniki w tym nowym gniazdku wszystko wyjaśni.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lut 2017, 14:12
- Posiadane auto: OPEL Astra K
- Silnik: B16SHT
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Krakow
- Województwo: Wpisz województwo
- Been thanked: 2 times
Re: RE: Re: Montaż modułu Powerflex
Jak je wyjąć, aby nie uszkodzić?kormoran pisze:W gniazdku obstawiam że jest maks 2.0 (nie ma więcej linii do złącza podłączonych, a gniazdko było by niebieskie).
Na pewno zmienili gniazdko, dlatego prośba o zdjęcie tego nowego gniazdka w środku.
I jest dokładnie tak jak pisze marwisn - ja też miałem ładowanie 500/2000 w zależności z czego (ładowarka samsunga daje te 2000 ale wtedy nie ma przesyłu danych).
Zdjęcie elektroniki w tym nowym gniazdku wszystko wyjaśni.
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Montaż modułu Powerflex
a mi z nieznanych przyczyn power flex przestał działać - czy sam dock do telefonu zakłada się w jakiś specjalny sposób na baze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości