Strona 1 z 1

Koniec Holdena!

: 21 lut 2020, 20:07
autor: Inferno
GM wygasza markę Holden i wycofuje się z Australii i Nowej Zelandii. W międzyczasie wygląda na to, że PSA robi z Opla i Vauxhalla marki budżetowe. Koniec Opla. Miałem astrę G, mam astrę K, następnej już pewnie nie będę miał. Serwisowałem je jednym ASO i jego jakość, odczuwam, też się pogorszyła pod zarządem PSA.

https://www.holden.com.au/

Re: Koniec Holdena!

: 22 lut 2020, 10:53
autor: BaCh
Hmmm... wiesz, ale ja miałem niemal od zawsze wrażenie, że Opel to marka budżetowa. Widać to od wielu lat, gdzie nie było auta klasy wyższej, coupe, praktycznie zero niszowych modeli. To nie jest nic złego w byciu "nie premium", producenci przyzwoitych aut w dobrej cenie też są potrzebni.

Re: Koniec Holdena!

: 22 lut 2020, 12:21
autor: Fuks
Inferno pisze:że PSA robi z Opla i Vauxhalla marki budżetowe. Koniec Opla.

Dajmy trochę czasu PSA, to że wrzucili silniki 3 cylindrowe to wina norm unijnych.

Nowa Corsa nie jest wcale gorsza od starej :).

Re: Koniec Holdena!

: 22 lut 2020, 16:12
autor: Inferno
BaCh pisze:Hmmm... wiesz, ale ja miałem niemal od zawsze wrażenie, że Opel to marka budżetowa. Widać to od wielu lat, gdzie nie było auta klasy wyższej, coupe, praktycznie zero niszowych modeli.

Opel to raczej był ten sam poziom, co Toyota, Renault, Peugeot, Ford. To nie była Dacia. Teraz już będzie. W Oplu była długa lista dodatkowego wyposażenia, co pozwalało skonfigurować sobie fajny samochód. Było, minęło. No i Dacia ma przynajmniej silniki czterocylindrowe.