kuba pisze:dynamiką kolego, nie dynamikom
Sorry już poprawione, analfabetyzm wtórny
kuba pisze:dynamiką kolego, nie dynamikom
kuba pisze:colins pisze:Stawiany za wzór jak do niedawna 1.4T z Opla z pośrednim wtryskiem, którego wycofali, bo był... za dobry.
Był dobry, ale nie jechał w ogóle. Jeśli ktoś narzeka na dynamikę obecnego 1.4 T GM, to po przejażdżce J-ką z tamtym 1.4, rozpłakałby się
DigDug pisze:Wracając do wyboru kolegi. Jeżeli akceptuje wygląd i wykonanie Fiata, to on jako najprostszy konstrukcyjnie, powinien gwarantować najdłuższe użytkowanie. Do tego ma najlepszą ekonomikę, bo LPG. Stąd wybój jest prosty.
Jakbym miał brać co innego, to Astrę, bo KIA to tylko przy założeniu że jest o te 10 tys tańsze od Astry przy tym samym wyposażeniu. Mi się nie podoba polityka prawie takich samych cen do europejczycy w Kii lub Hyundaiu.
redzik pisze: Fiat najprostszy konstrukcyjnie? Przecież tam jest koło dwumasowe i turbina, dwie dość drogie rzeczy, a np Kia tych rzeczy nie posiada. Na zagazowaniu auta mi nie zależy, bardziej na jego żywotności i bezawaryjności.
Teed pisze:@redzik masz całe forum wiedzy, poczytaj są bolączki i zachwyty w stosunku do Astry nie oczekuj , ze ktoś Ci wskaże konkrety, sam musisz to wydobyć, a wtedy zakupu dokonasz z pełną świadomością.
colins pisze:Ten 3-garnkowy motorek 1.2 Purtech z PSA wbrew pozorom wydaje się być całkiem udany.
themichals pisze:Miałem to wrzucić w wątku o wyciszeniu, ale postanowiłem jednak tutaj... pomiar wyciszenia według autocentrum przy 130 km/h:
Mercedes-Benz Klasa E 220d 2.0 194 KM - 66,4 dB vs 66,4 dB 2016 Opel Astra 1.4 Turbo 125 KM, 2015
Fuks pisze:Zaletą jest brak pierwszego tłoka, więc nie padnie .
PS. To i ja wrzucę filmik https://www.youtube.com/watch?v=lwjvlXQgi74
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości