SACZI pisze:W Aurisie nawet nie siedziałem!
"Za" przemawia "legendarna niezawodność" Toyoty.
Z drugiej strony, Ople i Focusy są z reguły trwałe, a nowym samochodem tylko akwizytorzy przejeżdżają powyżej 150 kkm.
Zewnętrzny design focusa jest nijaki, bezpłciowy. W środku całkiem OK.
Astra jest bardzo ładna zewnątrz, a i w środku w porządku.
Silniki - Astra 1.4T 125 vs 1.6 130 KM Focusa vs 1.6 Toyoty.
150 KM Astry 4 liter nie urywa, a focus i auris są wolnossące ...
Sam nie wiem, chyba odpuszczę na święta ...
Sam sobie odpowiedziałeś, "legendarna" czyli tylko w legendach. Samochód psuje się jak każdy inny. Używają go przeważnie janusze, którzy o autach wiedzą tyle co nic. Więc co ASO powie to oni łykają i są zadowoleni.
Focus faktycznie od Astry jest mniejszy z tyłu i trochę mniej futurystyczny ale wydaje się wykonany jakościowy lepiej. Na pewno prowadzi się lepiej, to jest lider w tej klasie.
Polecam Focusa z EB bo są bardzo ciche, dynamika też lepsza niż Astry (tak się wydaje).
Ogólnie Astra i Focus to bardzo porównywalne samochody, a Aurisa odpuść, szkoda życia.
mar pisze:Pod koniec kwietnia przymierzam się do jazd testowych. Astra vs. Focus. Cena też będzie miała swoje znaczenie, bo Focus droższy przy podobnym wyposażeniu (ok. 95 tys.), wiec mogą zdecydować rabaty.
W Fordzie dają spokojnie po 15-17 % rabatu. Tyle dostałem od ręki na 1.5 182. Gdzieś nawet wstawiałem skan oferty.
wiesiek3d pisze:Pod salonem Renault żona powiedziała że nawet nie wysiądzie z auta żeby luknąć na Megane, ja poszedłem i zaraz wróciłem, to nie to.
Każdy ma swój gust a tu na forum to wiemy jaki kto ma
U mnie to powiedziała przy Aurisie, zobaczyła na parkingu przed salonem i powiedziała, że odjeżdżamy. Meganka ma najlepsze według mnie tylne światła w klasie. Każdy z samochodów ma coś fajnego, oprócz Aurisa