Strona 10 z 14

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 15:26
autor: pablofso
No to zanim dostaniemy jakieś info od kolegi FPWroclaw na temat cen i specyfikacji to garść newsów z rynku niemieckiego :)

Przykładowe zmiany cen (ceny akurat bardzo zawsze się różniły PL vs DE ale poglądowo):
Astra MY19 1.4 125 MT 20700 EUR. Astra MY20 1.2 130KM MT 21195 EUR.
Astra MY19 1.4 150 AT 23700 EUR. Astra MY20 1.4 145KM AT 24845 EUR.

Ceny opcji (te akurat mogą być podobne patrząc jak obecnie opcje są wyceniane w DE):
Podgrzewana przednia szyba 210 EUR pod warunkiem zamówienia pakietu zimowego.
Ładowarka indukcyjna telefonu 150 EUR
Nagłośnienie Bose 760 EUR
Ogrzewanie postojowe 1785 EUR

Co ciekawe wygląda na to, że standardowy ekran 7 cali będzie przykryty "dużym szkłem" podobnie jak 8 calowy. W każdym razie tak to wygląda w konfiguratorze.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 15:38
autor: Martin
jak szkło to będzie to malo czytelne w słoneczne dni :(

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 19:05
autor: Inferno
Trzycylindrowe silniki i szereg innych uproszczeń. PSA robi z Opla konkurencję już tylko dla Dacii.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 20:07
autor: Martin
ja nie wiem, ole oni głównie w reklamach mówią o emisji spalin nowej Astry - ..kto z Was kupujac samochód patrzył na ten parametr ?:) pytał się o niego sprzedawcy? rezygnował z jakiegoś auta bo owy parametr byl za wysoki ? :)

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 20:17
autor: Inferno
VAG też się kiedyś chwalił niską emisją.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 20:26
autor: Martin
ale po co to robia dla zwyklego Kowalskiego ? czy nie ma innych zalet ktore mogliby dac na poczatek..tą emisje to niech oni chwala sie przed komisja europejska a nie nami

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 20:30
autor: Inferno
Martin pisze:ale po co to robia dla zwyklego Kowalskiego ? czy nie ma innych zalet ktore mogliby dac na poczatek..tą emisje to niech oni chwala sie przed komisja europejska a nie nami

Chcą być politycznie poprawni. Może na niektórych rynkach te, często wyssane z palaca i nie do osiągnięcia w rzeczywistości, emisje mogą być istotne dla niektórych kupujących. W Polsce to jest bez znaczenia. Sprzedawca w salonie w Polsce i tak nie będzie raczej miał pojęcia jakie emisja ma jego marka na tle konkurencji.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 20:55
autor: pgrad
Inferno pisze:Chcą być politycznie poprawni. ...


Za każdy sprzedany samochód który przekracza określone normy, firma buli odpowiedni podatek - to boli gdyż spada zysk lub pojawia się deficyt...
Między innymi aby obniżyć limity spalin, na siłę wprowadzane są rozwiązania z silnikami elektrycznymi, czy hybrydy, gdyż suma summarum zmniejszamy emisyjność własnych produktów.

Inferno pisze:... W Polsce to jest bez znaczenia. …


Ktoś do tego dopuścił, iż staliśmy się śmietnikiem Europy. Praktycznie wszystkie kraje dawnego bloku wschodniego mają w swoim prawie wprowadzony zakaz ściągania "złomu" i aut starszych niż 4 lata. Chcesz sprowadzić coś starszego, sprowadzaj - kto bogatemu zabroni jak go to finansowo zaboli, no chyb że są tak cwani jak polacy a podatki zapłaci pan, i ta pani i tamten pan też...

Nie ma co się okłamywać ale domniemam że z aut które miały zainstalowane filtry 99% ma je wycięte a kontrola stanu technicznego łączne z normami spalin to fikcja

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 21:02
autor: Inferno
pgrad pisze:Za każdy sprzedany samochód który przekracza określone normy

Martin pytał o zupełnie co innego.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 21:11
autor: ekstro
Ciekawe jaki system będzie w audio (w radiu). Jeśli taki jak w Grandland X (tu jak rozumiem jest z Peugeota) to porażka. Dużo gorszy, mniej intuicyjny niż stary z Opla. Jego jedyna zaleta to wyższa rozdzielczość ekranu.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 21:14
autor: KEJ
Audio ?

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 21:27
autor: robocop
pablofso pisze:Co ciekawe wygląda na to, że standardowy ekran 7 cali będzie przykryty "dużym szkłem" podobnie jak 8 calowy. W każdym razie tak to wygląda w konfiguratorze.


Czy dobrze wnioskuje, sądząc po przyciskach pod ekranem, że ekran dotykowy idzie w odstawkę? Czy to tylko moje wrażenie, biorąc pod uwagę, że jeżdże Endżojką z podstawowym systemem pokładowym.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 21:45
autor: Segor
Zarówno na i jak i r4.0 mają przyciski pod ekranem. Nabiał ma nieco więcej tak jak na tych zdjęciach. Według mnie to dobre rozwiązanie. Podstawowe funkcje .asz powielone na fizycznych przyciskach.

Re: Będzie facelifting?

: 23 lip 2019, 22:00
autor: Inferno
pgrad pisze:Ktoś do tego dopuścił, iż staliśmy się śmietnikiem Europy.

Polacy lubią stare graty, ale się to zmienia. Szybko rośnie sprzedaż nowych samochodów.

pgrad pisze:Nie ma co się okłamywać ale domniemam że z aut które miały zainstalowane filtry 99% ma je wycięte a kontrola stanu technicznego łączne z normami spalin to fikcja

Tak jest w 15- czy 20-letnich paździerzach. My w nowych autach tego przecież nie robimy.

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 09:57
autor: FPWroclaw
Czekamy, czekamy, Astrę V można jeszcze zamawiać w obecnej konfiguracji - dopychają fabryki pod korek z zamówieniami. Trwają negocjacje naszej lokalnej listy opcji i specyfikacji.

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 10:03
autor: OORBAN
FPWroclaw pisze:Czekamy, czekamy, Astrę V można jeszcze zamawiać w obecnej konfiguracji - dopychają fabryki pod korek z zamówieniami. Trwają negocjacje naszej lokalnej listy opcji i specyfikacji.


A do kiedy można zamawiać jeszcze starą wersję?

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 10:47
autor: FPWroclaw
Nieoficjalnie 2 tygodnie. W praktyce zamawiamy i patrzymy czy samochód otrzyma datę produkcji i szacowanej dostawy - jeśli nie prosimy logistykę o odrobinę "magi" i podziałanie w temacie

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 11:21
autor: heyhur
Będzie w 2020 roku, inwestują miliony u mnie w Tychach w produkcje silników 1.2 110 - 130km bo silniki PSA. Na internetach już fotki są można znaleźć przód a raczej światła bardzo jak Insignia z górnym paskiem ledowym to i warto do przyszłego roku poczekać z zakupem będą tańsze ;>

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 12:20
autor: FPWroclaw

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 20:58
autor: adax
heyhur pisze:Będzie w 2020 roku, inwestują miliony u mnie w Tychach w produkcje silników 1.2 110 - 130km bo silniki PSA. Na internetach już fotki są można znaleźć przód a raczej światła bardzo jak Insignia z górnym paskiem ledowym to i warto do przyszłego roku poczekać z zakupem będą tańsze ;>


Ciekawe jak sprzedaż spadnie.Zamiast pójsć na urozmaicenie to będą robić opla tylko z nazwy.

Re: Będzie facelifting?

: 24 lip 2019, 21:58
autor: Astroid
robocop pisze: Czy dobrze wnioskuje, sądząc po przyciskach pod ekranem, że ekran dotykowy idzie w odstawkę? Czy to tylko moje wrażenie.

Na dole ekranu widać "pasek zadań" jak w Windowsie na pewno dotykowy.

Re: Będzie facelifting?

: 25 lip 2019, 09:13
autor: FPWroclaw
Dotykowy. U nas również Dynamica zastąpi GS Line. Info może trochę z innej strony zmian w Oplu. Logistyka.

Jak wiecie samochody marki Opel po wyprodukowaniu - jadą na place zbiorcze-logistyczne, tam czekają na dyspozycję dealera - transport do wybranego salonu.

Obecnie mamy trzy takie lokalizacje:

SKŁAD W SWARZĘDZU - OPERATOR STS:
- CORSA,
- CROSSLAND X,
- INSIGNIA,
- VIVARO/ZAFIRA LIFE

SKŁAD W BIERUNIU - OPERATOR GEFCO:
- ASTRA HB,
- GRANDLAND X,
- COMBO,
- MOVANO,

SKŁAD W GDAŃSKU - OPERATOR GEFCO,
- ASTRA V SPORTS TOURER,

Nowością jest skład w Gdańsku - ma to usprawnić logistykę i skrócić czas oczekiwania.

Re: Będzie facelifting?

: 25 lip 2019, 11:17
autor: PeteP
FPWroclaw pisze:Dotykowy. U nas również Dynamica zastąpi GS Line. Info może trochę z innej strony zmian w Oplu. Logistyka.


SKŁAD W GDAŃSKU - OPERATOR GEFCO,
- ASTRA V SPORTS TOURER,

Nowością jest skład w Gdańsku - ma to usprawnić logistykę i skrócić czas oczekiwania.



Ten skład w Gdańsku już działa ?

Re: Będzie facelifting?

: 25 lip 2019, 11:44
autor: FPWroclaw
Podobno tak :)

Re: Będzie facelifting?

: 25 lip 2019, 12:29
autor: heyhur
Ciekawe jak sprzedaż spadnie.Zamiast pójsć na urozmaicenie to będą robić opla tylko z nazwy.


Pewnie tak. Corsa = 208. Astra = 308, ale jako koncern będą cisnąć swoje produkty na szpice, dlatego trzymam kciuki że modele '15-'19 pójdą w dół i nie kupie trupa lawetowego

Re: Będzie facelifting?

: 26 lip 2019, 07:14
autor: astalavista
Astra po FL z silnikami "3-cylindrowymi" produkcja pełną parą rusza w drugim tygodniu października...wcześniej nie ma szans bo nie ma na tyle silników :)

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Będzie facelifting?

: 28 lip 2019, 20:51
autor: ekstro
Czy w nowym systemie dostaniemy zdalny dostęp do samochodu? Przynajmniej te same opcje typu otwórz/zamknij, stan liczników itd.

Re: Będzie facelifting?

: 08 sie 2019, 16:52
autor: pablofso
W UK też już można konfigurować nowe Astry i tak jak myślałem, standardowy ekran zostaje bez zmian (R4.0). Co ciekawe w UK DAB jest w nowej Astrze standardem.

Re: Będzie facelifting?

: 09 sie 2019, 10:36
autor: PeteP
Bo pewnie w UK DAB jest dużo bardziej rozpowszechniony niż u nas :)

Re: Będzie facelifting?

: 09 sie 2019, 20:51
autor: Astroid
Na przyszły rok było(jest?) planowane wyłączenie analogu FM.