Fzteile pisze:Demontujesz obok silnika kompletny EGR wiadomo odpinasz węże ściągasz rurę dolotowa i ukazuje Ci się pokrywa rozrządu demontujesz ja czyscisz z silikonu wymieniasz napinacz i składasz odwrotnie da radę ogarnąć to bez demontażu pokrywy głowicy i wtrysków i tu odpada dość dużo roboty całość prac wyjdzie myślę ok 5-6 godzin niewiecej
No i w końcu jakieś dobre wieści. Zobaczę,może uda się to ogarnąć we własnym zakresie.
jedivader pisze:bluerush pisze:
@jedivader w twoim przypadku chodzi Ci o ten napinacz który wymienili Ci w aso na gwarancji? Co tam niby w nim jest poprawione?
zmieniono podwykonawcę i zastosowano mocniejszą sprężyne. (inne materiały na poprzednim napinaczu były rysy na tłoku co powodowało, że się zacinał i nie trzymał ciśniena)
Posiadasz może numery tego poprawionego napinacza(może jest na fakrurze)? To pewna informacja z tą mocniejszą sprężyną? Mimo wszystko chciałbym założyć nowy napinacz a użytkownik Funiek69 pewnie nie podzieli się tajemnicą modyfikacji(użytej sprężyny).
Czesto miałeś to terkotanie w ciepłe dni? U mnie w okresie letnim cisza. Raz na jakiś czas usłyszę to terkotanie. Jednak muszę coś z tym zrobić bo zimą to była orkiestra z rozrządu.Fzteile pisze:Funiek69 - napinacz wymieniony i cisza !!!:)