Strona 1 z 1

Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 11:20
autor: morito
Właśnie dowiedziałem się, dzwoniąc do serwisu AutoPoint w Warszawie na ul. Heliotropów, że salon jest w trakcie likwidacji. Serwisowałem tam samochód do tej pory, chciałem umówić się na przegląd po drugim roku użytkowania a tu taka niespodzianka.
Mój problem polega na tym, że w serwisie AutoPoint otwarte jest moje zlecenie na akumulator który szwankuje, a samochód 30.01.2021 skończył 2 lata (akumulator posiada gwarancję 2 letnią pomimo że mam przedłużoną gwarancję na 5 lat). Moje pytanie brzmi: czy inny serwis przejmie zobowiązanie serwisu, który jest w stanie likwidacji? Drugie pytanie jest takie - w AutoPoint otrzymałem przy zakupie Pakiet Serwisowy 3P, czy również to zobowiązanie przejmie inny Serwis Opla? Może macie jakieś doświadczenia w tym temacie, bo nie wiem gdzie tu uderzyć, tym bardziej że pracownicy serwisu AutoPoint nie mają wiedzy na ten temat.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 11:48
autor: KEJ
Witaj w klubie. Ja umówiłem się na serwis w MM cars i mieli auto w systemie. Zadzwoń i dopytaj co i jak oni wiedzą pewnie lepiej niż AutoPoint

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 11:58
autor: morito
W takim razie dzwonię do innego serwisu - dzięki.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 12:13
autor: jakoku
morito pisze:W takim razie dzwonię do innego serwisu - dzięki.

taaa
cytuję "Nie znamy historii przeglądu serwisu i dokonanych wymian w pańskim aucie, bo nie otrzymaliśmy do nich dostępu"
a kiedy będzie taka możliwość?
" trudno powiedzieć"

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 13:11
autor: Lechos
Dziwne.......historia serwisowa danego samochodu powinna być w systemie ogólnym a nie jedynie u danego dilera/serwisu w którym to auto było serwisowane.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 13:16
autor: pablofso
morito pisze: (akumulator posiada gwarancję 2 letnią pomimo że mam przedłużoną gwarancję na 5 lat).


a to ciekawe bo mojemu ojcu wymieniono akumulator bezpłatnie po 3 latach w ramach flex care.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 13:23
autor: jakoku
Lechos pisze:Dziwne.......historia serwisowa danego samochodu powinna być w systemie ogólnym a nie jedynie u danego dilera/serwisu w którym to auto było serwisowane.

To był miesiąc po zamknięciu ASO, z którego korzystałem.
Informację był niedostępne. Jedynie wymiana kół, jeden serwis. Brak było zgłoszeń do akcji serwisowej. Skrzypienie przedniego zawieszania i jego wymiana idt. w związku z tym krzywa kierownica... która mimo ustawienia zbieżności nadal była krzywa. Zostawili na pastwę losu ;)
Podejrzewam sprawy z RODO... no ale już nie dzwoniłem.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 13:33
autor: KEJ
Nie musza wkładać danych klienta ale informacje powiązane z vin samochodu

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 13:35
autor: morito
pablofso pisze:
morito pisze: (akumulator posiada gwarancję 2 letnią pomimo że mam przedłużoną gwarancję na 5 lat).


a to ciekawe bo mojemu ojcu wymieniono akumulator bezpłatnie po 3 latach w ramach flex care.


Ja mam Ochronę Pogwarancyjną Opel FlexCare i tam niestety akumulator jest wyłączony z ochrony. Twoj Ojciec pewnie ma wyższy pakiet flexcare.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 14:27
autor: Martin
Opel chyba od 2019 r wyłączył akumulator z zapisów zwykłego Flexcare (dodał dodatkowy punkt w zapisach).
Tutaj na dole pliki z różnych lat warunki Flexcare
https://dixi-car.pl/flexcare.htm

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 15:54
autor: jakoku
KEJ pisze:Nie musza wkładać danych klienta ale informacje powiązane z vin samochodu

Z tego co się dowiedziałem. Dane napraw poza normalnym serwisem muszą być wpisane w system przez pracowników ASO. Jeśli tego nie wpisał to informacje są tylko w formie papierowej czyli to co podpisujemy po wykonaniu dodatkowej usługi. Być może pracownik byłego już serwisu nie zdążył tego wykonać lub miał to koło czterech liter i nie wpisał poprawnie VIN-u .
Dodatkowo na takim dokumencie są dane, które podchodzą pod RODO. Jak było i jest dowiemy się w następnym odcinku czwartego sezonu pt. "Profesor jedzie do AsO"

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 16:01
autor: KEJ
Je mam przeglad we wtorek w MM Cars to zapytam czy maja wgląd w dane z innego serwisu (Auto Point)

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 16:42
autor: pablofso
morito pisze:
pablofso pisze:
morito pisze: (akumulator posiada gwarancję 2 letnią pomimo że mam przedłużoną gwarancję na 5 lat).


a to ciekawe bo mojemu ojcu wymieniono akumulator bezpłatnie po 3 latach w ramach flex care.


Ja mam Ochronę Pogwarancyjną Opel FlexCare i tam niestety akumulator jest wyłączony z ochrony. Twoj Ojciec pewnie ma wyższy pakiet flexcare.


nie, miał dokładnie taki sam .. to było w 2019, może się coś zmieniło albo to był "gest" serwisu po prostu, nie wiem dokładnie czym to było spowodowane.

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 05 lut 2021, 16:47
autor: rah
Profesor jedzie do aso? Sam? To oni od profesora nie odbierają i nie przywożą pod dom? Skandal normalnie.
Na insignie wzięty jest flexcare za coś koło 6000 zł, ale nie wiem, czy akumator się tam łapie. Na 100% tej zimy nie przeżyje. Do tego przestał działać zamek tylnych prawych drzwi, ale mechanicznie, centralny działa . Czasem nie da się zamknąć, nie łapie zamek, a czasem otworzyć.
A tak przy okazji kilka serwisów opla już się zamknęło. Czy ktoś wie, czy powstały tam inne?

Re: Serwis w trakcie likwidacji

: 09 lut 2021, 17:40
autor: KEJ
Po wizycie w MM Cars Warszawa. Salon nie ma możliwości pobrania danych z historii napraw, serwisowania z innego salonu. Opel zablokował taką możliwość. ASO ma informacje o samochodzie pochodzące od Opel - tylko tyle lub aż tyle.