Re: OnStar - wszystko o systemie
: 07 sty 2021, 10:24
A może spełnisz swoje obietnice z lipca 2019?
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
krupers pisze:Używasz słów, których nie rozumiesz, podajesz absurdalne wyjaśnienia i nie potrafisz uznać autorytetu, który - zasmucę Cię - jest.
Wulgaryzmy schowaj dla swojej rodziny, bo chyba pomyliłeś drzwi. I naprawdę - jeśli masz problem z kulturą osobistą, czepiasz się upomnień związanych z zasadami pisowni, a sam jej nie stosujesz, okazując nad wyraz swoją butę - lepiej zwolnij, bo daleko nie zajedziesz.
I zgadzam się z przedmówcą - skończmy temat, bo nie dość, że jak wspomniał Tomeq odpłynęliśmy, to jeszcze zaczyna się burdel jak w Archeo..
GordonLameman pisze:krupers pisze:Używasz słów, których nie rozumiesz, podajesz absurdalne wyjaśnienia i nie potrafisz uznać autorytetu, który - zasmucę Cię - jest.
Wulgaryzmy schowaj dla swojej rodziny, bo chyba pomyliłeś drzwi. I naprawdę - jeśli masz problem z kulturą osobistą, czepiasz się upomnień związanych z zasadami pisowni, a sam jej nie stosujesz, okazując nad wyraz swoją butę - lepiej zwolnij, bo daleko nie zajedziesz.
I zgadzam się z przedmówcą - skończmy temat, bo nie dość, że jak wspomniał Tomeq odpłynęliśmy, to jeszcze zaczyna się burdel jak w Archeo..
Hola, hola doktorku.
1. Nie jesteś autorytetem, a już na pewno nie w kwestiach tutaj poruszanych.
2. Nie podałeś ani pół konkretu w dyskusjach tutaj prowadzonych z Tobą.
3. To ty urządziłeś sobie wycieczki ad personam w stosunku do interlokutorów (podważanie męskości w przypadku dyskusji ze mną, nazwanie Slavka dzieckiem).
4. Pisanie zaimków wielką czy też dużą literą jest elementem obowiązkowym listów czy e-maili, ale to jest forum internetowe. Zgodnie ze stareńką Netykietą zwroty grzecznościowe nie są konieczne. Forum internetowe to nie list, ani email. Jak ktoś chce w ten sposób zaimków osobowych używać - śmiało. Ale to nie jest błąd.
5. Błędem jest pisanie "z wielkiej litery" --> https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/wielk ... ;3927.html
i tu masz autorytet--> https://pl.wikipedia.org/wiki/Miros%C5%82aw_Ba%C5%84ko
6. Największy problem z kulturą osobistą zaprezentowałeś jednak ty.
gravity1287 pisze:Czy jest szansa policzyć, ilu chętnych byłoby na pozew zbiorowy - jakaś ankieta na forum?
Tom1977 pisze:Ja natomiast zapytam czy to już oficjalnie wiadomo, że to OnSar/GM odmówił dalszej współpracy (świadczenia uslug) czy Opel/PSA zaniechał współpracy z OnStar/GM mimo, ze byla taka możliwość. Uważam, że to jest podstawą tego do kogo można kierować roszczenia, czy coś w międzyczasie przeoczyłem?
Tomeq pisze: Wydaje mi się z 2016 nie było jeszcze e-sim, więc pewnie fizyczna karta sim.
Astroid pisze:Tomeq pisze: Wydaje mi się z 2016 nie było jeszcze e-sim, więc pewnie fizyczna karta sim.
Przecież Astra ma prawie wszystko z logo GM pewne elementy made in USA, a tam e-sim w telefonach są od dawna.
GordonLameman pisze:Dzięki.
Tak jak pisałem - prawo nie jest po Waszej stronie, bo nie po to Opel płaci prawnikom i nie po to wydzielał usługę OnStar, żeby można było samego Opla pociągać do odpowiedzialności.
Ale tak jak pisałem na samym początku - jest to bardzo niefajny ruch ze strony Opla i PSA. Tym bardziej, że ta usługa pozostaje w USA, więc zwija się tylko europejska część.
mefistofeles pisze:
Kolega zpaomina jednak o jednym - tu jest Europa i prawo konsumenckie jest odporne na tego typu sztuczki. W USA - zgoda - podpisałeś, że oddasz nerkę to oddawaj i nie marudź. Ale w Europie działa to inaczej - sprzedawca odpowiada za to co sprzedał. A sprzedał produkt z funkcją której juz nie ma. I nie dał opcji alternatywnej, np zamontowania zewnetrznego systemu dajacego podobną funkcjonalnosc.
Dlatego nadal zachodzi niezgodnosc towaru z umową. Umową którą podpisywałem z dealerem Opla. Aktywacji systemu OnStar też dokonywał w salonie pracownik salonu a nie ja sam se podpisywałem umowę.
GordonLameman pisze:
Poza tym - nie ma tu niezgodności z umową. Dostałeś w aucie urządzenie, które mogłeś wykorzystać do subskrypcji usługi u innego dostawcy. Sprzedawca nie odpowiada za jakość, termin i ogólnie za tą usługę.
(jeszcze nikt na to nie odpisał)
mefistofeles pisze:
Sprzedał mi to wiec odpowiada.
mefistofeles pisze:Ale ok, przyjmijmy, że masz rację i faktycznie jest wszystko lege artis. nadal warto robić raban, nawet po to by nas spuszczali na drzewko by pokazac - patrzcie jak Opel robi w wuja klientów, teraz reklamuje Opleconnect, ciekawe czy to tez tak wyłączy.
Bo o ile mało kto oczekuje, że takie rzeczy bedą działać 15 czy chocby 10 lat to jednak 2 lata to wyjątkowo słabo. I może to być szansa dla firmy by być frontem do klienta. Ale do tego potrzebny jest mały pożar, który będa gasić.
mefistofeles pisze:
Więc nie przeszkadzaj
GordonLameman pisze:Ja aktywowałem sam. Nie kojarze ingerencji pracowników Opla.
GordonLameman pisze: I nawet kolega chojrak-krupers znikł
KEJ pisze:U mnie aktywacje przy mnie przeprowadził Pan z salonu. To kto to aktywował raczej o niczym nie świadczy, bo niby o czym ?
krupers pisze:Widzę, że kolega nadal szczeka...
Nie, nie zniknąłem, a po prostu nie dyskutuję, bo mam ciekawsze rzeczy do roboty niż Ty