Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
: 23 sty 2017, 20:17
Jak się prowadzi to się raczej nie zwraca na takie rzeczy uwagi.
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
Nie pamiętam już czy odpowiedź na to pytanie już padło, ale warto się upewnić.George pisze:Wiec bylem i ... dupa. Nasz GMowski Vtec dziala z lagiem bo system jest w pelni elektryczny [...] w trybie sport nie wystepuje bo silnik ma te "sportowe" krzywki
dziadzia82 pisze:Zmieniony jest kat otwarcia przepustnicy, wydłużają się czasy wtrysku oraz fazy rozrządu się przestawiają ( przez to czas oczekiwania po naciśnięciu sport)
Możemy tak sobie wytykać w nieskończoność: "Proponuję przeczytać co przytoczyłem". A przytoczyłem opinie, sugerujące, że przycisk sport zwiększa spalanie (w domyśle, zwiększa je ogólnie).Klor pisze:Proponuję przeczytać raz jeszcze co napisałem. Wszystko zależy od tego jak i gdzie jest auto używane.
Masz prawo się z nim nie zgadzać, tylko czemu do mnie masz o to pretensje?Klor pisze:To jest tylko czyjaś opinia (dla mnie okrutna bzdura). 16-20 to pewnie można zrobić butująć po mieście od świateł do świateł co nijak ma się do jazdy z tempomatem.
Serio chcesz się spierać o rozszyfrowywanie kontekstu wypowiedzi?Klor pisze:kuba pisze::D u mnie i 14 się zdarza, jak sie SPORT'em pobawię
A tutaj nie ma żadnej informacji ile ta sama zabawa będzie kosztowała bez trybu SPORT.
Bardzo cenna informacja. Czemu się nią nie podzieliłeś wcześniej? @Budus: potwierdzasz?Klor pisze:Dotyczy to 1.4. Nie stwierdziłem tego zachowania w 1.6.
Za to obrażanie innych użytkowników forum na pewno zrobi z Ciebie takiego mistrza Przytoczyłem Ci cytat Kuby. To, że nie może się zdecydować i raz pisze jedno, raz drugie to nie moja wina Oczekujesz, że będę pamiętał każdy jeden post na forum?Klor pisze:Mistrzem dyskusji to Ty nie jesteś... ewentualnie to żałosna próba manipulacji. Cytat z przytoczonego przez Ciebie wątku...
I bardzo możliwe, że w 1.6 nie ma. Jednak biorąc pod uwagę ten temat i jeszcze 1-4-turbo-spadek-mocy-przy-3000rpm-t400-90.html można wysunąć wnioski, że w przypadku 1.4 różnica jest.Klor pisze:Tak jak pisałem - nie ma różnicy w przyspieszeniu w momencie kiedy silnik "zrozumie", że wcisnąłeś gaz do końca. Różnica jest tylko i wyłącznie w reakcji na gaz i w tym jak szybko silnik rozumie, że chcesz przyspieszyć.
Segor pisze:Za to obrażanie innych użytkowników forum na pewno zrobi z Ciebie takiego mistrza Przytoczyłem Ci cytat Kuby. To, że nie może się zdecydować i raz pisze jedno, raz drugie to nie moja wina Oczekujesz, że będę pamiętał każdy jeden post na forum?Klor pisze:Mistrzem dyskusji to Ty nie jesteś... ewentualnie to żałosna próba manipulacji. Cytat z przytoczonego przez Ciebie wątku...
Budus pisze:@kuba
bo Twoja Astra to ogólnie sporo pali
Ok, a przychylasz się do tezy, że w trybie sport silnik cały czas ma ustawiony VTEC w na wydajne krzywki?Klor pisze:kuba tylko, że butowany bez trybu sport też będzie sporo palił.
dziadzia82 pisze:tylko Hamownia prawdę powie.
W kwietniu będziemy wiedzieli co siedzi w 2 trybach w 1,6 200.