Re: Tryb SPORT - co dokładnie zmienia ?
: 17 sty 2017, 10:36
]Po pierwsze Ty musisz szybciej wciskać pedał gazu niż kolega. Niby nic, a może zrobić różnicę, no i jak widać z opowieści kolegów z forum niby te same auta, a każdy ma inne odczucia/problemy. Jednym brak mocy przy 3k, innym nie. Jedni mają vmax 190km/h, inni 223 km/h... Ktoś pisał też, że przy maksymalnie wciśniętym pedale gazu auto jechało gorzej niż przy odrobinę mniej wciśniętym. Jest wiele powodów dla których dwa "identyczne" auta mogą mieć inne wyniki.
Jak ktoś zhamuje 5 aut z trybem sport i 5 bez (minimalna próbka statystyczna) i pokaże na wykresach różnicę to będzie można powiedzieć, że faktycznie auta z przyciskiem są szybsze. Do tego czasu to będzie placebo [/quote]
wiesz co ja mam wrażenie, że moja enjoy bez sporta ladnie sie zbiera od ponizej 2000 do okolo 3500 pozniej juz pary troszke brak i zauwazylem, ze jak ja szybko wkrece na obroty np do ok 5000 to strasznie wolno spada z obrotow...
pedal gazu daje w podloge... i rzeczywiscie troszke ulamkow milisekund minie zanim auto dostanie pary, a faktycznie v max licznikowe jechalem 217 z lekko cofnietym pedalem gazu, kolega co ma sporta wczoraj mowi, ze poszla licznikowo 211 i musial heblowac bo mu wyjechalo auto, jak temperatura bedzie plusowa to w niemcach na a4 (czesto tam jezdze) przycisne ja jeszcze raz na maxa. Mi pali srednio latem kolo 7-7,5 a teraz zima skoczylo do 8-8.5, srednio autostrada jade 160-180 nie przekraczajac 4000 obrotów na 6 biegu - jest w miare komfortowo jezeli chodzi o cisze itp
Jak ktoś zhamuje 5 aut z trybem sport i 5 bez (minimalna próbka statystyczna) i pokaże na wykresach różnicę to będzie można powiedzieć, że faktycznie auta z przyciskiem są szybsze. Do tego czasu to będzie placebo [/quote]
wiesz co ja mam wrażenie, że moja enjoy bez sporta ladnie sie zbiera od ponizej 2000 do okolo 3500 pozniej juz pary troszke brak i zauwazylem, ze jak ja szybko wkrece na obroty np do ok 5000 to strasznie wolno spada z obrotow...
pedal gazu daje w podloge... i rzeczywiscie troszke ulamkow milisekund minie zanim auto dostanie pary, a faktycznie v max licznikowe jechalem 217 z lekko cofnietym pedalem gazu, kolega co ma sporta wczoraj mowi, ze poszla licznikowo 211 i musial heblowac bo mu wyjechalo auto, jak temperatura bedzie plusowa to w niemcach na a4 (czesto tam jezdze) przycisne ja jeszcze raz na maxa. Mi pali srednio latem kolo 7-7,5 a teraz zima skoczylo do 8-8.5, srednio autostrada jade 160-180 nie przekraczajac 4000 obrotów na 6 biegu - jest w miare komfortowo jezeli chodzi o cisze itp