PaGo pisze:Finrodeq pisze:PaGo pisze:Nie .albo niezawsze ,pewnie zależy od decyzji ASO.
Cały komplet to :Inny wysprzęglik,inne przewody,inna pompa .
Przynajmniej w 1,4T.
Jak inny, jak ludzie piszą tutaj na forum, że nawet po wymianie na gwarancji wracają z tym samym problem po jakimś czasie?!
Umie czytać ze zrozumieniem?
Jeśli ASO wymieniło tylko wysprzęglik,to na strary model.
Jeśli cały komplet ,to pewnie już wszystko innej konstrukcji .
Co dokładnie zrobiło ASO tego pewnie nie dowiesz się bez porównania wymienionych części.
Po co te podjazdy - czy umiem czytać ze zrozumieniem?!
Poza tym masz pewność , że to nowy konstrukcyjnie wysprzeglik z całym osprzętem do niego? Czy tylko tak myślisz? Może degradacji ulega cały osprzęt, który wystarczy na kolejne 50 k km.
(Napisałeś „pewnie”, ahh widzisz umiem czytać ze zrozumieniem)…
Ludzie napisali, że wracają po wymianie z tym samym problemem, także ta specjalna polityka może okazać się tylko odkładaniem problemu w czasie.