Wymiana piasty TYŁ - wycie łożyska
- Konrad
- Posty: 246
- Rejestracja: 31 maja 2017, 22:53
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 T 150 KM RM17A
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Lublin
- Województwo: lubelskie
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 17 times
Wymiana piasty TYŁ - wycie łożyska
Wymieniał ktoś piastę tylną? Chyba nie jest to jakaś wielka filozofia. Chodzi mi o momenty dokręcania śrub piasty lub cały opis. W mojej astrze zaczyna wyć łożysko/piasta. 77k nalotu.
- man1utek
- Posty: 2061
- Rejestracja: 05 kwie 2017, 10:27
- Posiadane auto: Opel Astra V HB Essentia
- Silnik: 1.4 100KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Brwinów
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 46 times
Re: Wymiana piasty TYŁ - wycie łożyska
i jak? udało Ci się coś ogarnąć? samemu czy jednak skorzystałeś z usługi mechanika/serwisu?
- Konrad
- Posty: 246
- Rejestracja: 31 maja 2017, 22:53
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 T 150 KM RM17A
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Lublin
- Województwo: lubelskie
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 17 times
Re: Wymiana piasty TYŁ - wycie łożyska
Temat do zamknięcia winnym okazały się 5-letnie wyząbkowane opony letnie MICHELIN (48 tys. przebiegu na nich). Ich żywot dobiegł końca pomimo tego, że do wskaźnika TWI brakowało jeszcze 3 mm. Po założeniu nowych zimówek cisza.
-
- Posty: 82
- Rejestracja: 19 lip 2019, 10:18
- Posiadane auto: Insignia B ST
- Silnik: 2.0 CDTI 170 KM (AT8)
- Rocznik auta: 2019
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 7 times
Re: Wymiana piasty TYŁ - wycie łożyska
@Konrad a diagnozowałeś sprawność amortyzatorów w ostatnim czasie?
- Konrad
- Posty: 246
- Rejestracja: 31 maja 2017, 22:53
- Posiadane auto: Opel Astra V
- Silnik: 1.4 T 150 KM RM17A
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Lublin
- Województwo: lubelskie
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 17 times
Re: Wymiana piasty TYŁ - wycie łożyska
Amortyzatory sprawne. Opony drugi rok z rzędu jeździły na tyle bo zapomniałem zamienić przód na tył, żeby się równo wytarły. Działała na nie jedynie siła hamująca a nie napędowa, z tego co czytałem opony na osi wleczonej mogą się wyząbkować, jeśli nie są przerzucane na oś napędową. Może to było przyczyną.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości