Postautor: rah » 22 gru 2020, 14:52
W dynamicznej wpinasz się z maszyną w obieg i olej przechodzi przez maszynę w całości. Najpierw skrzynia pracuje z zassanym środkiem czyszczącym. Cały syf, który wyplucze się ze wszystkich zakamarków, odczepi się od obudowyy itp. krąży po całej skrzyni, ale przechodząc przez filtr te wszystkie zanieczyszczenia są w nim zatrzymywane. Po takim przeczyszczeniu dopiero podawany jest świeży olej, który stopniowo wypiera stary, który już zostaje w zbiorniku maszyny. Na końcu trzeba wymienić ten filtr, który po takie operacji jest wypełniony wypłukanym syfem. No ale w oplu tego się nie da zrobić,bez rozebrania skrzyni. Masz więc świetnie wyczyszczoną skrzynie biegów wewnątrz z wszelkich zanieczyszczeń, które gdzieś sobie tam zalegały i kompletnie zasyfiony filtr, być może już tak, że ograniczamy mu drożność i to jest problem