Cześć,
Przejrzałem forum w celu znalezienia odpowiedzi i bezskutecznie
Zmagaliście się z zapachem spalin w aucie? Czuć spod maski zapach spalin który podczas jazdy przez kratki dostaje się do wnętrza auta
Auto dziś rano trafiło do mechanika i wstępna diagnoza jest na nieszczelny zawór egr, twierdzi że do jego wymiany trzeba go wymienić razem z jakimś dużym elementem które łącznie kosztują 4k.
Jeszcze w poniedziałek ma do tego zajrzeć ale chciałbym się dowiedzieć jakie są Wasze doświadczenia
Dziękuję
Zapach spalin
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 02 gru 2020, 17:48
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1.6cdti 110KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Płock
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
Re: Zapach spalin
Jaki silnik przede wszystkim? O jakim elemencie jeszcze mówimy, niech mechanik go nazwie bo cena kosmiczna. Jeśli byłby to diesel to EGR na pewno można wymienić sam, obok masz klapę gaszącą, rurkę od spalin, kolektor itd. Sprawdź jeszcze podkładki pod wtryskami.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 25 sty 2017, 07:41
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.6 CDTI B16DTE
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Ostrołęka
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 22 times
Re: Zapach spalin
może nie tyle zawór egr co chłodnica spalin i ta faktycznie tania nie jest lub rura karbowana łącząca kolektor wydechowy z egr i chłodnicą spalin.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 mar 2020, 08:03
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1.6 cdti 136km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Pruszków
- Województwo: Mazowieckie
Re: Zapach spalin
Silnik 1.6cdti 136km
Określił, że EGR jest połączony z innym elementem który jako zestaw kosztuje 4k. Jeśli określił, że zawór EGR jest nieszczelny a wg moich wstępnych poszukiwań można dostać sam EGR a chłodniczka to oddzielny element to nie powinno być problemu, żeby wymienić sam EGR
EDIT:
Teraz doprecyzował, że chodzi o chłodniczkę EGR. Te ceny to kosmos. Bezdyskusyjnie stwierdzam, że ten samochód jest drogi w eksploatacji
Określił, że EGR jest połączony z innym elementem który jako zestaw kosztuje 4k. Jeśli określił, że zawór EGR jest nieszczelny a wg moich wstępnych poszukiwań można dostać sam EGR a chłodniczka to oddzielny element to nie powinno być problemu, żeby wymienić sam EGR
EDIT:
Teraz doprecyzował, że chodzi o chłodniczkę EGR. Te ceny to kosmos. Bezdyskusyjnie stwierdzam, że ten samochód jest drogi w eksploatacji
-
- Posty: 893
- Rejestracja: 29 lis 2018, 23:14
- Posiadane auto: Astra+ HB
- Silnik: D14XFT MT6 150
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Śląsk
- Województwo: Śląskie
- Been thanked: 59 times
Re: Zapach spalin
AleSzwaja pisze: Bezdyskusyjnie stwierdzam, że ten samochód jest drogi w eksploatacji
Jak się posiada auto klasy premium to tak jest :)
- pgrad
- Posty: 2357
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
- Posiadane auto: Astra K ST
- Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 140 times
Re: Zapach spalin
Astroid pisze:AleSzwaja pisze: Bezdyskusyjnie stwierdzam, że ten samochód jest drogi w eksploatacji
Jak się posiada auto klasy premium to tak jest
Po prostu jak w powiedzeniu Biednych nie stać na tanie rzeczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości