komisarzryba pisze:Dolicz kupno kół i matematyka się zmienia
Koła trzeba rotować, bo tylne opony zużywają się dużo wolniej.
komisarzryba pisze:Dolicz kupno kół i matematyka się zmienia
Axel99 pisze: W czujnikach są baterie niewymienialne czyli jak padnie to się wymienia cały czujnik którego cena to 200-300 zł czyli za 4 czujniki można kupić komplet opon.
Astroid pisze:Jak nie wymienialne, zamiast 2032 włożyłem nawet 2050, myślę że powinna starczyć na 8-10 lat. Fakt trzeba troszkę podłubać.
Inferno pisze:komisarzryba pisze:Dolicz kupno kół i matematyka się zmienia ;)
Koła trzeba rotować, bo tylne opony zużywają się dużo wolniej.
Astroid pisze:Axel99 pisze: W czujnikach są baterie niewymienialne czyli jak padnie to się wymienia cały czujnik którego cena to 200-300 zł czyli za 4 czujniki można kupić komplet opon.
Jak nie wymienialne, zamiast 2032 włożyłem nawet 2050, myślę że powinna starczyć na 8-10 lat. Fakt trzeba troszkę podłubać.
PaGo pisze:Właściwie to już jest ,tylko musisz poszukać.
Inferno pisze:Astroid pisze:Jak nie wymienialne, zamiast 2032 włożyłem nawet 2050, myślę że powinna starczyć na 8-10 lat. Fakt trzeba troszkę podłubać.
Myślisz, że producent nie wpadł na to, że można dać większe baterie? Wiesz dlaczego liczniki energii elektrycznej, podzielniki ogrzewania, liczniki wody wymienia się zwykle co 5 lat? Bo to urządzenia pomiarowe, które z czasem tracą dokładność. Tak samo manometry TPMS.
Astroid pisze:A po co producent miałby dawać większe baterie, tak samo jak i robić inne nie do zdarcia elementy auta.
Astroid pisze:TPMS to raczej urządzenie wskazujące, a urządzenia pomiarowe
Tylu pisze: Czy to może być objaw kończącej się baterii? Jest szansa że zmieni coś ponowne programowanie czujników?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości