Dziwne wytyczne co do ciśnienia w instrukcji
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Dziwne wytyczne co do ciśnienia w instrukcji
Dlaczego przy większym obciążaniu należy zmniejszyć ciśnienie?
- Załączniki
-
- aaa.png (141.86 KiB) Przejrzano 1398 razy
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Dziwne wytyczne co do ciśnienia w instrukcji
Przy trzech osobach podane jest ciśnienie do jazdy ekonomicznej, a przy pełnym do komfortowej, tak jak w pierwszej opcji.
béton brut
-
- Posty: 1894
- Rejestracja: 15 kwie 2019, 23:32
- Posiadane auto: Astra K HB Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo 200 KM AT
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Trójmiasto
- Województwo: pomorskie
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 41 times
Re: Dziwne wytyczne co do ciśnienia w instrukcji
komisarzryba pisze:Przy trzech osobach podane jest ciśnienie do jazdy ekonomicznej, a przy pełnym do komfortowej, tak jak w pierwszej opcji.
No to jeszcze powinno być ciśnienie zapewniające ekonomiczne spalanie przy pełnym obciążeniu.
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: Dziwne wytyczne co do ciśnienia w instrukcji
Widoczne trzy bary to maks dla tego rozmiaru opon lub/i ze względów na prowadzenie się fury.
béton brut
-
- Posty: 837
- Rejestracja: 29 lis 2018, 23:14
- Posiadane auto: Astra+ HB
- Silnik: D14XFT MT6 150
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Śląsk
- Województwo: Śląskie
- Been thanked: 55 times
Re: Dziwne wytyczne co do ciśnienia w instrukcji
Inferno pisze:No to jeszcze powinno być ciśnienie zapewniające ekonomiczne spalanie przy pełnym obciążeniu.
Jaka ekonomia przy pełnym obciążeniu, to musi pić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości