PROGRAM ROZSZERZONEJ GWARANCJI.
GWARANCJA OPEL FLEX CARE – MOŻLIWOŚĆ ODPŁATNEGO PRZEDŁUŻENIA GWARANCJI PODSTAWOWEJ W OKRESIE DO 24MC OD DATY PIERWSZEJ REJESTRACJI. USŁUGA DOSTĘPNA DLA PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA SAMOCHODU MARKI OPEL (W PRZYPADKU FINANSOWANIA – WŁAŚCICIELEM SAMOCHODU (W UJĘCIU OPEL FLEX CARE) POZOSTAJE UŻYTKOWNIK Z WŁAŚCIWEJ UMOWY LEASINGOWEJ/NAJMU)
ZAKUP ONLINE
- nowe samochody kupione za moim pośrednictwem = CENA KATALOGOWA PAKIETU (aktywacja w momencie sprzedaży lub do 24mc od daty pierwszej rejestracji),
- wszystkie samochody marki Opel zakupione w autoryzowanych salonach sprzedaży sieci Opel + CENA KATALOGOWA (do 24mc od daty pierwszej rejestracji), dotyczy również samochodów DEMO oraz rejestrowanych na dealerów jako pierwszych właścicieli (wnioskujący o Flex Care jako drugi właściciel).
W wiadomości do mnie poproszę o dane
:
- skan dowodu rejestracyjnego,
- NIP jeśli FV ma być wystawiona na działalność,
- PESEL jeśli FV ma być wystawiona na osobę prywatną,
- adres email na który była rejestracja myOpel,
- numer telefonu,
- adres do wysyłki dokumentów.
- który pakiet wybieramy
Gwarancje aktywuje zdalnie, dokumenty w tym Fv z terminem płatności 21 dni - wysyłam kurierem na podany adres.
Nie trzeba ruszać się z domu - generalnie tak też sprzedaje samochody i wielu klientów woli spokojnie wymienić kilka wiadomości email oraz odbyć rozmowy telefoniczne - niż chodzić po salonach. Tak wygląda nowoczesna sprzedaż












ZASADY I WARUNKI:







ZASADY I WARUNKI OPEL ASSISTANCE (OD 01.01.2019)
1. Zmiany:
Dodano:
Holowanie w przypadku szkody komunikacyjnej,
Samochód zastępczy do czasu zakończenia naprawy
Usunięto:
Pomoc w przypadku uszkodzenia ogumienia
Przesyłkę części zamiennych
Pomoc w załatwieniu formalności bankowych
2. Informacje ogólne:
Wykonawcą usługi Opel Assistance na rynku Polskim będzie tak samo jak obecnie firma Starter24.
Usługa będzie świadczona przez okres 12 miesięcy od daty pierwszej rejestracji lub wydania nowego samochodu klientowi czyli od daty startu gwarancji na nowy samochód marki Opel.
W celu uzyskania obsługi w razie wystąpienia awarii, należy najpierw bezwzględnie zadzwonić do centrum Opel Assistance.
Przeglądy okresowe muszą być przeprowadzane zgodnie z zaleceniami producenta
Ochrona Assistance nie obejmuje usterek wynikających ze stosowania części innych niż oryginalne części firmy Opel.
Usługa jest dostępna przez 24 godziny na dobę, 365 (366) dni w roku.
3. Definicje
Awaria
Awaria stanowi nagłą i nieprzewidywalną niesprawność ubezpieczonego samochodu, spowodowaną usterką elementów mechanicznych bądź instalacji elektrycznej, która czyni samochód niezdolnym do jazdy i jest objęta gwarancją techniczną.
Termin ten obejmuje również:
- wypadki
- utratę zasilania z akumulatora
- uszkodzenie kluczyków
Termin „awaria” nie obejmuje zdarzeń takich, jak: ogólne wycofanie z rynku wadliwego produktu, rutynowe lub inne kontrole i przeglądy serwisowe czy montaż wyposażenia dodatkowego. Kradzież, pożar, zbicie szyby, zgubienie kluczyków, zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie, stosowanie niewłaściwego paliwa, brak paliwa, brak AdBlue, uszkodzenia ogumienia i uszkodzenia przyczepy nie są uważane za awarie w powyższym znaczeniu tego słowa.
Centrum Opel Assistance
Wybrane stacje obsługi pojazdów w poszczególnych krajach, które pracują przez całą dobę i zapewniają obsługę przez wykwalifikowany personel.
4. Usługi świadczone w ramach Opel Assistance
Pomoc drogowa
Holowanie
Samochód zastępczy
Przewóz do celu podróży lub do miejsca zamieszkania
Zakwaterowanie w hotelu
Odbiór samochodu
4.1 Pomoc drogowa
Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, Centrum Opel Assistance wysyła samochód pomocy drogowej w celu dokonania niezbędnych napraw w miejscu postoju oraz pokrywa koszty takiej wysyłki, jak również koszty przejazdu do miejsca zdarzenia i z powrotem oraz koszty materiałów zużytych przez samochód pomocy drogowej. Czynności serwisowe podjęte w ramach pomocy drogowej nie mają wpływu na gwarancję. Pomoc drogowa może być świadczona tylko na drogach ogólnie dostępnych dla ruchu oraz w miejscu zamieszkania, pod warunkiem, że jest możliwa do przeprowadzenia i dozwolona przepisami prawa. Pomoc drogowa nie obejmuje złomowania samochodu. Pomoc drogowa obejmuje również usterki wpływające na bezpieczeństwo jazdy, występujące w następujących elementach: pasy bezpieczeństwa, wycieraczki szyby przedniej, kierunkowskazy oraz światła przednie i tylne.
4.2 Holowanie
Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, a pomoc drogowa opisana w punkcie 1 nie przyniesie rezultatów, Centrum Opel Assistance zapewni jego holowanie. Samochód zostanie odholowany do najbliższego Autoryzowanego Serwisu marki Opel.
Na życzenie klienta pojazd może również zostać odholowany do dowolnego innego Autoryzowanego Serwisu marki Opel znajdującego się w odległości do 30 km od miejsca awarii.
Przyczepa ciągnięta przez samochód zostanie odholowana do tego samego Autoryzowanego Serwisu marki Opel.
4.3 Samochód zastępczy (samochód zastępczy do własnej dyspozycji)
Gdy ubezpieczony pojazd jest unieruchomiony w wyniku awarii, pomoc drogowa określona w punkcie 1 jest nieskuteczna, a naprawa w warsztacie, do którego pojazd został odholowany, wymaga ponad dwóch godzin, Centrum Opel Assistance zapewnia samochód zastępczy tej samej klasy (na ile to możliwe).
Koszty związane z samochodem zastępczym są pokrywane przez ubezpieczyciela (z wyjątkiem dodatkowo wymaganych opcji) do czasu zakończenia naprawy.
Należy pamiętać, że wypożyczalnie samochodów często wymagają karty kredytowej jako zabezpieczenia. Usługa ta nie jest dostępna w przypadku wybrania usługi opisanej w punkcie 4.4 (Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania) lub w
punkcie 4.5 (Zakwaterowanie w hotelu). Samochód zastępczy przysługuje tylko wówczas, gdy pojazd był holowany przez Opel Assistance.
4.4 Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania (koleją lub samolotem)
Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, a naprawa w warsztacie, do którego samochód został odholowany, wymaga ponad dwóch godzin, Centrum Opel Assistance pokryje koszt biletu kolejowego na przejazd pierwszą klasą. Jeśli czas podróży koleją przekracza sześć godzin, Centrum Opel Assistance pokryje koszt biletu lotniczego na przelot klasą ekonomiczną.
Pokrywane są koszty przejazdu lub przelotu osoby bądź osób upoważnionych, od miejsca wystąpienia awarii do miejsca zamieszkania lub pierwotnego celu podróży, który należy wykazać. Usługa ta nie jest dostępna w przypadku wybrania usługi opisanej w punkcie 4.3 (Samochód zastępczy) lub w punkcie 4.5 (Zakwaterowanie w
hotelu).
4.5 Zakwaterowanie w Hotelu
Jeśli ubezpieczony samochód stanie się niezdolny do jazdy na skutek awarii, znajduje się w odległości co najmniej 100 km od miejsca zamieszkania osoby lub osób upoważnionych, naprawa nie może zostać zakończona tego samego dnia, a osoba lub osoby upoważnione muszą przenocować, Centrum Opel Assistance pokryje koszty zakwaterowania w hotelu trzygwiazdkowym lub podobnej kategorii. Osobie lub osobom upoważnionym zostaną zwrócone koszty zakwaterowania w hotelu poniesione do czasu zakończenia naprawy, maksymalnie do czterech nocy.
Zwrócone zostają tylko koszty zakwaterowania, bez usług dodatkowych. Usługa ta nie jest dostępna w przypadku wybrania usługi opisanej w punkcie 4.3 (Samochód zastępczy) lub w punkcie 4.4 (Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania).
4.6 Opcja łączona
W wyjątkowych przypadkach można połączyć ze sobą usługi opisane w punktach 4.3 (Samochód zastępczy), 4.4 (Przewóz do celu podróży/miejsca zamieszkania) i 4.5 (Zakwaterowanie w hotelu). Wymaga to jednak wyraźnej zgody Centrum Opel Assistance.
4.7 Odbiór samochodu
Jeśli po naprawie ubezpieczony samochód ma zostać odebrany przez właściciela, kierowcę lub upoważnionego przedstawiciela, zwrócone zostaną koszty biletu kolejowego na przejazd pierwszą klasą. Jeśli czas podróży koleją przekracza sześć godzin, pokryty zostanie koszt biletu lotniczego na przelot klasą ekonomiczną.
Koszty przejazdu koleją lub przelotu zwracane są tylko za jedną osobę.
5. Samochody objęte ochroną w ramach Opel Assistance
Wszystkie nowe samochody marki Opel nabyte jako fabrycznie nowe od Autoryzowanego Dealera marki Opel i zarejestrowane. Samochody do wypożyczalni, do szkół jazdy oraz wykorzystywane do zarobkowego przewozu osób są objęte ubezpieczeniem wyłącznie w zakresie „Pomocy drogowej” i „Holowania”
6. Zakres terytorialny
Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje szkody powstałe na obszarze geograficznym Europy, w następujących krajach: Albania, Andora, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Cypr, Chorwacja, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Niemcy, Gibraltar, Grecja, Wielka Brytania, Węgry, Islandia, Włochy, Kosowo, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Macedonia (FYROM), Malta, Monako, Holandia, Irlandia Północna, Norwegia, Austria, Polska, Portugalia, Republika Irlandii, Rumunia, Rosja, San Marino, Szwecja, Szwajcaria, Serbia, Czarnogóra, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Turcja, Ukraina, Watykan.
7. Osoby upoważnione
Ochroną ubezpieczeniową objęty jest właściciel, upoważniony kierowca i wszyscy upoważnieni pasażerowie ubezpieczonego samochodu, maksymalnie dziewięć osób (16 w przypadku modelu Movano).
8. Szkody nieobjęte ochroną w ramach Opel Assistance
Następujące szkody nie są objęte ochrona ubezpieczeniową:
8.1 Szkody będące następstwem zdarzenia siły wyższej, wojny, strajku, zajęcia sądowego, zakazów i nakazów władz, wybuchu przedmiotów, jak również działania czynników jądrowych i promieniotwórczych.
8.2 Szkody wynikające z udziału w wyścigach samochodowych i związanych z tym jazdach treningowych.
8.3 Szkody związane z uszkodzeniem ładunku bądź utratą zysków w następstwie awarii.
8.4 Awarie wynikające z uszkodzenia bądź wady fabrycznej przyczepy.
8.5 Straty powstałe w wyniku kradzieży, pożaru lub aktów wandalizmu dokonanych na ubezpieczonym pojeździe.
8.6 Awarie wynikające z zamontowania części zamiennych bądź akcesoriów, które nie są rekomendowane przez producenta.
W przypadkach opisanych w punkcie 8.5 jak również w przypadku zgubienia kluczyków, zatrzaśnięcia kluczyków wewnątrz samochodu, zatankowania nieprawidłowego paliwa, całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa oraz całkowitego opróżnienia zbiornika AdBlue, Centrum Opel Assistance może pomóc kierowcy w zorganizowaniu dalszej pomocy. Koszt pomocy ponosi w takich przypadkach właściciel pojazdu.
9. Dostępność i ograniczenia
Wszystkie usługi Opel Assistance są również dostępne dla samochodów w leasingu oraz samochodów szkoleniowych wykorzystywanych na potrzeby prywatne. W przypadku samochodów wynajmowanych (bez kierowcy i z kierowcą), samochodów do szkół jazdy wykorzystywanych do celów komercyjnych i taksówek dostępne są tylko usługi „Pomoc drogowa” i „Holowanie”. Dla samochodów wynajmowanych długoterminowo (co najmniej 12 miesięcy) na zasadzie leasingu dostępny jest pełen zakres usług. Osoba lub osoby upoważnione mogą wykorzystywać tylko jeden rodzaj transportu od miejsca wystąpienia awarii do warsztatu naprawczego / wypożyczalni samochodów – nie mogą korzystać z kilku różnych środków transportu. W przypadku wypadków świadczone są tylko usługi „Pomoc drogowa” i „Holowanie”. Wszystkie pozostałe usługi, takie jak samochód zastępczy, przewóz do celu podróży lub do miejsca zamieszkania, zakwaterowanie w hotelu i odbiór samochodu nie są dostępne. Należy pamiętać, że wypożyczalnie samochodów często wymagają karty kredytowej lub depozytu jako zabezpieczenia i mogą stosować ograniczenia zgodnie ze swymi ogólnymi warunkami wynajmu samochodów. Opel Assistance nie bierze na siebie odpowiedzialności za jakiekolwiek niedociągnięcia czy nieprawidłowości w świadczeniu opisanych usług, o ile spowodowane są one działaniem siły wyższej, wojną, strajkiem itd. Dodatkowe ograniczenia można znaleźć w punkcie 8 „Warunków ogólnych”.
10. Numery telefonów
Centrum Opel Assistance:
W Polsce - +48 800 707 750
Za granicą – należy zadzwonić do najbliższego centrum Opel Assistance