Montaż modułu Powerflex

Tutaj umieszczamy w oddzielnych tematach instrukcje wykonania różnych rzeczy w naszych Astrach...tzw. manuale...
Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 17 sie 2017, 22:13

Krzysiec pisze:MÓJ obecny telefon nigdy się nie naladuje ;)będzie trzeba szybciej kupić nowy... No właśnie tylko jaki... Żeby nie było problemu z ładowaniem... I był w miarę świeży ;)

a co masz obecnie ?
poczytał o OnePlus - sam posiadam 3t :)
Obrazek

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 17 sie 2017, 23:53

Krzysiec pisze:Ale jedno jest pewne MÓJ obecny telefon nigdy się nie naladuje ;) Bo ja już zrobiłem wszystko co mogłem żeby mu pomóc...


Oj Krzychu szukasz powodu (i argumentu przy rozmowie z żonką) by sprawić sobie nowy telefon widzę :D.

U Kojot'a to działa więc u Ciebie też powinno. Coś nie halo z HUB'em lub kablem. Ale temat rozwojowy i można spokojnie jeszcze pociągnąć ;).

Mi pasuje obecny telefon więc jeszcze powalczę. Zamówiłem HUB'a, kabelek i ładowarkę 2,4A od Unitek'a z Morele.

Zobaczymy czy zmuszę mojego Nexus'a do ładowania się.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 23:54

Ja obstawiam że to mój prototypowy (naprawdę prototypowy - z programu testerów HTC) telefon poprostu nie puści większego prądu po usb z datą
Kabel był zrobiony jak trzeba... Prąd wzięty skąd trzeba... A on uparcie swoje max 0,5A bez żadnych HUBow itp
Podkresle że testowałem na dwóch różnych HUBach...
Wspomniany UNITEK oraz Ugreen:
http://s.aliexpress.com/MZBfEFRJ


Brat też był mega zdziwiony zachowaniem się mojego telefonu, bo też nie chciało mu się wierzyć że po jego lutowaniach osiągnie taki dziwny efekt...

Awatar użytkownika
admin
Admin
Posty: 3533
Rejestracja: 23 sty 2016, 15:41
Posiadane auto: Astra V ST i RAV4
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Has thanked: 52 times
Been thanked: 110 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: admin » 18 sie 2017, 00:08

Jutro sprawdzę jak u mnie ładuje...ale na podłokietnikowym gniazdku :)

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 18 sie 2017, 12:14

Po ostatnich dniach walki z tym ładowaniem, przeglądaniu dokumentacji, postaram się troszkę wyjaśnić (mam nadzieję że dobrze) do czego doszedłem i jak to działa.

Popatrzcie na poniższy schemat blokowy tego TPS2546, który siedzi w moim uchwycie PowerFlex:
Obrazek

Z lewej strony są piny DM_OUT i DP_OUT przechodzą przez układ do pinów DM_IN i DP_IN. Te piny _IN wyprowadza się do urządzenia, które chcemy zasilać, piny _OUT do HUBa usb (kontrolera, komputera itp). Pomijam tutaj zupełnie część zasilania żeby nie mieszać w głowie. Układ po dostarczeniu zasilania czeka na podłączenie urządzenia do portów _IN. Jak zauważycie na schemacie blokowym po drodze jest parę bloków: Auto-Detection, Devider Mode, DCP Detection, CDP Detection oraz Logic control. Są one podłączone do linii sygnałowych USB. Najważniejsze w tym przypadku jest "switch" z sekcji logic controll, który odpowiada za dołączenie linii danych do naszego urządzenia. W zależności od wybranego trybu pracy (ustawienie linii CTLx) załączane są po kolei wymienione przeze mnie bloki, aby poinformować ładowane urządzenie jakim prądem może być ładowane. Gdy zostanie to ustalone sekcja Logic Controll łączy linie danych między urządzeniem a hostem i może być wtedy komunikacja.

I tak, gdy nie ma informacji jaki prąd może być wysterowany, urządzenie przyjmuje że może to być maks 0,5A (0,9A dla USB3.0) (przykład - podpinamy prosto urządzenie do hosta, który nie obsługuje portu w trybie ładowania a zwykły przesył danych; w tym przypadku możemy nawet podać dużo mocniejszy prąd np. 2A ale i tak urządzenie nie będzie z tego korzystać. Ale uwaga - to jest oficjalna dokumentacja, zdarzają się takie urządzenia (ja na przykład mam nawigację z biedronki albo kieszeń na dysk) które mimo to ładują się takim prądem jak dostarczymy).
Kolejne dwa tryby, DCP (Dedicated Charging Post) i CDP (Charging Downstream Port). Ten pierwszy jest portem służącym do ładowania urządzeń i spokojnie może on dać 1,5 - 2A w zależności od możliwości. Ale nie może on przesyłać danych. Najprościej taki port zrobić przez to, że dajemy + i - zasilania a linie danych D+ i D- mostkujemy (zwieramy).
Port CDP może dawać taki sam prąd ale również może przesyłać dane. Taki układ jak tem TPS najpierw informuje urządzenie że może przekazać taki prąd do ładowania a następnie zwiera linie danych umożliwiając już komunikację host <-> urządzenie. Jednocześnie monitoruje linie D+ i D- aby sprawdzać czy są jakieś zakłócenia na liniach, jeśli takie wystąpią zmniejszane jest natężenie prądu do momentu ustąpienia zakłóceń.

Są jeszcze inne tryby (np. Chinese Telecommunications Industry Standard YD/T 1591-2009, 1.2V - Mode) ale one działają na podobnych zasadach i mogą ale też nie muszą mieć możliwości transmisji danych.

Taka funkcjonalność może być wbudowana w niektóre układy hub'ów i wtedy takie układy potrzebne nie są. Taki układ dodatkowo wpięty w szereg zasilanie <-> urządzenie dodatkowo zabezpiecza przed puszczeniem za dużego napięcia/prądu.

Ale jak napisałem wyżej, niektóre urządzenia same badają jaki jest prąd i mimo nie stosowania się do w/w uwag mogą ładować się odpowiednim prądem. Ja w domu mam same Samsungi (S3, S4, S5, S6) i wszystkie trzymają się w/w standardów i nic nie daje dołożenie równolegle prądu.

Dodam taką ciekawostkę. Mam taki niezależny hub USB:
https://www.komputronik.pl/product/2699 ... -hdmi.html
Ma on dedykowany port do ładowania. I on daje 1,2A prądu. Niezależnie czy podłącze kabel usb do gniazda usb2.0 czy 3.0, ba nawet bez podłączenia do kompa (włączony tylko zasilacz) to i tak te 1,2A prądu zawsze jest.
Ale kiedyś rozbierałem taki hub i siedzi tam jakiś podobny do tego TPS'a układ (nie zdążyłem zrobić zdjęcia) i to właśnie on decyduje jakim prąd ma być wypuszczony na złącze.

Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłem swoimi rozważaniami ;-)

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7869
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Segor » 18 sie 2017, 12:58

Ponieważ już dawno się pogubiłem w tym co piszecie to zapytam tak:
Czy do samego modułu jest doprowadzone USB od jednostki centralnej? Jeżeli tak to po kiego w ogóle jest jakiś dodatkowy układ ładowania? Dlatego że jednostka daje tylko 0,5mA i trzeba pociągnąć więcej z instalacji 12V?? Jeżeli tak to bym się nie bawił z tym dedykowanym układem tylko zamienił go na jakiś aktywny hub.
Zresztą, co ma dać zabawa z dedykowanym układem skoro wtyczka od pf nie ma linii danych (dobrze pamiętam?).
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 18 sie 2017, 13:02

A dlaczego nie ma linii danych? Pisałem wcześniej że w uchwycie PF jest układ TPS który to liniami danych jest podpięty do telefonu i on decyduje jaki prąd puścić na telefon.
W mojej Astrze RM16 do modułu doprowadzone jest tylko zasilanie, linie danych ciągnę z gniazda w podłokietniku.
A aktywny hub nie każdy zadziała (przynajmniej wg standardu) - u mnie dopiero ten Unitek co mam go na zdjęciach zadziałał i daje 1A na telefon (po dołożeniu zasilania do huba) - ale ma on standard BC (a standard BC zawiera w swojej specyfikacji opisane wyżej przeze mnie tryby DCP i SCP) dlatego działa ;-)

Opiszę to prościej:

Do modułu power flex (to co jest pod panelem klimatyzacji) doprowadzone jest tylko zasilanie.
Moduł power flex - uchwyt na telefon - w tym połączeniu są 4 piny i na tych pinach jest Zasilanie +5V, masa oraz linie D+ i D- tyle że te linie są podpięte to układu TPS2546, który to jest umieszczony w tej przetwornicy znajdującej się w power flex'ie. I ten układ łącząc się z telefonem przez uchwyt i kabel micro usb wystawia dane, jakim prądem ma być ładowany telefon.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2017, 13:06 przez kormoran, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 18 sie 2017, 13:04

jeżeli w Waszych autach siedzi usb 1.0 to może on po prostu fizycznie większego prądu nie dać. coś tam na necie piszą, że różne usb daje różne prądy.
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 18 sie 2017, 13:12

Budus pisze:nie tyle co z 2017 a RM17 - zaraz znajdę co ta zmienili i podrzucę :)

Added in 1 minute 48 seconds:
All models - USB & Aux in port replaced by 2.1 USB port, which provides quicker charging. Aux in port is no longer available.


To jest dokładnie to co piszesz. Na 99% jest zmieniona część sprzętowa i w tej wersji jest po po prostu większy prąd w gniazdku. Tutaj (u mnie) jest standardowy (0,5A) i bez dodatkowej elektroniki tego nie przeskoczysz. Samo gniazdko w podłokietniku może mieć dodatkowy układ do zwiększenia prądu. Ale bez rozebrania / schematów to jest wróżenie z fusów ;)

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 18 sie 2017, 14:03

Można prosić o zdjęcie tego nowego typu gniazdka w podłokietniku ?
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 18 sie 2017, 14:26

ProszęObrazek

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 18 sie 2017, 14:52

To teraz dobrze były by sprawdzić czy do tego gniazda idą oprócz kabla USB jeszcze jakieś dodatkowe przewody.
Jeśli tak to można by podejrzewać że w gniazdku jest "taki booster jak w PF", który dodatkowo dorzuca prąd do ładowania (ale nie wyklucza tego że gdzieś wcześniej/w module radia jest zmieniony tor "prądowy").
Jeśli nie to na pewno w radiu jest zmiana albo przed gniazdem jest jakiś booster.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 18 sie 2017, 15:05

Budus a ty nie masz w tych swoich PDF pokazanych dwóch różnych gniazd? Jak dobrze pamietam tam były schematy dwóch różnych gniazd z podlokietnika w RM2016A I RM2017

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 18 sie 2017, 15:11

To już dużo by wyjaśniało jakby był dostęp do schematów.

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 18 sie 2017, 15:15

pdf jest na forum w odpowiednim temacie :) rocznik-modelowy-rm17-ro-nice-w-porownaniu-do-rm16-t317-90.html#p11893
ale schematów tam nie było - była tylko pokazana różnica w wyglądzie - bez AUXa
Obrazek

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 18 sie 2017, 15:22

Wrzuciłbym fotkę jak wygląda moje gniazdo od spodu i jak jest podpięte, ale nie mogę dodać zdjęć. jakieś błędy wyskakują... :evil:
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 18 sie 2017, 15:29

Pewnie się miejsce skończyło na serwerze ;) Ja swoje zdjęcie dodawałem przez swój serwer.

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 18 sie 2017, 15:31

marwisn pisze:Wrzuciłbym fotkę jak wygląda moje gniazdo od spodu i jak jest podpięte, ale nie mogę dodać zdjęć. jakieś błędy wyskakują... :evil:

też chciałem wrzucić i też nie mogłem - stąd link do posta :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Teed
Klubowicz
Posty: 465
Rejestracja: 08 lis 2016, 14:35
Posiadane auto: Astra V ST
Silnik: 1,6 B16SHT MT6 200KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: S-w
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 63 times
Been thanked: 16 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Teed » 18 sie 2017, 15:54

@Budus Twoje foto ja przynajmniej widzę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 18 sie 2017, 15:57

Teed pisze:@Budus Twoje foto ja przynajmniej widzę.

wiem, ja też widzę - one poszło z tapatalka :) ale chciałem wrzucić wycinek pdf z tymi gniazdami ale pojawia się żółty trójką - stąd link to potu ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 18 sie 2017, 16:25

kormoran pisze:Pewnie się miejsce skończyło na serwerze ;) Ja swoje zdjęcie dodawałem przez swój serwer.


Wrzucanie na zewnętrzny serwer daje efekt jak w pierwszym poście tego tematu ;). Forumowy serwer najpewniejszy.

Zobaczymy co admin na to.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 18 sie 2017, 17:11

Najlepiej wrzucać przez taptalka... Z niego foty nie znikają ;)

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 18 sie 2017, 17:15

a tapatalk nie zapycha serwera ? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 18 sie 2017, 17:37

Nie... On na swoim zewn ładuje foty ;)

Awatar użytkownika
admin
Admin
Posty: 3533
Rejestracja: 23 sty 2016, 15:41
Posiadane auto: Astra V ST i RAV4
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Has thanked: 52 times
Been thanked: 110 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: admin » 19 sie 2017, 01:02

Panowie ja poza rzeczywistością...urlop...ogarne okolo środy nie wcześniej ;)

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 19 sie 2017, 10:36

A co do kabelka który ja stworzyłem... Normalna przelotka mini USB. Od dołu przelotki wpiety oryginalny moduł z auta (tak jak wpina się go do kostki od spodu podlokietnika portem mini USB z tą różnicą że wewnątrz przelotki pominięte były piny napięcia z oryginalnego samochodowego wtyka a zamiast niego kabelkami podprowadzone było napięcie z tylnych usb (dla przypomnienia tamte usb podczas samego ładowania potrafiły podać prąd o natężeniu 1,45A). Niestety mój telefon nie lubi większego prądu podczas przesyłu danych :(ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: RE: Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 19 sie 2017, 11:29

U mnie gniazdko w podłokietniku wygląda tak i jest wpięte w taki sposób.

Wystarczy zdjąć tylną osłonę tunelu (mocno szarpnąć) i można tam zerknąć. Może ktoś cyknie fotkę jak wygląda to nowe.

Jakby się komuś chciało je wyjąć i zrobić fotkę naklejki na nim to stawiam piwko
Obrazek
Obrazek


Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 19 sie 2017, 17:25

Więc tak, sprawdziłem huba, wszystko działa.
Ładowarka samochodowa dedykowana, podłączona jak na zdjęciach:
1.jpg
1.jpg (95.9 KiB) Przejrzano 6387 razy

2.jpg
2.jpg (195.68 KiB) Przejrzano 6387 razy


Widać ze działa Android Auto, screen że ładuje 1000mA (na pewno bateria nie traci a się ładuje).
3.jpg
3.jpg (101.89 KiB) Przejrzano 6387 razy


I teraz samo podłączenie. Kabel unitek'a (dałem coś 16 zł za 2m kabel). Odcięta wtyczka microusb, odizolowane przewody podłączone do modułu wg poniższego zdjęcia (tak wygląda mój moduł):
podłączenie.jpg
podłączenie.jpg (338.34 KiB) Przejrzano 6387 razy

Aby wszystko działało trzeba przeciąć dwie ścieżki zaznaczone na zdjęciu. W tym miejscu przecinałem, bo łatwo można to potem zlutować. Uchwytu już nie podłączamy do 12V bo nie będzie to działać. Kabel puszczony w tunelu wchodzi do podłokietnika, a tam jest ten hub usb.
Muszę jeszcze kupić ten kabel microusb-microusb bo niestety mój się wyrobił. Jak jest dobrze wciśnięty to nawet 1,2 czy 1,3 mam prąd na telefonie.

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 19 sie 2017, 17:29

No i pięknie. Szkoda, że większe telefony tam nie wchodzą.

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 19 sie 2017, 17:36

To fakt, ten mój S5 w tym etui wchodzi na styk. Najważniejsze ze działa.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości