Montaż modułu Powerflex

Tutaj umieszczamy w oddzielnych tematach instrukcje wykonania różnych rzeczy w naszych Astrach...tzw. manuale...
Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 16 sie 2017, 23:09

A zostawienie szyny danych z gniazda w podłokietniku i podmiana zasilania na wydajniejsze jaki da efekt.

Ma prawo to zadziałać ?

Ja mam kabel od podłokietnika do telefonu własnej roboty. Żyły 0.4 mm. Tylko na końcu mam ten kabelek od Opla 2 x micro USB. Pytanie z czego on jest zrobiony ??
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 16 sie 2017, 23:13

Ciężko mi powiedzieć, ale obstawiał bym że nie. Ja przyznam się szczerze robiłem te próby podłączając wszystko do komputera i zasilacza na biurku, może radio inaczej ustawia dane. Tak jak pisałem - w weekend powinienem przetestować te kombinacje i coś więcej wiedzieć.

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 16 sie 2017, 23:20

To czekam na wyniki bo nie wiem czy jest sens grzebać "a może zadziała".

Jutro z ciekawości sprawdzę tym programem co poleciłeś jak wygląda zasilanie z podłokietnika, a jak z tej ładowarki 2.1 A co ją mam w miejscu gniazda zapalniczki.

Pytanie czemu u Krzyśka to nie działa. Podpięte ma wszystko poprawnie. Chyba, że te ładowarki lub kabel ma do d..y.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 16 sie 2017, 23:23

Kable aukey zgodne ze standardem quick charge 3.0... Ładowarka Aukey CC-S5... Sprawdzę jutro jeszcze na oryginalnym kablu htc.

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 16 sie 2017, 23:42

Sprawdź prosto podpiętą ładowarkę do telefonu. Jak tam prąd będzie ok to będzie znaczyć ze kable ok. A możesz sprawdzić inny telefon jak masz możliwość? Czytałem że nie wszystkie telefony są zgodne z BC 1.2. Albo inaczej - jak podpinasz ten hub do kompa i komp też daje tak mały prąd (po podpięciu do portu USB 3.0)?

Huba i tak kupie bo mi się przyda więc na pewno dam znać.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 11:00

Sprawdziłem w każdej możliwej konfiguracji kablowej oraz czysta ładowarka (quick charge 3.0 od HTC) oraz w aucie na hubie oraz hubie + dosilenie z zapalniczki... Wyniki?
Z ładowarki htc bez względu na kabel: Obrazek
Z Huba Ugreen (bez dosilenia):
Obrazek
Z Huba Ugreen (z dosileniem):
Obrazek
Z Huba UNITEK (bez dosilenia):Obrazek
Z Huba UNITEK (z dosileniem):Obrazek

Aha zapomniałem dodać że hub UNITEK ma coś z wtyczka USB nie tak... Ale to od nowości i każdy. A mianowicie nie możemy w podłokietniku docisnac w gniazdo maksymalnie wtyczki bo nie ma styku i hub nie działa... Trzeba 2 milimetry wtyczkę unieść/wysunąć (musze jakiś dystans dorobić)

Dodatkowo podpialem się pod MacBooka Air i taki odczyt:Obrazek

A potem pod ładowarkę do iPada Air 2 i na kablu htc miałem max 0.97A a na kablu AUKEY: Obrazek

Wychodzi na to ze jeśli ma przesył danych to nie puści z USB większego prądu niż 0.49A
Czyli kicha... W serwisie oczywiście mieli problem z pomiarem... (nie mieli takiego czegoś jak ja) więc nawet nie liczyłem że coś zrobią. Sam więcej ogarnę.

Awatar użytkownika
corsa98
Wyjadacz
Posty: 147
Rejestracja: 10 mar 2017, 12:55
Posiadane auto: Astra K
Silnik: 1,4T 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Zabrze
Województwo: Śląskie
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: corsa98 » 17 sie 2017, 11:31

Czy ja dobrze rozumiem że w samym Powerflex jest przetwornica 12->5V a mając tylko Powerflex ale bez oryginalnego okablowania które dostaje się do modułu to wystarczy tylko się podpięć pod gniazdo zapalniczki i będzie samo ładowanie? bo ja myślałem że przetwornica jest gdzieś w tym oryginalnym dostarczonym kablu.Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie mojemu rozumowaniu.I jeszcze skąd wziąć wtyczkę do podłączenia od strony powerflexa.

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 17 sie 2017, 11:47

corsa98 pisze:Czy ja dobrze rozumiem że w samym Powerflex jest przetwornica 12->5V a mając tylko Powerflex ale bez oryginalnego okablowania które dostaje się do modułu to wystarczy tylko się podpięć pod gniazdo zapalniczki i będzie samo ładowanie?.


To oczywiste. Można to wywnioskować z instrukcji montażu PF gdzie jego zasilanie jest wpinane równolegle we wtyczkę od gniazda zapalniczki (12V).

@Krzysiec.
A z ładowarki samochodowej bez HUB'a ?

Trochę poczytałem o tych aktywnych. Z niektórych opisów wynika, że dodatkowe zasilanie służy do zasilenia elektroniki wzmacniającej sygnał data.

Więc może maksymalny prąd zależy od mocy gniazda źródłowego, a zewnętrzne zasilanie HUB'a nie ma z tym nic wspólnego

Dlatego pytam ile wyciągasz z ładowarki bezpośrednio.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 12:19

Marcinie poniżej fotki ładowarki która posiadam... Oraz pomiary na niej (1,01A) i bezpośrednio na gnieździe podlokietnika (0.47):

Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 17 sie 2017, 12:47

Oglądając w sieci HUb'y z funkcją charge widać jedną wspólną cechę. Mają dedykowane gniazdo zasilania pod zasilacz. Nie znalazłem żadnego zasilanego ze złącza micro USB.

Nasuwają się wnioski :
- dodatkowe gniazdo micro usb służy do zasilenia tylko i wyłącznie wzmacniacza linii danych
- dodatkowe gniazdo zasilania (pod zasilacz) służy do zasilenia urządzeń podpiętych do portów HUB'a (i wzmacniacza linii danych)
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 12:49

Jeszcze wydebie na chwile androida od teścia i zrobię na nim pomiar...

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 17 sie 2017, 13:09

Moje pomiary potwierdzają Twoje.

Złącze w podłokietniku (ori kabel od telefonu) :
Screenshot_20170817-125845.png
Screenshot_20170817-125845.png (530.08 KiB) Przejrzano 5932 razy


Złącze przy kuda zasilane z podłokietnika (kabel home made) :
Screenshot_20170817-130114.png
Screenshot_20170817-130114.png (256.09 KiB) Przejrzano 5932 razy


Ładowarka w tunelu (ori kabel) :
Screenshot_20170817-130450.png
Screenshot_20170817-130450.png (414.03 KiB) Przejrzano 5932 razy


Zwróć uwagę na parametr : Max USB currency (czyli maksymalny możliwy prąd jak zródło jest w stanie podać)...

Lekka kicha :?.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 13:45

Czyli Trzeba by było zrobić Mod kabla... Który dane puści przez usb Podłokietnika, a prąd przez zapalniczke... Czyli tka hydre z trzema wtyczkami USB. Dwa męskie i jedno żeńskie (żeby można było do niego podpiąć kabel z odpowiednim gniazdem micro, usb-c, lighting itp. Dobrze myślę?

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 17 sie 2017, 14:16

Jadę właśnie odebrać auto, po aktualizacji oprogramowania.
Przed aktualizacją było maks 0.5A. Zobaczę czy aktualizacja coś zmieni.
Po południu będę też miał tego huba, poświęce go (30 zł) i zobaczę czy da się go jakoś inaczej zasilić.

Samo podanie dodatkowego prądu na linie zasilające na 99% nic nie zmieni niestety.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7869
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Segor » 17 sie 2017, 14:17

Ten parametr max currency to trzeba z przymrużeniem oka brać, bo mi też czasami pokazie 500ma a potem ładuje 1,5ma.
Obrazek

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 17 sie 2017, 15:26

kormoran pisze:Jadę właśnie odebrać auto, po aktualizacji oprogramowania.
Przed aktualizacją było maks 0.5A. Zobaczę czy aktualizacja coś zmieni.


Ja miałem zmianę softu dwa miesiące temu, więc jest w miarę świeży.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 15:29

No ja mam najnowsza wersje... Dzisiaj wszystko sprawdzali... No i jest jak jest.
Pozostanie chyba tylko zrobić te hybryde kabla

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 17 sie 2017, 17:12

To tak na szybko ;-)

Spróbowałem to podłączyć i zobaczyć czy działa.
Na samym hubie + ładowarka w gnieździe zapalniczki - prąd skacze 1100 - 1500 mA (ładowarka daje 1200mA mimo że pisze że może dać 2,1A :D ):
1.jpg
1.jpg (205.27 KiB) Przejrzano 5884 razy


Potem podłączyłem HUBa do podłokietnika:
2.jpg
2.jpg (65.06 KiB) Przejrzano 5884 razy

3.jpg
3.jpg (79.75 KiB) Przejrzano 5884 razy


Na jednym zdjęciu widać że to Android Auto, na drugim odpalone mapy i Ampere - ładowanie 1000 mA. Przez 20 minut jazdy naładowało mi telefon 72->89%.

Więc ten hub jest ok ;-) Nie wiem Krzysiek co jest nie tak z Twoim ;-)

Awatar użytkownika
Kojot
Wyjadacz
Posty: 180
Rejestracja: 22 lut 2017, 21:25
Posiadane auto: Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 150KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Has thanked: 41 times
Been thanked: 13 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Kojot » 17 sie 2017, 17:43

Podłączyłem dziś do wyjścia w podłokietniku i włączyłem Aperere:
Załączniki
Screenshot_20170817-160204.png
Screenshot_20170817-160204.png (57.58 KiB) Przejrzano 5875 razy
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 17 sie 2017, 17:56

To masz ładny prąd w gniazdku ;)

Awatar użytkownika
marwisn
VIP
Posty: 3056
Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
Posiadane auto: Seat Leon 5F
Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolska
Has thanked: 45 times
Been thanked: 247 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: marwisn » 17 sie 2017, 18:17

Ciekawe czy to tylko kwestia programowania modułu czy jest coś sprzętowo zmienione.
Obrazek

Astra K - 8,52 l/100 km.

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 17 sie 2017, 18:38

to ja jutro sprawdzę co ja tam mam i dam znać :)
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 17 sie 2017, 18:55

Szczerze mówiąc wydaje mi się że jest jakaś różnica sprzętowa. Może być po drodze dorzucony "jakiś wzmacniacz". Zauważ nawet z tym kablem mini usb - u mawrisn jest gniazdo pod lewarkiem, u mnie jest kabel aż do samego gniazda w podłokietniku. Obstawiam że są jakieś różnice. Po aktualizacji u mnie prąd się w podłokietniku nie zmienił.

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 17 sie 2017, 19:39

Było 1400 ale myślałem, że mierzy non stop a nie do zgaszenia wyświetlacza;)Obrazek

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 17 sie 2017, 20:16

Ale widzę żę :arrow: Budus i :arrow: Kojot macie auta z 2017 roku. Może coś tam poprawili... Jakby człowiek miał kawałek schematu radia mógłby coś więcej wywnioskować a tak to trochę wróżenie z fusów.

Ja wiem że u mnie było i jest 500mA z podłokietnika i ani modlitwy ani inne sposoby nie powodują że prądu jest więcej :D Dlatego szukałem obejścia.

A przetwornice powerflex spokojnie naprawie: kupiłem dziś taki oto modulik:
http://www.sklep.monster.pl/przet-dc-dc ... 3116,64847
na tyle jest tam miejsca że spokojnie podłącze ją i wyjście z niej dam na obecny układ. Także za 10 zł uchwyt wróci do pełnej sprawności ;)

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4570
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Budus » 17 sie 2017, 20:19

nie tyle co z 2017 a RM17 - zaraz znajdę co ta zmienili i podrzucę :)

Added in 1 minute 48 seconds:
All models - USB & Aux in port replaced by 2.1 USB port, which provides quicker charging. Aux in port is no longer available.
Obrazek

kormoran
Nowicjusz
Posty: 53
Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kraków
Województwo: małopolskie
Been thanked: 4 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: kormoran » 17 sie 2017, 20:21

No to może coś się uda wywnioskować. Moja kombi to na pewno RM16 - jedna z pierwszych jakie pojawiły się w Krakowie do odbioru. Myślę że sam moduł radia mogli zmienić na coś nowszego, albo jak pisałem wcześniej mogli coś dorzucić po drodze radio<->gniazdo.

------------------

Czyli wszystko jasne - widać że się musiało zmienić i nic dziwnego że macie ponad 1A na gniazdku.

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 21:02

Panowie...A więc tak... Przyleciał z Anglii mój brat elektronik możnaby tak rzec... Z uwagi na to ze urodziło mu się dziecko i nie chciałem go zbytnio męczyć... Zrobiliśmy na szybko testowy kabel wpinany w podłokietnik od spodu kabel ten to był stworzony od podstaw kabel mini USB wpinany od spodu (jak oryginalny który zasila usb podłokietnika) z tą różnicą że podawal prąd pobierany z usb tylnych (dodatkowe gniazda z tyłu. Po pomiarach okazało się że mój telefon ładują prądem 1,45A!) Tak czy siak zrobiony kabelek puszczal dane oryginalnie I miał podlutowane wyższy prąd... I co? I kupa... Telefon z prądem z tego samego gniazda w którym ładuje się 1,45 po otrzymaniu sygnału data ładuje się prądem 0,47 A :/ Brat miał swój drugi telefon Galaxy Note 2 i dla testu popielismy... I co? Bezpośrednio z podlokietnika ladowal się prądem 0.98A! Wniosek... Mój telefon ogranicza prąd... Bo podłokietnik daje wystarczająco prądu. Sumaryzujac... Czas na zmianę telefonu. Kusi mnie nowy iPhone... Ale bez AA nie da rady :/ I jestem w tzw du*ie... Z każdej strony ja widzę :D

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 7869
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 449 times
Been thanked: 463 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Segor » 17 sie 2017, 21:59

Czyli chodzi o to że wstawili tam jakiś "protokół" ładowania nie obsługiwany przez wszystkie telefony. Może Quick Charge 2.0?
Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Montaż modułu Powerflex

Postautor: Krzysiec » 17 sie 2017, 22:11

Chulera wie :/ Ale jedno jest pewne MÓJ obecny telefon nigdy się nie naladuje ;) Bo ja już zrobiłem wszystko co mogłem żeby mu pomóc... Ale cholernik nie chce ;) Wiec jak się wnerwie to potraktuje go 12V (a prawie już dziś dostał) i będzie trzeba szybciej kupić nowy... No właśnie tylko jaki... Żeby nie było problemu z ładowaniem... I był w miarę świeży ;)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości