Dealer wprowadził mnie w błąd przy zamówieniu - co mogę zrobić?

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowej Astry 5
Kaster
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 14 gru 2016, 11:20
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.4 Turbo 125KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Been thanked: 2 times

Re: Dealer wprowadził mnie w błąd przy zamówieniu - co mogę zrobić?

Postautor: Kaster » 17 gru 2016, 22:37

Ja dziękuję jeszcze bardziej ;)

Co do maty, to nie dojechała niestety na dzień odbioru auta, odbiorę ją po Nowym Roku jak wrócę ze świątecznego urlopu.

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów życząc Wesołych Świąt i samych szczęśliwości w Nowym Roku! :)

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Dealer wprowadził mnie w błąd przy zamówieniu - co mogę zrobić?

Postautor: Krzysiec » 17 gru 2016, 22:46

Zapraszamy częściej i "przed faktem" w razie W... ;) Wzajmnie! Szczęśliwości z BEZPIECZNEJ jazdy ;)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości