PaGo pisze:Sam montaż pewnie bezproblemowy.
Nie tak prosto.
Pierwsze zapytanie
PawelOpelAstraK ma auto z 2018 jak i moje, ten rocznik nie miał napinaczy pasów przy fotelach, te na aukcjach są przeważnie starsze z napinaczami i mają inne mocowanie pasa do stelaża fotela. Oryginalnie zasilanie regulacji elektrycznej jest dostępne na stałe, a fotel bez tego nie ma napięcia we wtyczce i mieć nie będzie, nie ma możliwości dołożenia pinów. U
TomashK jak ma już grzanie to pewnie zasilanie jest, tylko nie wiem czy bezpośrednie z tej samej linii z regulacją, czy osobno po włączeniu grzania.
Ja zmieniałem fotel pasażera na pełną regulację i się sporo napracowałem. Mam zmieniony z zakupionego fotela tylko stelaż siedziska z całą regulacją. W moje oparcie włożyłem tylko pneumatykę regulacji lędźwiowej. Siedzisko też mam założone moje bez regulacji wzdłużnej(dla mnie zbędna), kupione miało plamę nie chciało się wyprać, a gąbka była zamoczona i miała zardzewiałe druty. W tej chwili do zasilania regulacji mam podłączony kabel z wtyczką do gniazda zapalniczki. Oczywiście dostosowałem mocowanie pasa bezp. Kupiłem już gniazdo wiązki fotela z potrzebnymi pinami i będę przekładał, a przewody zasilania połączę z tymi od fotela kierowcy.