Vex pisze:Zgodnie z ideą "aktywności", coś powinno się ruszać. Tego jeszcze nie rozgryźliśmy... na kolejnych spotach lepiej przyjrzymy się temu tematowi.
no jak nie, tłumaczyłem Ci, jak działa ten styropian w czasie jazdy
Vex pisze:Zgodnie z ideą "aktywności", coś powinno się ruszać. Tego jeszcze nie rozgryźliśmy... na kolejnych spotach lepiej przyjrzymy się temu tematowi.
a po czym poznajesz, bo przejrzałem ten wątek i póki co nie widzę jasnej odpowiedzi, jak to wygląda i jak działadziadzia82 pisze:Oglądałem ostatnio ta kosiarkę 1.0 TB i nic takiego nie miała zamontowanego.
Vex pisze:a po czym poznajesz, bo przejrzałem ten wątek i póki co nie widzę jasnej odpowiedzi, jak to wygląda i jak działadziadzia82 pisze:Oglądałem ostatnio ta kosiarkę 1.0 TB i nic takiego nie miała zamontowanego.
vic pisze:chętnie udostępnię swoją "kosiarkę" żeby mi ktoś pokazał gdzie ta aktywna przesłona (atrapa) jest. Mam auto od dwóch lat i do tej pory nie mam pojęcia gdzie to jest.. a według kwitów, to mam..
Jak widzę to co oznacza?dziadzia82 pisze:Vex pisze:a po czym poznajesz, bo przejrzałem ten wątek i póki co nie widzę jasnej odpowiedzi, jak to wygląda i jak działadziadzia82 pisze:Oglądałem ostatnio ta kosiarkę 1.0 TB i nic takiego nie miała zamontowanego.
Zdjęcia masz powyżej.
Wystarczy w zderzak spojrzeć czy widzisz chłodnice czy nie
Vex pisze:Jak widzę to co oznacza?dziadzia82 pisze:Vex pisze:a po czym poznajesz, bo przejrzałem ten wątek i póki co nie widzę jasnej odpowiedzi, jak to wygląda i jak działa
Zdjęcia masz powyżej.
Wystarczy w zderzak spojrzeć czy widzisz chłodnice czy nie
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Vex pisze:a co mają powiedzieć te osoby u których całość jest na stałe zaślepiona? Żadnych ruchomych elementów?
to oni mają, czy nie mają?
to czy widać, czy nie widać chłodnicy, nie jest jednoznaczne z mam/nie mam aktywną atrapę grila
przydałoby się, żeby ktoś kto ją ma na 100% podesłał fotkę z otwartą i zamkniętą
Ziela pisze:Czyli założyli Ci do 1,4 aktywną ?
No ale przecież służy.komisarzryba pisze:żeby to jeszcze czemus sluzylo w codziennym użytkowaniu, a tak...
przez 5 lat to nie mój problem a zamknięcie wlotu powietrza to poprawa aerodynamikidziadzia82 pisze:potem płacz jak wali błąd w ECu i trzeba na przesłonę wydać 2 tys/zł plus 0,5-1 tys/zł robocizna.
Vex pisze:zamknięcie wlotu powietrza to poprawa aerodynamiki
Vex pisze:przez 5 lat to nie mój problem a zamknięcie wlotu powietrza to poprawa aerodynamikidziadzia82 pisze:potem płacz jak wali błąd w ECu i trzeba na przesłonę wydać 2 tys/zł plus 0,5-1 tys/zł robocizna.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
komisarzryba pisze:Vex pisze:Część zaznaczona na zielono, z aktywną atrapą: widoczne na zdjęciu elementy są na kratce za którą widać styropian.
Bez aktywnej atrapy: widoczne na zdjęciu elementy są bezpośrednio na plastikowej, pełnej płycie.
ja nie mam aktywnej przeslony, a tez mam kratke z przelotem, za ktora widac styropian.
VADER pisze:Widzę ,padła odpowiedz i zdjęcie. Wiem że takie aktywne kratki montowane były do niektórych wersji silnikowych.Taka ruchoma osłona chroni część chłodnicy i chłodnicy klimatyzacji , pomaga w zimie dogrzać silnik.Fajna rzecz tylko jak się zepsuje to koszty-ale. Widziałem takie też w Granlandzie. To tyle.
Użytkownicy przeglądający to forum: richat i 33 gości