Interfejs diagnostyczny
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Interfejs diagnostyczny
Chciałem zapytać, czy ktoś ma już jakieś doświadczenia z interfejsami diagnostycznymi. Mam ze starego auta ELM 327 OBD2 po BT + program TorquePro i ciekawe jestem czy coś na nim zobaczę i czy nie ma problemów z podpięciem tego do auta. Czytałem na forum angielskim, że jak coś jest podpięte do komputera, to nie działa OnStar, ale podobno jak się wypnie to znów wszystko jest ok. No i pytanie na ile taki tani interfejs z allegro może napsuć coś w aucie? Zakładam, że złącze diagnostyczne powinno być zabezpieczone przez ewentualnymi awariami interfejsu (zwarcie itp.), ale różnie to bywa. Ktoś słyszał o jakiś nieprzyjemnych sytuacjach związanych z podpinaniem się do komputera?
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
sprawdzę to dzisiaj.
też mam jakiś interfejs po BT z allegro plus TorquePro na telefonie. a że interfejs w aucie to po pracy to sprawdzę
w J kilka razy kasowałem błędy i odczytywałem i nic się nie działo
też mam jakiś interfejs po BT z allegro plus TorquePro na telefonie. a że interfejs w aucie to po pracy to sprawdzę
w J kilka razy kasowałem błędy i odczytywałem i nic się nie działo
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Segor pisze:Chciałem zapytać, czy ktoś ma już jakieś doświadczenia z interfejsami diagnostycznymi. Mam ze starego auta ELM 327 OBD2 po BT + program TorquePro i ciekawe jestem czy coś na nim zobaczę i czy nie ma problemów z podpięciem tego do auta. Czytałem na forum angielskim, że jak coś jest podpięte do komputera, to nie działa OnStar, ale podobno jak się wypnie to znów wszystko jest ok. No i pytanie na ile taki tani interfejs z allegro może napsuć coś w aucie? Zakładam, że złącze diagnostyczne powinno być zabezpieczone przez ewentualnymi awariami interfejsu (zwarcie itp.), ale różnie to bywa. Ktoś słyszał o jakiś nieprzyjemnych sytuacjach związanych z podpinaniem się do komputera?
mam ten sam.
telefon sparowany z Astrą i interfejsem.
OnStar zarzucił mi trasę i przeprowadzona została diagnostyka.
AA działa bez problemu.
fakt, że stałem w garażu więc nie sprawdzałem za dużo co da się odczytać - na pewno położenie pedału gazu, obroty, jakieś tam wskaźniki jeszcze się ruszały
odczyt błędów ECU też możliwy
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Interfejs diagnostyczny
No to wrzuć w wolnej chwili swój czas 60-80mph! Tylko przed pomiarem upewnij się, że prędkość na pomiarze jest z komputera, a nie z GPSu (jeżeli korzysta z GPS to pomiar jest bardzo mało dokładny). Ja sobie zrobiłem takie display'e:
Ja później postaram się wrzucić swoje z silnika 150 KM, chociaż wolałbym nie piłować go zaraz po odebraniu
Ja później postaram się wrzucić swoje z silnika 150 KM, chociaż wolałbym nie piłować go zaraz po odebraniu
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
pobawię się i wrzucę gdyby nie to, że właśnie skończyłem piwko to screen były już dzisiaj
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Tylko koniecznie wyczaj czy pomiar jest na podstawie komputera. Wskazówki jak się upewnić:
- prędkość GPS jest zawsze z opóźnieniem pokazywana, a zatem i pomiar jest zakończony z opóźnieniem
- pomiar jest z dokładnością do 1 sekundy
Na podstawie GPS to miałem czasy 5-10 s, więc kompletnie niemiarodajne... Możliwe, że trzeba tam w ustawieniach będzie pogrzebać. Widziałem screeny, gdzie ktoś miał czas z dokładnością do dziesiątych czy setnych części sekundy, więc da się, tylko nie wiem jeszcze jak
- prędkość GPS jest zawsze z opóźnieniem pokazywana, a zatem i pomiar jest zakończony z opóźnieniem
- pomiar jest z dokładnością do 1 sekundy
Na podstawie GPS to miałem czasy 5-10 s, więc kompletnie niemiarodajne... Możliwe, że trzeba tam w ustawieniach będzie pogrzebać. Widziałem screeny, gdzie ktoś miał czas z dokładnością do dziesiątych czy setnych części sekundy, więc da się, tylko nie wiem jeszcze jak
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Segor pisze:No to wrzuć w wolnej chwili swój czas 60-80mph!
takie dane mi wyszły w ruchu ulicznym, na powrocie z pracy - prędkość na pewno z komputera bo gps był wyłączony - później sprawdzę jak reaguje przy włączonym gps
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Interfejs diagnostyczny
No to jeżeli na wyłączonym GPS liczy czas to wiadomo, że jest ok. Teraz tylko postaraj się pomierzyć te czasy, żeby wyszły jak najlepsze. W sumie najważniejsze tu będzie dobór biegu i obrotów, tak, żeby turbina już pracowała, a z kolei nie tracić czasu na ewentualną zmianę biegów. Chyba najlepiej się wpasuje pomiar 80-120kph, bo to pewnie tak na 4 biegu wyjdzie całość. Ewentualnie 40-60mph (64-96 kph) na 3 biegu.
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
będą suche drogi, będę testował
to było dzisiaj i jedno podejście i w normalnym ruchu o godz. 16
PS.
są gdzieś w necie czasy innych ?
to było dzisiaj i jedno podejście i w normalnym ruchu o godz. 16
PS.
są gdzieś w necie czasy innych ?
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Nie znalazłem jak szukałem przed zakupem, ale to nie znaczy, że nie można zacząć trendu
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
a najlepsze czasy są gdzieś zapisywane czy jedynie są zapisane do wyłączenia programu ?
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Przytrzymaj na display'u, niektóre mają opcję history. Niestety 40-60mph nie ma, ale 80-120 kph już tak.
-
OnlineBudus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Wszystkie, poza 40-60 mają;)
I w historii są dwa miejsca po przecinku.
4,89 i 5,27 wyszło dokładnie
I w historii są dwa miejsca po przecinku.
4,89 i 5,27 wyszło dokładnie
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Witajcie.
Jestem właśnie po pierwszych testach interfejsu VX Diag zakupionego na Ali Express w cenie 300 pln.
Interfejs korzysta z programu używanego w ASO tzw. GDS'a.
Odczytałem błędy, podejrzałem live data z auta, pobawiłem się kilkoma funkcjami testowymi oświetlenia. Na więcej póki co nie miałem czasu i odwagi .
Wybacz. Temat istnieje. Przenoszę - daro
Jestem właśnie po pierwszych testach interfejsu VX Diag zakupionego na Ali Express w cenie 300 pln.
Interfejs korzysta z programu używanego w ASO tzw. GDS'a.
Odczytałem błędy, podejrzałem live data z auta, pobawiłem się kilkoma funkcjami testowymi oświetlenia. Na więcej póki co nie miałem czasu i odwagi .
Wybacz. Temat istnieje. Przenoszę - daro
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Wyskakuje "Ten film video jest niedostępny"
Edit: marwisn wpisując ręcznie wszystko działa. Widziałem to na zaprzyjaźnionym forum
Edit: marwisn wpisując ręcznie wszystko działa. Widziałem to na zaprzyjaźnionym forum
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Na AKP jest do kupienia VX Diag. Cena jak od chińczyka (420 pln). Na Allegro od 1000 pln w górę.
Od siebie dodam, że robi pełen skan modułów w aucie.
Od siebie dodam, że robi pełen skan modułów w aucie.
- remiem
- Posty: 634
- Rejestracja: 24 paź 2016, 21:08
- Posiadane auto: Opel Astra V RM 2k17
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 47 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Można tam coś zmienić czego nie można zmienić z poziomu ustawień czy to tylko diagnostyka?
Remi
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Jeszcze nie doszedłem jak tym coś przeprogramować.
Na forum Insygni chłopaki niby programują.
Na forum Insygni chłopaki niby programują.
- kuba
- Posty: 6664
- Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
- Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: ,,,
- Województwo: ,,,
- Has thanked: 574 times
- Been thanked: 316 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Panowie, nie kaleczmy nazw.... Insigni a nie InsYgni.
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 28 sie 2016, 10:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1,4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Gdynia
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 19 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Kupilem na ali vxdiag za 2 tyg pelne testy
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Interfejs diagnostyczny
noso pisze:Kupilem na ali vxdiag za 2 tyg pelne testy
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
To czekam na Twoją opinię.
-
- Posty: 482
- Rejestracja: 24 paź 2016, 18:00
- Posiadane auto: Seat Ibiza
- Silnik: 1.5 TSI 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 47 times
Re: Interfejs diagnostyczny
A ktoś bawił się czymś takim Vgate iCar2 Bluetooth + polski program SDPROG. kosztuje to 149zł. Zanim kupię chciałbym wiedzieć czy warto.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Interfejs diagnostyczny
To chyba jest zwykły interfejs OBD2. Takie coś to za 30 zł można kupić + 15 zł apka na telefon (choć są i darmowe). Jedyne co tym zrobisz, to sprawdzisz błędy (i to nie wszystkie) i ewentualnie je skasujesz. Taka zabawka, możesz sobie dodatkowe zegary zrobić na komórce itp.
-
- Posty: 278
- Rejestracja: 21 lis 2016, 19:26
- Posiadane auto: AK ST
- Silnik: 1.6
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: mazowieckie
- Been thanked: 17 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Mam iCar2 ale bez tej aplikacji. Można sprawdzić błędy, skasować je oraz dodać zegary np. ciśnienie doładowania itp.
-
- Posty: 393
- Rejestracja: 28 sie 2016, 10:15
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
- Silnik: 1,4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Gdynia
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 19 times
Re: Interfejs diagnostyczny
Przyslo wlasnie od przyjaciela z Ali (szlo rowno tydzien!!!) Od jutra testy:):)
-
- Posty: 1154
- Rejestracja: 10 lut 2017, 09:51
- Posiadane auto: Opel Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Katowice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 131 times
Re: Interfejs diagnostyczny
noso pisze:Przyslo wlasnie od przyjaciela z Ali (szlo rowno tydzien!!!) Od jutra testy:):)
To kiedy pierwsze testy?:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 72 gości