ROZRZĄD W 1.4T 125KM
-
- Posty: 2173
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 203 times
ROZRZĄD W 1.4T 125KM
25 tys km i samochód został na diagnozę wariatorów zmiennych faz rozrządu.
Jutro konkrety.
Jutro konkrety.
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
-
- Posty: 2173
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 203 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
No na logikę tak by można wnioskować, że napinacz popuszcza, bo tylko po dłuższym postoju go słychać, czyli minimum 12h.
Najśmieszniejsze jest to, że "dzwoneczek" wydobywa się z okolicy pompy paliwa wysokiego ciśnienia, czyli od przodu komory silnika, prawy jej tył (od strony skrzyni biegów).
Nie Panie Fuks, to nie dexos!
Najśmieszniejsze jest to, że "dzwoneczek" wydobywa się z okolicy pompy paliwa wysokiego ciśnienia, czyli od przodu komory silnika, prawy jej tył (od strony skrzyni biegów).
Nie Panie Fuks, to nie dexos!
-
- Posty: 2173
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 203 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
Panie Fuks, DexOS poprawnie zarządza peryferiami.
Moduł jądra rozrząd nie wymaga najmniejszej rekompilacji.
Mało tego, DexOS nie będzie aktualizowany do nowszej wersji, bo po 10 tys km pokazuje 40% żywotności.
PS
Rozrząd jest OK, tłoczek OK.
Wszystko wskazuje, że te "dzwoneczki" to sprawa związana z przewodem paliwowym wysokiego ciśnienia.
Chodzi o przewód od pompy wtryskowej do listwy. Na zimno dzwoni, jak się rozgrzeje cichnie. Nie da się tego wywołać nawet po 3-4h postoju.
Temperatura musi znacznie spaść i rano za każdym razem się odzywa.
Samochód zostaje w serwisie do poniedziałku, bo podobnie jak u Krzyśca mają problem z komunikacją z serwerem Opla (akcja serwisowa).
Moduł jądra rozrząd nie wymaga najmniejszej rekompilacji.
Mało tego, DexOS nie będzie aktualizowany do nowszej wersji, bo po 10 tys km pokazuje 40% żywotności.
PS
Rozrząd jest OK, tłoczek OK.
Wszystko wskazuje, że te "dzwoneczki" to sprawa związana z przewodem paliwowym wysokiego ciśnienia.
Chodzi o przewód od pompy wtryskowej do listwy. Na zimno dzwoni, jak się rozgrzeje cichnie. Nie da się tego wywołać nawet po 3-4h postoju.
Temperatura musi znacznie spaść i rano za każdym razem się odzywa.
Samochód zostaje w serwisie do poniedziałku, bo podobnie jak u Krzyśca mają problem z komunikacją z serwerem Opla (akcja serwisowa).
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
Ople niczym żywe autonomiczne auta z jajami A ich właściciele kolejni z jajami ... Raz, że odważyli się je kupić a teraz nimi jezdza
Moja CZARNULKA
- dziadzia82
- Posty: 1063
- Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
- Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
- Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Będzin
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 115 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
SACZI pisze:Panie Fuks, DexOS poprawnie zarządza peryferiami.
Moduł jądra rozrząd nie wymaga najmniejszej rekompilacji.
Mało tego, DexOS nie będzie aktualizowany do nowszej wersji, bo po 10 tys km pokazuje 40% żywotności.
PS
Rozrząd jest OK, tłoczek OK.
Wszystko wskazuje, że te "dzwoneczki" to sprawa związana z przewodem paliwowym wysokiego ciśnienia.
Chodzi o przewód od pompy wtryskowej do listwy. Na zimno dzwoni, jak się rozgrzeje cichnie. Nie da się tego wywołać nawet po 3-4h postoju.
Temperatura musi znacznie spaść i rano za każdym razem się odzywa.
Samochód zostaje w serwisie do poniedziałku, bo podobnie jak u Krzyśca mają problem z komunikacją z serwerem Opla (akcja serwisowa).
Dzwonienie a rezonas przewodów to jest duza róznca w opisie
-
- Posty: 2173
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 203 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
W sumie to zwał, jak zwał, ale kamień mi z serca spadł, jak rano w telefonie usłyszałem, że z rozrządem wszystko OK.
- colins
- Posty: 1842
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 10:18
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 1.5 TSI 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Słubice
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 228 times
- Been thanked: 334 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
A komu w ASO by się chciało w taki upał awarię stwierdzać.
Co innego, gdyby auto było już po gwarancji, to usterek znaleźliby od groma. A tak, to nie.
Co innego, gdyby auto było już po gwarancji, to usterek znaleźliby od groma. A tak, to nie.
-
- Posty: 2173
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 203 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
No więc, nie zrobili niczego w silniku w sensie mechanicznym.
Mam informacje, że oprócz aktualizacji softu silnika w ramach akcji serwisowej, wtryskiwacze zostały ponownie zaprogramowane.
Efekt jest taki, że silnik się bardzo wyciszył, ale na ciepło.
Rano zobaczę, co będzie po nocy.
I chyba jestem jedyną osobą na forum, która będzie "narzekać" na kampanię serwisową - silnik stracił "pazura" ...
Ciągnie równo od 2000 obr po samą górę, ale nie ma tego przyjemnego"kopa" przy 3500 obr/min.
Jest taki grzeczny, ułożony ...
Po rzegotaniu w dolnym zakresie obrotów ani śladu. Poszarpywania nie miałem u siebie przed kampanią, nie ma i teraz.
Przejechałem 90km z Rzeszowa, więc trochę go pogoniłem.
Mam informacje, że oprócz aktualizacji softu silnika w ramach akcji serwisowej, wtryskiwacze zostały ponownie zaprogramowane.
Efekt jest taki, że silnik się bardzo wyciszył, ale na ciepło.
Rano zobaczę, co będzie po nocy.
I chyba jestem jedyną osobą na forum, która będzie "narzekać" na kampanię serwisową - silnik stracił "pazura" ...
Ciągnie równo od 2000 obr po samą górę, ale nie ma tego przyjemnego"kopa" przy 3500 obr/min.
Jest taki grzeczny, ułożony ...
Po rzegotaniu w dolnym zakresie obrotów ani śladu. Poszarpywania nie miałem u siebie przed kampanią, nie ma i teraz.
Przejechałem 90km z Rzeszowa, więc trochę go pogoniłem.
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: ROZRZĄD W 1.4T 125KM
SACZI pisze:...Ciągnie równo od 2000 obr po samą górę, ale nie ma tego przyjemnego"kopa" przy 3500 obr/min...
Też to stwierdzam. W jakim ASO byłeś, bo chyba się domyślam?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2018, 13:36 przez astra, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości