Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Wszystko co się zepsuło i wymaga naprawy, dodaj tutaj i wszyscy będą wiedzieć.
krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 27 lut 2018, 18:06

Właśnie byłem w ASO (tym swoim nowym) i dowiedziałem się, że jest aktualizacja
oprogramowania, którą Opel przygotował. Jest to aktualizacja nieobowiązkowa
na tę chwilę, ale jest zalecana w przypadku problemów. Jestem umówiony na
wgrywanie na poniedziałek na 7:00, więc jak skończę (ok. 2h!!!!) to dam znać.

W MyOpel żadne info się nie pojawi, ponieważ o tym, czy jest czy nie - status
pojawia się ludzikom w ich systemie po wpisaniu VIN. Mój się pojawił.
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 7085
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 630 times
Been thanked: 401 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Krzysiec » 27 lut 2018, 18:12

Zatrzez żeby Ci AA I wlan nie zniknęło ;) Bo będzie zonk :D

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 27 lut 2018, 18:22

W przypadku jakich problemów wgrywają?:)

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 27 lut 2018, 18:25

Akurat mam iPhone, to mnie raczej z AA nie zaboli. A jeśli mówimy o WLAN...
to czy serio z tego korzystamy? Bo jakoś tak ani Hotspot'a nie ma, ani żadnej
aktualizacji nie daje, więc... a niech zabierają sobie - oby się ekran nie zawieszał :lol:

Budus pisze:W przypadku jakich problemów wgrywają?:)


No ja dzisiaj byłem i wcześniej (w historii) mam wpisane, że nie zaświecił
mi się ekran główny, raz puste były strony na centralnym, raz zawiesiła
się nawigacja, zdarzały się problemy z niegasnącym radiem po otwarciu drzwi.

Także - jak coś masz, a błędy sczytali, to warto się najpierw zgłosić, bo okazuje
się, że jednak takie info wędruje do GM i tam serio z tym walczą. Pytanie, czy
ta poprawka coś zmieni ale liczę, że tak :)
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 27 lut 2018, 18:28

No to chyba skrobne do MM Cars @ - byłem z pustymi kartami, nie działał dotyk i coś tam jeszcze.

Niech po vinie sprawdza i dadzą znać;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 27 lut 2018, 19:44

Polecam zdecydowanie.. Może coś wyjdzie :)
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Bogdan8
Wyjadacz
Posty: 119
Rejestracja: 30 paź 2016, 13:49
Posiadane auto: Opel Astra V
Silnik: 1,4 100 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: Kuj. - pomorskie
Been thanked: 5 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Bogdan8 » 27 lut 2018, 20:53

co do pomocy ze strony Opel Polska to mam mieszane uczucia, ponieważ mnie totalnie ol...li. "Chcieli"pomóc, ale jak się okazało, że mój problem ma niewielu użytkowników, to powiedziano, że to z winy użytkownika i "zamieciono pod dywan"

Miron

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Miron » 27 lut 2018, 20:58

Bogdan8 pisze:co do pomocy ze strony Opel Polska to mam mieszane uczucia, ponieważ mnie totalnie ol...li. "Chcieli"pomóc, ale jak się okazało, że mój problem ma niewielu użytkowników, to powiedziano, że to z winy użytkownika i "zamieciono pod dywan"

w ogóle OP to jakaś kpina. Poskarżyłem się, że serwis nie chce naprawić rozpoznawania znaków (przecież wszystko dobrze działa). Skontaktowali się z serwisem i odpowiedzieli mi, że przecież wszystko dobrze działa.

Awatar użytkownika
dziadzia82
Weteran
Posty: 1063
Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
Rocznik auta: 2017
Miasto: Będzin
Województwo: śląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 115 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: dziadzia82 » 27 lut 2018, 21:03

Bogdan8 pisze:co do pomocy ze strony Opel Polska to mam mieszane uczucia, ponieważ mnie totalnie ol...li. "Chcieli"pomóc, ale jak się okazało, że mój problem ma niewielu użytkowników, to powiedziano, że to z winy użytkownika i "zamieciono pod dywan"


Niestety ale to jest gorzka prawda.
Puki co jak nie przejmie wszystkiego PSA to maja totalną olewkę

Added in 1 minute 42 seconds:
- strasznie szumi z tyłu

Objawy charakterystyczne dla modelu. Nie ma przewidzianych żadnych metod naprawczych

- kamera opel eye zaporowuje

Prawdopodobnie zostanie wprowadzony środek zaradczy ograniczający parowanie. Jest to natomiast przyszłość. W chwili obecnej należy usunąć parę wodną za pomocą systemu odparowania szyby.

- nawigacja zawsze po wyłaczeniu i właczeniu zawsze jest w pozycji home.

Objawy charakterystyczne dla modelu. Nie ma przewidzianych żadnych metod naprawczych
Obrazek

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 27 lut 2018, 21:06

dziadzia82 pisze:- nawigacja zawsze po wyłaczeniu i właczeniu zawsze jest w pozycji home.

Objawy charakterystyczne dla modelu. Nie ma przewidzianych żadnych metod naprawczych

zjebali oprogramowanie i tyle !
Astra z sierpnia 2016 pozostawała na menu na którym była wyłączona, Astra z lipca 2017 zawsze na home - wkur....jące jak nie wiem :/


może jak @Krupers zaktualizuje to da znać czy zostaje na tym co było czy dalej home
Obrazek

Awatar użytkownika
dziadzia82
Weteran
Posty: 1063
Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
Rocznik auta: 2017
Miasto: Będzin
Województwo: śląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 115 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: dziadzia82 » 27 lut 2018, 21:13

to jest odpowiedz z Polskiej centrali.
Moja sprawa poszła wyżej.
A jeśli nie pomoże to do PSA.
Diler luz dostał pismo o Rękojmia .
Wku... mnie to ze OP tak olewaja
Zadzwońcie do FCA a sami sie przekonacie jak to wygląda dla klienta
Bo dla ASO to nie zaciekawie od razu dostanie zjebb.. ze klient się zali
Obrazek

Awatar użytkownika
PLE
Wyjadacz
Posty: 227
Rejestracja: 11 lis 2017, 15:26
Posiadane auto: Opel Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 125 KM Dynamic
Rocznik auta: 2016
Miasto: LESZNO
Województwo: Wielkopolskie
Has thanked: 26 times
Been thanked: 5 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: PLE » 27 lut 2018, 21:20

Dziwne , moja tak jak sie wylaczy tak sie wlaczy. Czy to nawi. Czy radio. Czy usb. Zawsze dziala ostatnie ustawienie. Odnosnie WIFI to tylko pogode mozna sprawdzic bo nic wiecej nie ma.

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 27 lut 2018, 21:26

PLE pisze:Dziwne , moja tak jak sie wylaczy tak sie wlaczy. Czy to nawi. Czy radio. Czy usb. Zawsze dziala ostatnie ustawienie.

tak jak pisałem - tak było.
prawdopodobnie do RM17 albo RM17A to po prostu zjebali...


@dziadzia82 gdzie i co napisać - może to pomoże :)
Obrazek

Awatar użytkownika
dziadzia82
Weteran
Posty: 1063
Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
Rocznik auta: 2017
Miasto: Będzin
Województwo: śląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 115 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: dziadzia82 » 27 lut 2018, 21:37

Pisz do dilera u którego nabyłeś sprzęt.
Powołaj się na Art. 556. kc. :)
Do wiadomości do Opel Pl.
2 dni i zacznie :)

Kiedy można składać reklamację?

Nabywca auta może składać reklamację na podstawie rękojmi, jeżeli kupił samochód jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową, czyli np. nie ma on właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę czy został wydanykupującemu w stanie niezupełnym.

Wada prawnamoże polegać na tym, że kupiony samochód jest własnością osoby trzeciej, np. pochodzi z kradzieży czy istnieją ograniczenia w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu, np. został zabezpieczony w postępowaniu karnym jako dowód w sprawie.

Reklamację składamy do przedsiębiorcy, który sprzedał wadliwy towar.

Jak długo trwa odpowiedzialność sprzedawcy?

Sprzedawca odpowiada za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie dwóch lat od momentu jego wydania. Termin ten można skrócić w przypadku sprzedaży towarów używanych, przy których sprzedawca może ograniczyć okres swojej odpowiedzialności maksymalnie do roku.

Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W praktyce oznacza to, że to przedsiębiorca musi udowodnić, że wada powstała z winy nabywcy auta. Jeżeli zauważymy wadę później, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania samochodu, to my będziemy musieli wykazać, że wada towaru auta w momencie zakupu, np. jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości.

Jeżeli sprzedawca podstępnie zataił wady samochodu, wówczas możemy składać reklamację bez względu na czas, jaki upłynął od stwierdzenia wady, nawet wtedy, jeśli wadę zauważyli po upływie dwóch lat od wydania pojazdu.

Żądanie wynikające z rękojmi możemy złożyć sprzedawcy w w ciągu roku od dnia zauważenia wady. Nie skraca to jednak okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi dwa lata od dnia wydania rzeczy. Oznacza to także, ze jeśli wada towaru ujawni się np. w 20. miesiącu jego użytkowania, to nadal mamy prawo złożyć reklamację w ciągu roku od stwierdzenia tego faktu, czyli okres rękojmi wydłuża się powyżej dwóch lat od wydania rzeczy.Przykładowo jeśli kupimy samochód w kwietniu 2015 r., a wadę dostrzeżmy w styczniu 2017 roku, to czas na złożenie reklamacji mamy do stycznia 2018 roku.

Czego można żądać?

Jeżeli odkryjemy, ze samochód ma wadę, możemy złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy. Nie możemy więc np. zażądać odstąpienia od umowy, gdy okaże się, że samochód ma przebieg o kilkaset kilometrów większy, niż utrzymywał sprzedawca, możemy natomiast w takiej sytuacji żądać obniżenia ceny. Poza tym wybór żądania należy do nas, a nie do sprzedawcy. Jeżeli sprzedawca nie zgadza się z naszym żądaniem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności: łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru, charakter wady – istotna czy nieistotna oraz to, czy towar był wcześniej reklamowany.

Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy naprawy towaru, wymiany towaru na nowy, bądź obniżenia jego ceny, to sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji ma 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

W sytuacji, gdy żądamy wymiany auta lub jego naprawy, sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że wskazana opcja byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy, np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego modelu samochodu albo gdy w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów, np. jeżeli żądamy wymiany na nowe samochodu, w którym wada dotyczy tylko obicia siedzeń. Odmawiając spełnienia naszego żądania sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu, to możemy następnie żądać naprawy.

Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasiei bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Jeśli zwleka z tym, możemy wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku upływu wyznaczonego terminu klientowi wolno odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny.

Żądania możliwe do spełnienia

W razie znalezienia wady samochodu możemy równieżżądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny, ale to pierwsze jest możliwe tylko wtedy, gdy wada jest istotna, czyli pp. silnik w pojeździe okazał się poważnie uszkodzony. Z kolei jeśli żądamy obniżenia ceny, to musimy określić kwotę, o jaką cena ma być obniżona. Jeżeli jest to nasz pierwsza reklamacja, to sprzedawca może zaproponować nam niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Nie może jednak zrobić tego bez powiadomienia nas o tym, gdyż mamy prawo zmienić propozycję sprzedawcy z wymiany na naprawę lub odwrotnie. Zmiana propozycji sprzedawcy nie jest możliwa, jeśli to, czego chcemy konsument, jest niemożliwe do spełnienia dla sprzedawcy albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymaga nadmiernych kosztów przedsiębiorcy .

Sprzedawca nie ma prawa odmówić nam obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym w ramach pierwszej reklamacji bądź gdy jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Nie ma przy tym znaczenia znaczenia, czy chodzi o tę samą, czy też inną wadę lub usterkę. Zatem w przypadku kolejnych reklamacji sytuacja konsumenta jest korzystniejsza.

Kiedy można skorzystać z gwarancji

Gwarancja jest niezależna od rękojmi. Gwarancja jest todobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta, którym może być producent, importer, dystrybutor lub sprzedawca. Czas gwarancji zależy od woli gwaranta, może więc ona trwać np. rok bądź zostać udzielona dożywotnio. Jeśli jednak nie określono, jak długo jest ona ważna, to przyjmuje się,ze wynosi dwa lata od dnia wydania towaru.

Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od dnia dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru, czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części.

Gwarant dobrowolnie i samodzielnie określa swoje obowiązki, a jego zakres obowiązków odpowiedzialności zwrot zapłaconej kwoty, wymianę bądź naprawę rzeczy lub zapewnienie innych usług, np. bezpłatne holowanie samochodu w przypadku awarii.
Obrazek

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 27 lut 2018, 21:42

Budus pisze:może jak @Krupers zaktualizuje to da znać czy zostaje na tym co było czy dalej home



Dam, dam... o tym i o wszytkim.

Mam tylko nadzieje, że nie zniknie mi nic z ustawień O_o
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 27 lut 2018, 21:44

Nabywca jest bank w moim przypadku a oni to raczej mają w dupie...

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Added in 1 minute 52 seconds:
Ja przechodziłem aktualizacje - nic nie zniknęło;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 27 lut 2018, 21:47

Ufff.... to z czystym sercem jadę :)
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
dziadzia82
Weteran
Posty: 1063
Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
Rocznik auta: 2017
Miasto: Będzin
Województwo: śląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 115 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: dziadzia82 » 27 lut 2018, 21:50

Najlepszym sposobem jest powołanie sie na Art. 556. kc.
Czym więcej tego dostaną to ASO powoli zmieniać będą nastawienie
Obrazek

Bogdan8
Wyjadacz
Posty: 119
Rejestracja: 30 paź 2016, 13:49
Posiadane auto: Opel Astra V
Silnik: 1,4 100 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: Kuj. - pomorskie
Been thanked: 5 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Bogdan8 » 28 lut 2018, 09:34

jeśli chodzi o odstąpienie od umowy z tytułu rękojmi, to wystąpiłem z tym żądaniem do sprzedawcy i niestety zostało to odrzucone. Sprzedawca powołuje się, że usterka, która notorycznie występuje w moim aucie ( już ponad 50 razy) nigdy nie została zdiagnozowana w ASO i tak naprawdę problemu nie ma !!!. Ponadto OPEL Poland odpowiedział, że w zamontowanym w moim aucie urządzeniu rejestrującym nie zapisały się żadne błędy, chociaż jak im dokładnie opisałem wystąpiły 3 razy. Ponadto informują, że w "innym" samochodzie również było zamontowane takie urządzenie i ono zarejestrowało usterkę, która wynika ona jak określili to "technicy" Opla z niewłaściwej obsługi, tzn. za wcześnie zwalniane jest sprzęgło !!!. Niestety dopóki ten problem nie będzie dotyczył większej grupy użytkowników bubla Opla, to temat ten będzie "zamieciony pod dywan"

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 28 lut 2018, 15:50

Co do sprzęgła, to zauważyłem, że jak gaszę silnik, a mam wciśnięte sprzęgło, wyciągnę kluczyk
i otworzę drzwi, to radio czasem się nie wyłączy. Jak kilka razy dziś próbowałem i miałem puszczone
sprzęgło (oczywiście wówczas wrzucone na "luz"), to wyjęcie kluczyka i otwarcie drzwi wyłącza radio.

Może tutaj siedzi kwestia O_o
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
dziadzia82
Weteran
Posty: 1063
Rejestracja: 25 sty 2017, 16:49
Posiadane auto: Alfa Romeo Giulietta: Opel Astra K ST
Silnik: 1,4 MA 170 : 1,6 TB 200
Rocznik auta: 2017
Miasto: Będzin
Województwo: śląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 115 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: dziadzia82 » 28 lut 2018, 17:06

Bogdan8 pisze:jeśli chodzi o odstąpienie od umowy z tytułu rękojmi, to wystąpiłem z tym żądaniem do sprzedawcy i niestety zostało to odrzucone. Sprzedawca powołuje się, że usterka, która notorycznie występuje w moim aucie ( już ponad 50 razy) nigdy nie została zdiagnozowana w ASO i tak naprawdę problemu nie ma !!!. Ponadto OPEL Poland odpowiedział, że w zamontowanym w moim aucie urządzeniu rejestrującym nie zapisały się żadne błędy, chociaż jak im dokładnie opisałem wystąpiły 3 razy. Ponadto informują, że w "innym" samochodzie również było zamontowane takie urządzenie i ono zarejestrowało usterkę, która wynika ona jak określili to "technicy" Opla z niewłaściwej obsługi, tzn. za wcześnie zwalniane jest sprzęgło !!!. Niestety dopóki ten problem nie będzie dotyczył większej grupy użytkowników bubla Opla, to temat ten będzie "zamieciony pod dywan"


Nie ma takiego jak odrzucone jeśli nie oparło się o sad lub o rzecznika praw konsumenta wystarczy powiatowy ( tez bym odrzucił jak miał bym być stratny)
Pożałuj 200 zł i rzeczoznawca z PZM. ( wyśle ekspertyzę do OP)
Potem odzyskasz.
Sposób sprawdzony
Obrazek

Awatar użytkownika
pitusmetallica
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 21 mar 2017, 20:03
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów/Łańcut
Województwo: Podkarpackie
Has thanked: 21 times
Been thanked: 9 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: pitusmetallica » 03 mar 2018, 07:15

Budus pisze:
PLE pisze:Dziwne , moja tak jak sie wylaczy tak sie wlaczy. Czy to nawi. Czy radio. Czy usb. Zawsze dziala ostatnie ustawienie.

tak jak pisałem - tak było.
prawdopodobnie do RM17 albo RM17A to po prostu zjebali...


Ja właśnie sprawdziłem u siebie i mam identycznie - RM2017A.

rah
VIP
Posty: 2597
Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
Posiadane auto: KIA Xceed 1.6 XL była Astra ST 1.6 200KM
Silnik: 1.6 T-GDi 204 KM 7DCT
Rocznik auta: 2020
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 149 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: rah » 03 mar 2018, 09:41

To mój z września 2017 już się nie łapie pod tą wadę? Bo u mnie na razie działa jak trzeba, czyli uruchamia się ostatni ekran.

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 03 mar 2018, 10:13

Sprawa była zgłoszona i monitorowana przez niezależne osoby, ale (wbrew obiegowej opinii),
nic nie jest gubione, ale przesyłane - do działu takiego niejako GM R&D, gdzie zajmują się
sprawą szukając tego, co my widzimy od ręki (oficjalna opinia od kogoś blisko GM).

Ja bym pojechał zgłosił to, a przy okazji nie zaglądał do myOpel pod kątem "akcji serwisowej",
bo tam pojawią się tylko informacje o niezbędnych akcjach i naprawach, a nie o "zalecanej
w przypadku problemów takich a takich".

Zatem niech sprawdzą Ci po VIN w systemie swoim, czy mogą dokonać aktualizacji, czy nie
i sprawa będzie z jednej prosta i rozwiązana, z drugiej będziesz spokojniejszy.

Dodajmy, że to może się pojawiać sporadycznie, stopniowo lub w wybranych przypadkach
(np. wyposażenia, wersji modułu, etc.), więc nie musi być tak, że to już i koniec.
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 05 mar 2018, 10:14

Astrid po aktualizacji aka. "wymianie oprogramowania".

Wymiana polegała na ponownym zaprogramowaniu auta z przerejestrowaniem
wszystkich modułów, czujników, elementów diagnostycznych (15 modułów).

Całość trwała troszkę ponad godzinę.

Zauważyłem, że nie miałem w menu opcji Głos (jak czytałem wczoraj instrukcję,
aby skrócić ten komunikat początkowy do usług sterowania głosem), a dziś
nagle się pojawił i jest działający.

Żadne numerki (wyżej i wcześniej zamieszczone się nie zmieniły), skasowały
mi się stacje radiowe, parowanie, punkty nawigacji POI/Ulubione.
Ustawienia główne (oświetlenie, komfortowe, głośności, etc.) zostały.

Na tę chwilę nie widzę różnicy, ale też nie widzę problemów. Dam znać, jakby co.

Dodatkowo dostałem komunikat o rozładowanym akumulatorze (patrz, a OnStar
jakoś tego nie widział, chociaż ten moduł jest "obserwowany"). Po 1,5 godzinie
auto było już doładowane, wysprzątane (o dziwo) i odstawione na wprost do jazdy.

Zmiana nie została dopisana do książki serwisowej.

To tyle na razie ode mnie :)
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 05 mar 2018, 10:46

to ja zobaczę co mi powiedzą w środę bo jestem umówiony ;)
Obrazek

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 06 mar 2018, 19:13

A no właśnie dziś nagle dziwię się, że radio mi się wyświetliło (i wymuszało)
na ekranie między zegarami. Patrzę, a tutaj ekran środkowy nie reaguje na dotyk.
Dobrze, że jest pokrętło, ale jeśli chodzi o resztę - kaplica. Akurat na rezerwie
jechałem na stację, zatankowałem, ogarnąłem, wracam - jest działa iiii... przestał.

Dojechałem do domu i auto zaparkowane stoi. Nie wiem, co jest ale zaczyna mnie
wkurzać. A na domiar złego - po otwarciu drzwi radio znowu nie zgasło. Trzeba było
włączyć znowu silnik, zgasić i... wtedy już tak.
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 4573
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Insignia
Silnik: 2.0 174KM
Rocznik auta: 404
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 42 times
Been thanked: 160 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Budus » 06 mar 2018, 19:47

krupers pisze:Patrzę, a tutaj ekran środkowy nie reaguje na dotyk.
Dobrze, że jest pokrętło, ale jeśli chodzi o resztę - kaplica.

przerabiałem to i po postoju na stacji wróciło do normy.
aso stwierdziło, że rzeczywiście był jakiś chwilowy zanik napięcia/połączenia na jakiejś magistrali bla bla bla
Obrazek

krupers
Weteran
Posty: 738
Rejestracja: 08 wrz 2017, 22:15
Posiadane auto: Opel Astra V Hatchback
Silnik: 1.6 Turbo S/S 200 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Has thanked: 80 times
Been thanked: 62 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: krupers » 06 mar 2018, 19:59

Nie no ale to zaczyna być nieznośne... w środę jadę odebrać dodatkowe lampki do bagażnika,
a jednocześnie zgłoszę i kamerkę, i ponownie wyświetlacz. Mam nadzieję, że rano jutro będzie
banglać, bo się zaczynam bać :(
-----
Z wyrazami szacunku i pozdrowieniami,
Artur / Krupers :lol:

Obrazek

PS - Ja jestem autorem swoich wypowiedzi,
ale za nie nie odpowiadam :lol:

Awatar użytkownika
Gral48
Weteran
Posty: 710
Rejestracja: 17 mar 2017, 11:21
Posiadane auto: Astra V HB Elite RM17
Silnik: 1,4 Turbo ( MT6 ) 125KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: RUMIA
Województwo: Pomorskie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 24 times

Re: Akcja naprawcza Navi 900 IntelliLink

Postautor: Gral48 » 13 mar 2018, 10:01

Ja byłem, dostałem wezwanie ( zamknięcie reklamacji z ubiegłego roku ), 1/2 godziny i panowie powiedzieli ,że powinno być dobrze.
Oprogramowanie ( numery ) się nie zmieniły, ale o dziwo jak na razie - odpukać- wyświetlacze działają bezproblemowo, brak zwiechy, przełączanie dzień / noc, tunel itd. Szkoda tylko, że dalej nie można wyciszyć czujników parkowania.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości