Wybór konfiguracji oraz silnika

Tutaj omawiamy przymiarki i zakupy nowej Astry 5
Online
Awatar użytkownika
pgrad
VIP
Posty: 1801
Rejestracja: 30 maja 2016, 23:17
Posiadane auto: Astra K ST
Silnik: B14XFT (1.4T s/s 150KM) 6T35
Rocznik auta: 2016
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 49 times
Been thanked: 116 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: pgrad » 15 paź 2017, 09:56

150 KM w AT daje się sprawnie jeździć
Czasami lepiej mieć więcej niż mniej z wyposażenia i po kilku m-cach żałować że jednak czegoś zaczyna brakować
Obrazek

Thomson1708
Wyjadacz
Posty: 147
Rejestracja: 17 lip 2017, 14:23
Posiadane auto: Czerwony Asterix HB
Silnik: 1.6
Rocznik auta: 2017
Miasto: Nijmegen
Województwo: Holandia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Thomson1708 » 15 paź 2017, 10:16

Bogato wyposażony enjoy to błąd. Weź sobie takie wyposażenie jak ja i ciesz sie astry za 80 tyś.
1,6 MT/elite/ Czarna podsufitka (sport przycisk)/Wyciszenie wnętrza/Pakiet komfortowe fotele/bearlock/zapasowe koło.
Będziesz zadowolony.

rah
Klubowicz
Posty: 495
Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
Posiadane auto: Opel Astra K ST
Silnik: 1.6 200 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 51 times

Re: RE: Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: rah » 15 paź 2017, 12:59

Thomson1708 pisze:Bogato wyposażony enjoy to błąd. Weź sobie takie wyposażenie jak ja i ciesz sie astry za 80 tyś.
1,6 MT/elite/ Czarna podsufitka (sport przycisk)/Wyciszenie wnętrza/Pakiet komfortowe fotele/bearlock/zapasowe koło.
Będziesz zadowolony.
Też wychodziłem z założenia, że muszę mieć bogate wyposażenie + maksymalnie dobry silnik. Patrzyłem najpierw na insignie, ale tam musiałbym brać biedną insignie z silnikiem 1.5 turbo. Brakowałoby mi tych wielu udogodnień. Zszedłem więc do Astry ST 1.6t , ale z wszystkim (no prawie ) co chciałem mieć w samochodzie.
W astrze, gdybym musiał to wybrałbym lepsze wyposażenie i silnik 1.4 150 zamiast 1.6 200 KM. 1.4 do 100 km/h dużo gorszy nie jest. Przepaść pojawia się powyżej 100 km/h.

Awatar użytkownika
Kojot
Wyjadacz
Posty: 186
Rejestracja: 22 lut 2017, 21:25
Posiadane auto: Astra V HB
Silnik: 1.4 Turbo 150KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Has thanked: 41 times
Been thanked: 13 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Kojot » 15 paź 2017, 16:48

@rdgk a jaki masz budżet?

Ja bym raczej nie brał Enjoy, dzieli go przepaść do Dynamic.

Do miasta wziąłbym pewnie automat (przy dużych przebiegach i dużych korkach) i albo 200KM albo intelliluxy. Pewnie raczej intelliluxy.
Obrazek

rdgk
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2017, 20:57
Posiadane auto: .
Silnik: .
Rocznik auta: 0
Miasto: krk
Województwo: Małopolskie
Been thanked: 3 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: rdgk » 15 paź 2017, 17:48

Kojot pisze:@rdgk a jaki masz budżet?

Cennikowo 100 tys.
W konfiguracji musi się znaleźć płatny lakier

rah
Klubowicz
Posty: 495
Rejestracja: 04 lip 2017, 20:34
Posiadane auto: Opel Astra K ST
Silnik: 1.6 200 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Bydgoszcz
Województwo: kujawsko-pomorskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 51 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: rah » 15 paź 2017, 20:13

rdgk pisze:
Kojot pisze:@rdgk a jaki masz budżet?

Cennikowo 100 tys.
W konfiguracji musi się znaleźć płatny lakier
Cennikowe 100000 da cenę poniżej 89000. Jeśli tak liczysz to jednak brałbym dynamic i zszedłbym z silnikiem do 150 KM z automatem i IL i dobrał coś z wyposażenia według własnych upodobań.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6274
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 374 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 15 paź 2017, 21:02

Enjoy + te wszystkie pakiety to ta sama cena co dynamic, a nie masz kół R17, nie masz przycisku sport i paru innych pierdół. Jeszcze zastanów się. I nie wiem czy na Dynamic nie można lepszego rabatu dostać (to już pytanie do dealera).
Obrazek

Awatar użytkownika
bozon
Wyjadacz
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:24
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 150KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 7 times

Re: RE: Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: bozon » 15 paź 2017, 22:20

Segor pisze:Enjoy + te wszystkie pakiety to ta sama cena co dynamic, a nie masz kół R17, nie masz przycisku sport i paru innych pierdół.


Trzeba tylko pamiętać, że w Dynamicu w standardzie nie ma czujników parkowania ( w pakiecie biznes do enjoya są) i trzeba te parę stówek dołożyć jeszcze.
Obrazek

Awatar użytkownika
astra
Weteran
Posty: 953
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 131 times
Been thanked: 46 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: astra » 15 paź 2017, 22:24

Enjoy to przepaść do Dynamica. Teraz brałbym Dynamica.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6274
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 374 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 15 paź 2017, 22:28

bozon pisze:Trzeba tylko pamiętać, że w Dynamicu w standardzie nie ma czujników parkowania ( w pakiecie biznes do enjoya są) i trzeba te parę stówek dołożyć jeszcze.
Po dołożeniu cena prawie taka sama.
Obrazek

Awatar użytkownika
bozon
Wyjadacz
Posty: 171
Rejestracja: 18 sty 2017, 14:24
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 150KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Has thanked: 13 times
Been thanked: 7 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: bozon » 15 paź 2017, 22:37

Segor pisze:Po dołożeniu cena prawie taka sama.

A to całkiem możliwe ;) Chodziło mi nie o cenę, a o to, że nie ma. Dla mnie było zaskoczeniem, że w dość wysokiej wersji nie ma czujników w standardzie.

Ale może właśnie dzięki temu dołożyłem pakiet kierowcy plus ;)
Obrazek

piterro86
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: 15 lut 2018, 18:38
Posiadane auto: Jakie masz auto?
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie

Re: Zmiany w RM 2018.5 - Astra V

Postautor: piterro86 » 18 lut 2018, 19:38

Krzysiec pisze:No ja dzisiaj też trochę inaczej skonfigurowalbym auto... Ale cóż... Człowiek uczy się całe życie ;)


Możesz zaproponować co ciekawego byś teraz skonfigurował, co jest warte "użytkowe" na codzień?

Awatar użytkownika
Krzysiec
Moderator
Posty: 6093
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Rzeszów
Województwo: podkarpackie
Has thanked: 500 times
Been thanked: 355 times

Re: Zmiany w RM 2018.5 - Astra V

Postautor: Krzysiec » 18 lut 2018, 19:48

Podkreslmy, ze to co dla mnie jest brakujacym ogniwem dla innego wcale byc nie musi ;) Ja poprostu na drodze doswiadczenia widze, ze tego mi brakuje ;)

Podstawowo:
- INTELLILUXY
Dodatkowo:
- automat
- tempomat adaptacyjny

Tego mi w aucie brakuje.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6274
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 374 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 18 lut 2018, 21:24

Najdroższe dodatki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Budus
VIP
Posty: 3640
Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
Posiadane auto: Astra V HB
Silnik: 1.6 200KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Katowice
Województwo: śląskie
Has thanked: 37 times
Been thanked: 130 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Budus » 18 lut 2018, 21:28

Ja bym wziął teraz automat;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Obrazek

Awatar użytkownika
piopyt
Wyjadacz
Posty: 177
Rejestracja: 03 lis 2016, 20:05
Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer
Silnik: 1.6 200 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: piopyt » 18 lut 2018, 21:49

Obecna konfiguracja jest dla mnie optymalna. Jednak w ramach pewnych fanaberii automat, aktywny tempomat i gdyby był w opcjach po FL dach panoramiczny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Derek
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: 24 sty 2018, 14:30
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo S/S AT 150KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Lubartów
Województwo: Lubelskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Derek » 18 lut 2018, 23:27

Nie wiem co wy z tym aktywnym tempomatem, ale ja w ogóle w CHRce nie korzystam. Strasznie denerwujące zwalnianie, gdy mamy 100-150m do poprzedzającego a z lewej akurat ktoś wyprzedza.

Automat za to jedyną opcją :)

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6274
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 374 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 18 lut 2018, 23:53

Skoro ktoś Cię wyprzedza to za wolno jedziesz (╭☞ ͡° ͜ʖ ͡°)╭☞
Obrazek

Derek
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: 24 sty 2018, 14:30
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo S/S AT 150KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Lubartów
Województwo: Lubelskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Derek » 19 lut 2018, 00:43

Wyszalałem się już kiedyś, a miałem czym.
Teraz z dwójką dzieciaków nie widzę potrzeby jeździć szybciej niż 130-140 :) i chyba do takiej jazdy kupuje się Astre.

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6274
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 374 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 19 lut 2018, 09:06

Nie no żartuje. Zgadzam się, że jazda 130-140 już przy średnim ruchu z ACC może być męcząca. Jakbyś jechał 160 to jest lepiej. Takie mam przynajmniej swoje doświadczenia z ręcznym CC :)
Obrazek

Derek
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: 24 sty 2018, 14:30
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo S/S AT 150KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Lubartów
Województwo: Lubelskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Derek » 19 lut 2018, 09:48

O ile lewy pas masz wolny o co niestety z kulturą jazdy po naszych drogach czasem ciężko :)

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2401
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 230 times
Been thanked: 165 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Fuks » 19 lut 2018, 12:17

Derek pisze:ja w ogóle w CHRce nie korzystam

Jak Astra wypada przy CHR? Cisza, spalanie, itd.

Derek
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: 24 sty 2018, 14:30
Posiadane auto: Opel Astra V ST
Silnik: 1.4 Turbo S/S AT 150KM
Rocznik auta: 2018
Miasto: Lubartów
Województwo: Lubelskie
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Derek » 19 lut 2018, 12:25

Nie wiem, bo na Astrę jeszcze czekam :)

Spalanie w hybrydzie w trasie 5-6l, przy spokojnej jeździe da się zejść w okolice 4. W mieście różnie.. od 1 do 6 litrów.

Wyciszenie jak na samochód za 120 tys. mogłoby być lepsze. Ale hałas generuje przede wszystkim bezstopniowa skrzynia - trzeba się do niej przyzwyczaić.
Generalnie dla rodziny 2+1 idealny. Przy 2 dzieci będzie kłopot z wyjazdem gdzieś dalej.
Na pewno zwraca na siebie uwagę :)

Awatar użytkownika
Segor
VIP
Posty: 6274
Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2016
Miasto: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Has thanked: 445 times
Been thanked: 374 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Segor » 19 lut 2018, 12:36

Co by nie mówić, wygląda genialnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 5807
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: Przasnysz
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 461 times
Been thanked: 259 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: kuba » 20 lut 2018, 13:50

Jest cholernie droga, a coraz więcej ich na ulicach widać... fenomen urody wygrywa ;)
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Awatar użytkownika
daro
Moderator
Posty: 3427
Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
Posiadane auto: Astra K ST Elite
Silnik: 1.4T 150KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: Kętrzyn
Województwo: Warmińsko - Mazurskie
Has thanked: 175 times
Been thanked: 143 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: daro » 20 lut 2018, 13:58

Jeden z sąsiadów planował ją kupić. Szkoda, że rozmyślił się bo bym miał świetny egzemplarz testowy ;-)

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2401
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 230 times
Been thanked: 165 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Fuks » 20 lut 2018, 14:00

Teraz upusty na najdroższa hybryda CHR są nawet do 17500 więc jest lepiej ale jest ciągle droga i wygląda genialnie.
Dziś jakbym kupował to pewnie padłoby na CHRa, rok temu musiałbym dołożyć 45 tys do ceny Astry :).

Added in 58 seconds:
Derek pisze:Spalanie w hybrydzie w trasie 5-6l, przy spokojnej jeździe da się zejść w okolice 4. W mieście różnie.. od 1 do 6 litrów.

Serio od 1L?

Awatar użytkownika
kuba
Moderator
Posty: 5807
Rejestracja: 10 cze 2016, 01:03
Posiadane auto: Astra K ST Dynamic
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM (B14XFT MT6)
Rocznik auta: 2016
Miasto: Przasnysz
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 461 times
Been thanked: 259 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: kuba » 20 lut 2018, 14:00

Eee ja mam problem czasem się do swojej ST zabrać, taki CHR, choć strasznie mi się podoba, u mnie odpada...
Ewentualnie jako drugi samochód, ale to nieprędko :D
Przepięknie jest... i tylko tlenu mniej...

Vex

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Vex » 20 lut 2018, 14:13

Derek pisze:Przy 2 dzieci będzie kłopot z wyjazdem gdzieś dalej.
gdyby nie rozmiar bagażnika, to nie byłoby mnie na tym forum.
CHRka przegrała w momencie otworzenia bagażnika, nawet do niej nie wsiadaliśmy ;)

Awatar użytkownika
Fuks
VIP
Posty: 2401
Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
Posiadane auto: Opel Astra K
Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
Rocznik auta: 2017
Miasto: Warszawa
Województwo: mazowieckie
Has thanked: 230 times
Been thanked: 165 times

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

Postautor: Fuks » 20 lut 2018, 14:16

U mnie 2+1 wchodzimy na styk do Astry HT więc do CHR też dam radę :)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość