userzz pisze:Nowy 1.4 100 bazuje na 1.4 90. Rozciagajace sie lancuchy, trekotanie i bociany pod maska po 120 000 oryginalnego przebiegu. Zuzycie oleju na poziomie 1l na 4000 przy przebiegu 80 tys. Ale ogolnie dla mnie na plus. Chodzilo mi o to ze wszystkie maja jakies wady a wybieramy to co nam odpowiada
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jeśli wspominasz 1.4 90 KM to takowy miałem w mojej poprzedniej AH SW i powiem, że chyba trafił mi się jakiś niezniszczalny silnik bo po za zużyciem oleju (głównie po lataniu na dłuższych trasach) przy interwale wymiany co 30.000 km/1 rok max dolewka w przeciągu roku wynosiła w pobliżu ok 2 l. Innych klekotów bocianich, czy objawów łańcucha przez okres 9,5 lat lub 246.000 nie uświadczyłem i silnik wciąż pracował równomiernie - jedyne rzeczy wykonane to likwidacja delikatnego pocenia się przy uszczelce, wymienia rozszczelnionego czujnika oleju no i wymiana świec.
Ogólnie przez okres eksploatacji nie narzekałem na 90 KM, choć poznałem smak braku KM w trudniejszym terenie - finanse pozwoliły zamówiłem więc i użytkuję 150 KM.
Sorry za taki mały off topic