Box jest lepszy przy aucie na gwarancji lub gdzie sterownik jest jeszcze nie ogarnięty przez tunera. Również można po podłączeniu boxa silnik dalej diagnozować na hamowni. Przykładowo egt, stuk czy opóźnienie zapłonu. Przy przeprogramowaniu sterownika można trochę więcej podziałać np. zmienić ograniczenie temperatury spalin, pobudzić trochę sprężarkę jak już jest zużyta i nie nadąża za ciśnieniem zadanym przez program, zapłon, wywalenie ekologii itd.
Osobiście:
nowe auto=box,
używane= program + wydech, filtr, IC i w benzynie wywalenie egr.
Added in 24 minutes 19 seconds:A i jeszcze chce coś dodać. Ktoś pisał dlaczego gm nie poprawia fabrycznie osiągów skoro wystarczy dodać jakieś urządzenie za kilka stówek albo wgrać fabrycznie mocniejszy program. Prosta odpowiedź: Rok 2020 i kretynizm narzucone przez UE jeśli chodzi o emisję co2 na km. Mniejsza moc to mniejsza emisja. Przykładowo VW caddy 2.0 Tdi 55KW/75PS.
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... 60a53c220fGdzie to po chipie ma 150ps. Takie czasy. Gdzieś na FB u jakiegoś tunera widziałem więcej takich kwiatków