Re: 1.0 Turbo 105KM Czy to ma sens ?
: 04 lip 2018, 11:23
Też bardzo sobie chwalę te zwykłe fotele. Idealnie pasują pod moje plecy, świetnie trzymają na boki w zakrętach, do tego elektryczna regulacja podparcia pleców.
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
astra pisze:Od jakich obrotów Wam ciągnie ten silnik? Telepie budą? Kiedy (rpm) przestaje ciągnąć? Kiedy jest odcinka? Gdzie zaczyna się czerwone pole na obrotomierzu? To te same zegary co w R4? Jak to ciągnie pod obciążeniem i pod górę? Jak to jedzie w trybie pełzającym np. w korku? Ma to ktoś w wariancie ST?
vic pisze:... Generalnie nie obowiązuje zasada, że 1 bieg jest do ruszania a 2 do toczenia. 1 bieg często trzeba wbić jadąc ok. 10 km/h...
Furfur pisze:Tu jechałem sam, ale zaznaczę że ciśnienie w oponach mam 2.2, może powtórzę kiedyś z 3.0 i zejdę poniżej 4. Litrów )
Furfur pisze:Caly czas ktos ma problem z pękającymi tłokami w 1.4 150 km, a u 105 km cisza i nuda odpukać oczywiście
Paziu pisze:70tys za mną, dalej niezawodna, a spalanie według komputera 5.5
Paziu pisze:70tys za mną, dalej niezawodna, a spalanie według komputera 5.5
Duckland pisze:U nas dalej myśl motoryzacyjna zatrzymała się na latach 90 " 3 cylindry o la boga".
Duckland pisze:Rozrząd na łańcuchu więc nie muszę wymieniać.
Duckland pisze:Jakieś porady panowie przed zakupem używki z 1.0?
Na coś szczególnie patrzeć? Rozrząd na łańcuchu więc nie muszę wymieniać. Słyszałem że nie montują dwumasu do tej jednostki....wymiana oleju po zakupie i ogień?
Co tu może pójść nie tak
Duckland pisze:A z czego się przesiadaliście na Astre?
Ja mam obecnie Bravo 2 1.4 tjet ale trochę już mnie zmęczył ten twardy zawias i kiepska skrzynia. Myślałem o wielu autach i.... skończę na tej samej skrzyni życie....
Bardzo komfortowo jeździło mi się ostatnio Kia Ceed 2 ale silnik 1.4 100KM po przesiadce z 1.4 tjet to jest.....dramat. Po prostu silnik dla ludzi którzy nie lubią motoryzacji. To nie jedzie a był "kating" żeby coś wycisnąć. 3 bieg przy 60 but w podłogę i ...... Totalne nic. Próbowałem różnych opcji, coś tam się działo jak przy 90 wrzuciłem 3 i gaz opór. Tyle że tjet na 5 biegu lepiej przyspiesza bez zbędnego deptania, można w miedzyczasie jeść frytki. Wyleczyłem się z takiego motoru w zasadzie po 15 minutach a dawno już nie jeździłem wolnossakiem. Liczę na to że 1.0 ale z Turbo będzie o niebo lepsze chociaż czas do setki ma ledwie sekundę krótszy. Tyle że na 3 biegu przy 60 wciskając gaz w podłogę elastycznością powinien być lata świetlne przed wolnossakiem 1.4. Ktoś ma podobne odczucia?