Witam.
Zakup w marcu ubiegłego roku, gwarancja celowo na 2 lata żeby sobie głowy nie zawracać.
Samochód Astra K HB 100 KM ( niestety z kombii byłoby prościej, ale admirał mojego okrętu
- żona, stwierdził arbitralnie że kombii nie będzie jeździł).
Ogólnie temat na forach mam ogarnięty już od momentu zakupu ( silnik nowa konstrukcja GM Shanghai, produkcja Węgry, blok aluminium, tłoki w tulejach żeliwnych - podobno rozwiązanie znane, stosowane wcześniej choćby w Grupie PSA, blok identyczny z silniejszymi jednostkami - więc ma spory zapas wytrzymałości; głowica i system podawania paliwa do silnika - podobno identyczna z A 14XE z Astry J, hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego, klapki w dolocie - Twinport). W przypadku HB z uwagi na brak wnęki na koło zapasowe konieczność umieszczenia zbiornika tak żeby nie zasłaniał dostępu do akumulatora. Generalnie z tym systemem podawania paliwa ( emulator, bądź wtryski benzynowe powrotne w zbiorniku paliwa ) oraz głowicą, Asterki J jeżdżą i nie spotkałem się żeby ich użytkownicy przesadnie narzekali.
Wersji z fabrycznym LPG się nie doczekamy - za oceanem jest już Cruze hybryda, więc i taka Asterka pewno została już opracowana; poza tym polityka koncernu była taka żeby gaz montować nie do najtańszych wersji silników benzynowych, tylko droższych coby nie stanowiły one konkurencji dla samochodów z silnikami Diesla.
W związku z tym że jestem już po I i jedynym obowiązkowym przeglądzie mam pytanie do Szanownych Kolegów ( tudzież do osób pracujących przy obsłudze i sprzedaży Asterek) CZY ktoś już spotkał się, bądź montował do Asterki LPG.
Proszę tylko nie doradzać systemu V ( bądź jak chcą niektórzy VI generacji) nie mam do wydania 8000 złotych na Vialle, jak tez czasu na dojazdy do najbliższego serwisu ( nie każdy warsztat chce to serwisować ) a po 80.000 km nie mam 4000 zł na zakup nowej pompy gazu w stanie ciekłym. POzdro.
Przeniesiono. Zanim założysz nowy temat używaj opcji SZUKAJ! Pozdrawiam / daro