kiler pisze:Fuks pisze:kiler pisze:Wystraczy że ktos robi 30 tys. km rocznie to LPg sie zwruci .
Zwrócić się po 1,5-2 latach. Jak ktoś planuje pojeździć więcej niż 3 to może się i opłaca .
Bo założyc to i przy sprzedaży być 2k do przodu z ryzykiem awarii i walki między firmą zakładającą a Oplem to dziękuje.
Trafiłes w sedno tak samo sie zastanawiam jako prywatnie indetiko mam obawy . Dlatego szukam auta i porównuje Ford Focus 1.0 LPG bez utraty gwarancji , Fiat tipo 1.6 automat lounge z LPG i Toyota corola 1.6 LPg te 3 modele nie traca gwarancji przy zakupie nowego auta .
W aucie słuzbowym jest VSI-2.0-DI, nie wiem jakie koszta montażu auta są firmowe nie moje , tylko nim jezdże
Do forda dopłata 9 tys/zł ( 1,0 to w Fokusie nie jeździ )
do Tipo zrobą za 4 tys mowie o 1,4 T-jet
W tych przypadkach nie tracą samochody gwarancji producenta.
Nie wiem jak u japonców