atilaks pisze:Moja asterka nie ma dwumasy. Widac ziom z ASO nie zawsze wie najlepiej.
Dwumasy nie ma 1.4 100km i 1.0t 105km, sprawdzal mi w tym programie z czesciami, reszta silnikow czy to z s/s czy bez. Wiec nie wiem ... moze polskie sa inne
atilaks pisze:Moja asterka nie ma dwumasy. Widac ziom z ASO nie zawsze wie najlepiej.
emylpe pisze: zauważyłem, że wszystkie asystenty jakie widziałem w różnych autach, nie każą zmieniać biegu jak widzą, że dynamicznie wyprzedasz.
Powinieneś jeździć w zakresie maksymalnego momentu obrotowego. I normalnie używać auta: nie męcz silnika poniżej 1,5k obrotów (tzn. w korku można się toczyć, ale nie machaj przepustnicą wtedy) + nie dotykaj czerwonej strefy i będzie dobrze.knittos pisze:nie znalazłem tam zakresu obrotów w jakich powinienem jeździć
Mati pisze:Hehe nie słuchaj Segora bo on ma wysokie spalanie;p Musisz jeździć jak ja to będziesz miał spalanie poniżej 6,5l na setkę Ale tak na poważnie to jeżdżę tak jak wyżej wymieniony kolega sugeruje. Obroty między 2 a 4 tyś jeśli jadę tak normalnie a dynamicznie to od 3 do 6 tyś. obrotów. Eko-jazda między 2 a 3 tyś i ogrom hamowania silnikiem.
matrixblue pisze: między 1850 a 1950 obrotów
Tak.danrok pisze:Zastanawiam się czy to normalne spalanie w takich warunkach?
tyśiące? Co to za słowo?roman669 pisze:tyś.
Segor pisze:tyśiące? Co to za słowo?roman669 pisze:tyś.
To czy macie 2 czy 4 tys. obrotów nie ma takiego znaczenia jak to czy jedziecie ze stałą prędkością czy ciągle hamujecie/przyspieszacie. Spalanie w ... 75% (?) zależy właśnie od tego. A dopiero reszta to: praca skrzynią biegów, obciążenie auta, opony, ciśnienie w oponach itd. ...
pawel pisze:Przejechałem ok. 60km (+3 dorosłe osoby) średnie spalanie 10l, obroty 1800-3500. Brawo Opel!
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 32 gości