Tomeq pisze:Nie wiem czy jeszcze ktoś, ale ja wymieniłem przy 50000 km.
Jaki olej wlałeś i jaką ilość?
Tomeq pisze:Nie wiem czy jeszcze ktoś, ale ja wymieniłem przy 50000 km.
ToniEja pisze:Kolego ja jestem inzynier mechanik . W srubach takich do zaslepienia podaje sie momennt tylko po to zeby ich nie ukrecic .
Jaku olej ? Korek nowy czy stary ?amg5 pisze:Olej wymieniony. Jak planowałem wlałem 2,2l...no może ok. 2,3l jakoś mi ręka poleciała. Oryginalnie w fabryce zalali 1,7l... trochę mało.
Korek spustowy był zabezpieczony klejem do gwintów i też tak zrobiłem, akurat miałem oryginał GM. Klucz dynamometryczny sobie odpuściłem. 30 minut i po robocie. Co do odczuć po wymianie to po zrobieniu ok. 80 km mam wrażenie, że biegi wchodzą o wiele płynniej. Największy problem miałem ze zmianą z 1 na 2, wtedy czasem haczyło. Teraz dwójka wchodzi pięknie. Zobaczymy jak będzie później. Może komuś ta informacja się przyda. Tymczasem dziękuję za pomoc, bez Was pewnie sam bym się za to nie zabrał. Następna sprawa to zabezpieczenie antykorozyjne podwozia, ale to już nie ten wątek. Pozdrawiam.
Fuks pisze:Pisałem wiele razy .
Ogólnie, w trasie jak się zatrzymam to na luzie hałasik jakby łożysko oporowe (tak też była diagnoza na ucho salonu).
Po wciśnięciu sprzęgła.... cisza.
1,9 l jest fabrycznie, tak?Fuks pisze:Odebrałem w końcu auto, w skrzyni wymieniono wszystkie łożyska i zalano nie 1,9 a 2,4 L oleju.
Jest dużo, dużo lepiej . Polecam MM Cars Warszawa, postarali się.
Desiderata pisze:Ile biletów narodowego banku polskiego za wszystko co związane z wymiana oleju w skrzyni poprosiło aso?
Tak.vzduch pisze:1,9 l jest fabrycznie, tak?
rysiek pisze:Problemem jest ciche i delikatne „wycie” na 3 biegu w okolicy 1500 obr/min (tak od 1200 do 1600). Bez znaczenia czy auto jest rozgrzane czy zimne, słychać to tylko na trójce.
marcini pisze:rysiek pisze:Problemem jest ciche i delikatne „wycie” na 3 biegu w okolicy 1500 obr/min (tak od 1200 do 1600). Bez znaczenia czy auto jest rozgrzane czy zimne, słychać to tylko na trójce.
Czy mechanicy zdiagnozowali to wycie na 3 biegu?
Mam podobny objaw w Zafirze. Słychać lekkie wycie/buczenie, ale tylko na 3 biegu i tylko podczas przyspieszania, w zakresie obrotów 1600-2500. Powyżej już nie słychać, albo po prostu odgłos silnika zagłusza.
Zastanawiam się, czy to wymaga pilnej interwencji, czy może na razie tylko zmienić olej i tak jeździć, obserwując czy objawy nie zaczną się nasilać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości