astra pisze:Nie wiem czy ma znaczenie, zgaduje tylko. Wchodzę na stronę, loguje się, klikam na dodatkowe informacje i pisze mi M60, żadne tam TRANS, BI, LESS, czy inne takie. To co napisałem wcześniej u mnie się zgadza, byłem ciekawy jak u innych w innych wariantach żeby potwierdzić wiarygodność opel-infos.de. Zdziwiło mnie że B16SHT jest parowany z tą samą wersją skrzyni manul. z AJ (dosłownie). To po co robili M60 jak MZR przenosi jak widać większe momenty, dodatkowo wiedząc że stara M32 czyli MZR sprawiała problemy?
Podobny przypadek jak z w VAG, wiedzieli że silniki EA888 gen1/2 są lipne (pierścienie olejowe, odma, itp.) i do Audi już ich nie pchali po 2011, a w VW pchali do końca modeli np. Tiguan 1 gen.
Pytanie do ekspertów z hamowni czy wpisują rozmiar felg/opon w maszynę jak mierzą bo koła to też ostatni tryb przenoszący siłe napędową.
Czy na hamowni Ta sama opona (producent, rozmiar, typ. itp.) ale różniąca się stanem bieżnika daje takie same pomiary? Logika mówi że nie.
M60 Ma relatywnie duze przelozenie. Wyzsze przelozenie to wiekszy moment obrotowy na kołach wiec zgaduje ze stosuje sie w slabszych silnikach