Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 19 wrz 2016, 09:36
- Posiadane auto: Opel Astra 5 Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Goleszów
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Witam,
Mam pytanie. Co lub jakie parametry zmieniają się podczas zmiany trybu jazdy na "Sport" , i jak tryb wpływa na żywotność np. silnika.
Kiedy używacie i przez jaki czas tego trybu.
Mam pytanie. Co lub jakie parametry zmieniają się podczas zmiany trybu jazdy na "Sport" , i jak tryb wpływa na żywotność np. silnika.
Kiedy używacie i przez jaki czas tego trybu.
- Mieszko66
- Posty: 1098
- Rejestracja: 26 maja 2016, 23:18
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Szczecin
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 34 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
W trybie ,,Sport " zdecydowanie szybciej następuje reakcja na wciśnięcie pedału gazu, auto szybciej reaguje na reakcje kierowcy i jest bardziej dynamiczne. Trochę inaczej słychać silnik (zauważalne zwłaszcza przy ruszaniu). Wzrasta zużycie paliwa (pisałem o zużyciu paliwa w trasie na innym poście). Trochę bardziej usztywnia się kierownica. Wpływ zużycia na silnik - jeszcze nie wiadomo. Trybu ,,Sport" używam z reguły w trasie, choć zdarzało się, że i w mieście na obwodnicach (kilku się już zdziwiło jakie autko ma odejście...). Dla mnie tryb sport to czysta frajda z jazdy coś rewelacyjnego.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
a wg instrukcji:
Tryb sportowy dostosowuje ustawienia niektórych systemów pojazdu do bardziej sportowego stylu jazdy.
● Silnik szybciej reaguje na ruchy pedału przyspieszenia.
● Układ kierowniczy reaguje bardziej bezpośrednio, zapewniając lepszy kontakt z nawierzchnią.
● Praca automatycznej skrzyni biegów jest dostosowywana do bardziej dynamicznej jazdy
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 19 wrz 2016, 09:36
- Posiadane auto: Opel Astra 5 Dynamic
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Goleszów
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Pytam bo dealer nic ciekawego nie mi nie powiedział na ten temat. Jazda o wiele bardziej interesująca jest niż w normalnym trybie. Ja używam na razie sporadycznie tylko do wyprzedzania jak jedzie więcej samochodów itp.
A ciekawe czy moc wzrasta?
A ciekawe czy moc wzrasta?
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Nie, moc nie wzrasta. A jeżeli masz takie wrażenie to tylko placebo Wystarczy sprawdzić że czas do 100 jest ten sam w katalogu. Zamiast trybu sport wystarczy szybko wciskać pedal i wyjdzie na to samo. W automacie ma odrobinę większe znaczenie, ale nadal nie dodaje mocy
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Ciekawe czy jest możliwość już po gwarancji dorobienia takiego trybu SPORT w swoim zakresie.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
adax pisze:Ciekawe czy jest możliwość już po gwarancji dorobienia takiego trybu SPORT w swoim zakresie.
Jest możliwość. Na forum jest odpowiedni wątek temu poświęcony.
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Ja szybko znalazłem W TYM MIEJSCU zapraszam do lektury
- Pit
- Posty: 156
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 17:54
- Posiadane auto: Astra K Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gliwice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 24 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Tryb sport jest "ukryty" w naszych autach pod nazwą tempomat. Na autostradzie mamy ustawione, np.: 148 km/h, wyjeżdża TIR ze swoim 89 km/h. Hamowanie, tempomat się usypia. No i przyspieszanie. Gdy robimy to z buta to Astra bez sporta słabo idzie, ale wystarczy ruch palca na kierownicy i mamy tryb sport. Tempomat robi co może, żeby wrócić do zadanej prędkości. A jak się jeszcze wcześniej zrobiło redukcję to w ogóle miód . Nogą to dziurę w podłodze można by zrobić.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
że się tak wyrażę, najwyżej mody wypikają - gówno prawda
/Pi Pi Pi Pi /Krzysiec/
/Pi Pi Pi Pi /Krzysiec/
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Czy ja wiem czy kupa? Też mam wrażenie że aktywacja tempomatu (zwykłego, nie aktywnego) lepiej przyspiesza niż noga w podłodze, ale to może być tylko złudzenie, że względu na to że brak tego ruchu nogą.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
no to ja Ci powiem czy ze sportem czy bez przyspiesza tak samo w sensie tempomat. i jeden i drugi
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
No bo sport nie może polepszać przyspieszenia. Polepsza jednak odczucie. I tak samo może być z przyciskiem. Może dawać odczucie szybszej reakcji niż ruch przepustnica.
- Pit
- Posty: 156
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 17:54
- Posiadane auto: Astra K Sports Tourer
- Silnik: 1.4 Turbo 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Gliwice
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 24 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Nie mówię, że do dodaje +5% mocy (jak np.: czerwony kolor), tylko mało kto wciska pedał do podłogi tak jak robi to tempomat. Pewnie jak by dać buta do końca byłby to samo. Wrażenia polepsza duża redukcja + tempomat. Odcinek testowy A4 Wrocław-Gliwice - tam kierowcy TIR-ów mają zwyczaj jeździć 2 pasami równolegle. Testowane z kolegami i wszyscy mają podobne odczucia.
Co ciekawe w Fiacie Tipo 1.4 tempomat był bardziej Eco...
Co ciekawe w Fiacie Tipo 1.4 tempomat był bardziej Eco...
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Powiem tak jeśli bym miał wybrać pomiędzy tylko tymi dwoma wersjami czyli 150 ale bez SPORT czy 125 ze SPORTEM to bym bez zastanowienia wziąłbym drugi wariant bo te konie nie robią roboty dopiero ten tryb SPORT.Z jazdy próbnej do dziś pamiętam,że każde delikatne naciśnięcie pedału gazu powodowało szybkie zbieranie się tych "koni"jakby ktoś je ostrogami potraktował a bez to tak jakby "konie"były nie nakarmione i trochę leniwe-nie mogłem się juz powstrzymać od żartowania.
Ma się po prostu odczucia,że silnik nie ma 125 koni tylko 100,można ten efekt zminimalizować naciskając mocniej pedał gazu ale po roku czasu i tak nie moge się do tego przyzwyczaić,gdzie wcześniej w starym 1.6 była ta reakcja szybka,tak jak powinna.
Kończąc już te wywody,jeśli bym miał jeszcze raz wybierać to bym chyba nie brał innej opcji jak z przyciskiem SPORT albo w ogóle.Bo ja nie czuję jakoś szczególnie,że jeżdżę uturbioną benzyną,wyduszam te konie a ten silnik zachowuje się raczej jak typowy wolnossak.Ktoś powie no tak ale turbo pcha,dopiero w wyższych partiach wtedy gdy potrzeba przyspieszyć w sytuacji ekstremalnej no tak ale w dolnych partiach on się zachowuje bardzo "leniwie"ja akurat generalnie nie lubię katować i kręcić silnik wysoko,ja lubię płynne przyspieszanie(liniowe jak to fachowcy mówą)i w takim 1.4 VW wciskając pedał delikatnie auto w moment wyrywa i trzeba wręcz operować w druga stronę by nie przesadzic z szybkoscią no ale jakie są odczucia tak jabyśmy mieli pod maską o wiele większa moc no ale to własnie robi robote ta turbina,która daje maksa juz od dołu tak jak w fordzie ecoboost.
Ma się po prostu odczucia,że silnik nie ma 125 koni tylko 100,można ten efekt zminimalizować naciskając mocniej pedał gazu ale po roku czasu i tak nie moge się do tego przyzwyczaić,gdzie wcześniej w starym 1.6 była ta reakcja szybka,tak jak powinna.
Kończąc już te wywody,jeśli bym miał jeszcze raz wybierać to bym chyba nie brał innej opcji jak z przyciskiem SPORT albo w ogóle.Bo ja nie czuję jakoś szczególnie,że jeżdżę uturbioną benzyną,wyduszam te konie a ten silnik zachowuje się raczej jak typowy wolnossak.Ktoś powie no tak ale turbo pcha,dopiero w wyższych partiach wtedy gdy potrzeba przyspieszyć w sytuacji ekstremalnej no tak ale w dolnych partiach on się zachowuje bardzo "leniwie"ja akurat generalnie nie lubię katować i kręcić silnik wysoko,ja lubię płynne przyspieszanie(liniowe jak to fachowcy mówą)i w takim 1.4 VW wciskając pedał delikatnie auto w moment wyrywa i trzeba wręcz operować w druga stronę by nie przesadzic z szybkoscią no ale jakie są odczucia tak jabyśmy mieli pod maską o wiele większa moc no ale to własnie robi robote ta turbina,która daje maksa juz od dołu tak jak w fordzie ecoboost.
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
adax pisze:Powiem tak jeśli bym miał wybrać pomiędzy tylko tymi dwoma wersjami czyli 150 ale bez SPORT czy 125 ze SPORTEM to bym bez zastanowienia wziąłbym drugi wariant
Ja mam 150 ze sportem i według mnie tryb sport działa jak witamina C na psychikę .
PS.
Może ktoś z Warszawy ma 150 KM ze sport w wersji Dynamic to można testy porównawcze zrobić...
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Ja pamiętam po jazdach próbnych ze aktywacja SPORT powodowała czułośc pedału gazu taka jak powinna być ,czyli spontaniczna i nie chodzi mi tu że ze SPORTEM jakoś zdecydowanie wyżej i mocniej można było kręcić tylko początkowa faza wdepnięcia jest bardziej odczuwalna.Ja sobie sprawdzałem,wyłączałem i właczałem.
Tyle,że jakbym chciał taki wziąć to musiałbym wybrać wersję wyższą niż Enjoy a na jazdach próbnych zawsze taka jazda trwa za krótko i wtedy nie odczuwałem tego deficytu mocy bez SPORT bo zaraz wyskoczyłem na obwodnicę i stała prędkość i było ok,gorzej w mieście...
Tyle,że jakbym chciał taki wziąć to musiałbym wybrać wersję wyższą niż Enjoy a na jazdach próbnych zawsze taka jazda trwa za krótko i wtedy nie odczuwałem tego deficytu mocy bez SPORT bo zaraz wyskoczyłem na obwodnicę i stała prędkość i było ok,gorzej w mieście...
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 05 sty 2018, 22:36
- Posiadane auto: OPEL ASTRA K
- Silnik: 1,4 150 km
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Koszalin
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Panowie, ja bez trybu sport bo wersja Enjoy, ale wg mnie skoro tryb mocy i momentu nie dodaje, to co dodaje? Złudzenia? Tak więc ja myślę, że 150 KM bez trybu poradzi sobie lepiej niż z trybem 125 na autostradzie... Takie moje zdanie...
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
tryb-sport-co-dok-adnie-zmienia-t328.htmli właśnie tu jest wiele rozwiązań na wszelkie pytania
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Przeczytaj cały wątek,według mnie z trybem sport wrażenia są lepsze w początkowym stadium(czyli sama reakcja na pedał gazu)a 150 bez trybu SPORT zapewne nadrabia w górnych rejestrach obrotów to jest tylko porównanie 125 z SPORT vs 150 bez z dwojga wybrałbym ten pierwszy wariant bo nie lubię kręcić wysoko,wolę właśnie tą czulsza reakcję na pedał gazu,co kto woli...bo jeszcze mnożna wziąć 150 ze SPORT i mamy i jedno i drugie.
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Można mieć wiele i wszystko zależy od portfela bądź indywidualnych potrzeb. Mam 150KM bez Sport i jestem zadowolony z dynamiki auta. Można by było poprawić dolną partię obrotów względem dynamiki lecz to po gwarancji Tak czy inaczej Astra sama w sobie daje radę a tryb SPORT już wiemy co poprawia...
-
- Posty: 649
- Rejestracja: 11 cze 2017, 12:57
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: mazowieckie
- Has thanked: 60 times
- Been thanked: 36 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Fuks pisze:PS.
Może ktoś z Warszawy ma 150 KM ze sport w wersji Dynamic to można testy porównawcze zrobić...
A 150 KM w Elite może być?
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Zrobię Wam ściągę z tego co warto byłoby przetestować, chociaż nie jesteście idealnymi kandydatami, bo obaj macie sport - nie jesteście w stanie zbadać czy wyłączenie sport nie pogarsza czegoś
Scenariusze:
1. 3 bieg, 2k obrotów i gaz w podłogę w wariantach:
a) dynamic + sport vs elite bez sport
b) dynamic bez sport vs elite bez sport
2. To samo co wyżej, tylko od 3,5k obrotów.
3. Oba powyższe scenariusze tylko przyspieszenie poprzez aktywację tempomatu.
Łącznie 8 testów
Dla frajdy możecie jeszcze zrobić sobie porównanie oboje ze sport
Scenariusze:
1. 3 bieg, 2k obrotów i gaz w podłogę w wariantach:
a) dynamic + sport vs elite bez sport
b) dynamic bez sport vs elite bez sport
2. To samo co wyżej, tylko od 3,5k obrotów.
3. Oba powyższe scenariusze tylko przyspieszenie poprzez aktywację tempomatu.
Łącznie 8 testów
Dla frajdy możecie jeszcze zrobić sobie porównanie oboje ze sport
-
- Posty: 1428
- Rejestracja: 12 cze 2016, 00:15
- Posiadane auto: astra K
- Silnik: 1.4 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: gdańsk
- Województwo: Pomorskie
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 39 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Mam pytanie do tych co używają tryb SPORT,właczają i wyłączają naprzemiennie ale od początku ja go nie mam a chcę założyć "pedałbox"(różne tryby otwierania przepustnicy)panaceum na brak SPORTU,tak więc nieraz jadąc w korku na jedynce załączam dwójkę za szybko i wiem,że jest na granicy lekkiego dławienia(czuję to)albo przy przyspieszaniu i załączaniu za szybko kolejnego biegu(sporadycznie oczywiście)to gdy czuję,że jeszcze silnik nie wszedł na swoim obecnym biegu na odpowiednie obroty to mu nie cisnę tylko delikatnie na pedał gazu naciskam(bo czuję te lekkie dławienie)i teraz pytanie gdy macie ten tryb SPORT załączony to jak on się zachowuje w takiej sytuacji bo przecież on powoduje mimowolnie mocniejsze depnięcie,czy to nie jest wtedy bardziej szkodliwe w takiej sytuacji dla silnika?
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: RE: Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
adax pisze:i teraz pytanie gdy macie ten tryb SPORT załączony to jak on się zachowuje w takiej sytuacji bo przecież on powoduje mimowolnie mocniejsze depnięcie
Zachowuje się tak, że Astra zamienia się w kangura czyli dokładnie tak, jak przewidujesz. Nie rozumiem jak można z tym trybem jeździć w korku po mieście. Sam używam tylko na autostradzie i do wyprzedzania.. i nigdy na 1 biegu.
- Mieszko66
- Posty: 1098
- Rejestracja: 26 maja 2016, 23:18
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Szczecin
- Województwo: Zachodniopomorskie
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 34 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Moje zdanie co do trybu SPORT. Jeśli się na niego zdecydowałem to po to aby go używać i mieć z tego frajdę. Oczywiście stosowany jest w granicach rozsądku tzn. w odpowiednim czasie i miejscu lub po prostu wtedy kiedy mam ochotę posłuchać przyjemnego mruczenia silnika. Co do pierwszego biegu i trybu SPORT to jeżeli jest włączony to jak najbardziej. Rzadko ale się zdarzało gdy jakiś ,,młody burak" w przechodzonym ,,markowym" aucie podjeżdżał pod światła i robił przygazówki patrząc prowokująco. Jeśli było to tylko bezpieczne to czasami świadomie włączałem tryb SPORT i .... szkoda, że nie mogłem widzieć chwilę później jego miny. Jasne, że jazda w korkach lub w zatłoczonym mieście z funkcją SPORT jest bezsensu bo nie wykorzystujemy tego co nam daje, ale jeśli ktoś lubi to czemu nie. Co zaś się tyczy ochrony silnika to jasne, że zwracam na to uwagę (nie katuję oczywiście silnika), ale auto to przedmiot, który kupiłem i ma mi służyć, a nie ja jemu. Brałem przedłużoną gwarancję po to aby nie mieć zmartwień, a tylko przyjemność z jazdy.
-
- Posty: 980
- Rejestracja: 22 paź 2018, 22:18
- Posiadane auto: Opel Astra K
- Silnik: 1.6 Turbo 200KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Elbląg
- Województwo: Warmińsko Mazurskie
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 32 times
Re: Tryb "Sport" w Dynamic 1,4 Turbo 125 / 150
Jak kupilem moje 200 KM to bylem troche zawiedzony, jezdzil podobnie do 1.6 150 KM forda focusa. Niestety nie moglem wczesniej go wyprobowac i na jazdach testowych jezdzilem 150KM. Myslalem ze te 50 KM zrobi roznice a tu (_|_). Dzisiaj pierwszy raz włączylem przycisk sport i to dopier robi roznice. Reakacja na pedal gazu w koncu jest taka jaka powinna bc w samochodzie ktory ma 200KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości