grandmaster pisze:mi mówili w aso, że astra J miała, K już nie ma dwumasy
Zmien ASO
grandmaster pisze:mi mówili w aso, że astra J miała, K już nie ma dwumasy
dziadzia82 pisze:grandmaster pisze:mi mówili w aso, że astra J miała, K już nie ma dwumasy
Zmien ASO
dziadzia82 pisze:S&S nie ma M32 z tego co kojaże tam jest M-22 i max 220Nm.
W Adam Corsa dwumasa występuje i w AK na pewno tez
grandmaster pisze:reasumując, który ma dwumas a który nie ma?
dziadzia82 pisze:M-22 stosowana w Adam Corsa ma.
https://motocentrumnet.pl/kolo-zamachowe-sachs-6366-000-018,1703947
Jeśli nie ma to po ptakach z remap-u
Po świętach ta kwestie wyjaśnię.
I postaram się dokładnie opisać
62542t pisze:ciekawe do ilu można skręcić wersję 125 koni... tak by pojeździła troszkę km;)
Vex pisze:Parafrazując @62542t... ciekawe do ilu można skręcić wersję 200 koni... tak by pojeździła troszkę km;)
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
matrixblue pisze:Vex pisze:Parafrazując @62542t... ciekawe do ilu można skręcić wersję 200 koni... tak by pojeździła troszkę km;)
Bezpiecznie na 240 km i 350 Nm
Tu masz filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=AiFptu8bEHo
roon7 pisze:Pytanie czy warto ?
Robiłem chipa w 407, i to w ASO znajomości.
Efekt, pierwsza trasa WRO - KRK, prędkość "odpowiednia", koło Opola spadek mocy, odpoczynek na mopie, i w drogę, tak było z 3x.
Do jazdy na codzień, OK, trasy osprzęt nie wytrzymywał, a po 5 miesiącach turbina klękła.
Tyle szczęścia, że chip był w ASO robiony i nie szukali dziury w całym tylko turbo wymienili.
Po tych doświadczeniach jak dla mnie, sam na codzień, stock, ma jeździć.
Jak tunning to już konkret, dolot, turbo, wydech. Wszytko inne to półśrodki.
dziadzia82 pisze:
Ale spokojnie na serii 230-240HP i 350Nm do ugrania ale czy warto ???
roon7 pisze:Pytanie czy warto ?
Robiłem chipa w 407, i to w ASO znajomości.
Efekt, pierwsza trasa WRO - KRK, prędkość "odpowiednia", koło Opola spadek mocy, odpoczynek na mopie, i w drogę, tak było z 3x.
Do jazdy na codzień, OK, trasy osprzęt nie wytrzymywał, a po 5 miesiącach turbina klękła.
Tyle szczęścia, że chip był w ASO robiony i nie szukali dziury w całym tylko turbo wymienili.
Po tych doświadczeniach jak dla mnie, sam na codzień, stock, ma jeździć.
Jak tunning to już konkret, dolot, turbo, wydech. Wszytko inne to półśrodki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości