Wkleje kolejny tekst z konta FB firmy o której wspominałem wcześniej:
Istnieją pewne frazy, które powinny sprawić, że dwa razy zastanowisz się nad wyborem firmy której zostawisz samochód na zabieg - dlaczego o tym piszemy ? Ponieważ stawiamy na edukację!
Czy wiesz, że ponad 90% urządzeń do tzw. wodorowania silników zawiera w sobie suche cele- płytki. Taki zestaw generatora wodoru z „suchą celą” można kupić w internecie za około 800zł ?
Ze względu na swój mały rozmiar i niskie napięcie, korzystają z akumulatora auta czyli zasilania 12V lub też dla pozoru są przerobione na zasilanie 220.
Nie trzeba dodawać, że jako rozwiązanie do czyszczenia nagaru w silniku są nieskuteczne, niewiarygodne i znane są z tego, że powodują uszkodzenia silników.
Dobrze jest wiedzieć, jak bardzo palny i wybuchowy jest gaz HHO i jak ważne są zabezpieczenia, aby upewnić się, że gaz jest spalany tylko tam, gdzie chcemy go spalić i nie podpalić samochodu
Regulacja przepływu gazu jest kluczowym czynnikiem w bezpiecznym spalaniu HHO w silniku.
‼️Zbyt duża ilość gazu podawana do komór spalania może powodować skoki temperatury do 3300, wystarczająco duże, aby ryzykować pęknięcie głowicy, tłoka lub zniekształcenie zaworów. Natomiast zbyt mała ilość gazu powoduje, że czyszczenie silnika typu 1.6 czy 2.0 zajmuje 2 godziny i jest zwyczajnie nieskuteczne. ‼️
Wiele brakuje do trwałości / jakości.
Ten typ konstrukcji ma 3 główne wady:
- jest to produkcja wodoru z parą wodną o stężeniu 23% z wydajnością 27 l / h dla
Celi (drycell) z 11 płyt i stabilnym zasilaniem z 15amp przy 12V. Czystość wodoru to 77%
Dzieje się tak dlatego ponieważ, jeśli zwiększy się liczbę płytek, to zwiększy się również pobór, a także tryb ogrzewania.
- w ciągu ostatniej godziny produkcji nagrzana płytka DRYCELL , nawet super wentylowana, powoduje, że produkcja wodoru przechodzi w tryb pary wodnej ‼️ co jest niekorzystne dla silnika i tryb oczyszczania silnika nie jest już aktywny, ponieważ tylko wodór interweniuje na skali silnika. W tym przypadku nie może wytworzyć płomienia, za dużo pary wodnej!
- Trzecia to to, że gdy zaciska się przewód dystrybucjii przez filtr powietrza silnika, który ma być poddany obróbce, ciśnienie wzrasta, a pierścienie o-cycla wychodzą z ich położenia. Twoja maszyna jest luzem, bez zabezpieczenia! Bez ciśnienia bez przepływu, oto oszustwo.
Są jednak firmy, które kupują właśnie takie zestawy, wkładając je do metalowej skrzyni.
W Carbon Clean uważamy to za wielki wstyd, że tak postępową technologię traktuje się w ten sposób, gdzie katastrofalne skutki są na wyciągnięcie ręki..
Jeśli chcesz skorzystać z czyszczenia - usuwania nagaru, dobrze jest zdobyć jak najwięcej informacji na temat firmy, wydajności maszyny, ‼️sposobie produkcji gazu ‼️ - jeżeli takich informacji nie uzyskasz - nie ryzykuj - warto też zapytać o analizę gazu - warto wiedzieć co jest wpuszczane do układu.
Zatem jak działa taki układ DRY CELLS ?
Wyjaśnijmy kilka kwestii – „suche” cele nadal wymagają zbiornika wody, dlatego wyrażenie „sucha” jest trochę mylące.
Elementy anodowe i katodowe nie są w pełni zanurzone. Są ustawione jako szereg płytek naprzemiennych, oddzielonych materiałem nieprzewodzącym prądu (zazwyczaj neoprenu), a elektrolit przepływa przez otwory w każdej płytce.
Elektrolit następnie powraca do zbiornika, powodując wylot gazu poprzez górę zbiornika.
Niestety gaz jest NIEFILTROWANY i czesto zawiera odparowany elektrolit wodorotlenku potasu, który poprzez swoje działanie powoduje mikro uszkodzenia na tłokach co moze spowodować zapadnięcie się sklepienia tłoka.
Według producentów urządzeń opartych na Celach Suchych (DRY CELLS), FAKT nie zanurzenia całej anody/katody w zbiorniku wody, ma na celu zwiększenie wydajności w przekonaniu, że duża część prądu elektrycznego przejdzie przez krawędź płyty i nie przełoży się to na produkcję HHO.
Czyli mówiąc prościej sucha cela ma gwarantować dużą produkcje HHO.
‼️To nie jest prawda. ‼️
W rzeczywistości mokre cele (system cylindryczny) skupiają wodę wokół siebie, zamieniając cele w kondensator lub zbiornik energetyczny.
Dodatkowe napięcie jest wykorzystywane do zwiększenia generowania HHO i daje użytkownikowi większą elastyczność w kontrolowaniu nadwyżki mocy i ilości HHO wytwarzanej w danym momencie. Jest to bardzo przydatne przy produkcji HHO do czyszczenia silników o różnych rozmiarach i wystarczające, aby wytworzyć ustaloną ilość gazu.
Możemy więc stwierdzić, że sucha cela może być dobrą opcją, ale pod maską samochodu jako układ zmniejszenia spalania, ale to system cylindryczny jest najlepszym i najbardziej elastycznym rozwiązaniem do czyszczenia silnika HHO.
Mniejsze jednostki pracujące z 12v / lub przerobione na 220 dla pozoru, będą miały trudności z wytworzeniem wystarczającego prądu (generalnie o mocy poniżej 1 kW), aby podzielić ilość wody potrzebnej do wytworzenia gazów niezbędnych do wydajnego oczyszczenia silnika.
W normalnych warunkach (1 atmosfera ciśnienia i 1 mol na litr jonów H +) potrzeba 1,23 v, aby
podzielić wodę na wodór i tlen. Ponieważ Moc = Prąd x Napięcie możemy uzyskać prąd dzieląc moc za pomocą napięcia. 1000 W / 1,23 V = 813 amperów. Działając przez godzinę (813 amperów x 3600 sekund) otrzymujemy 2,93 miliona kulombów ładunku.
Jeden mol elektronów ma ładunek 96.500 kulombów.
Jeśli podzielimy ładunek maszyny na ładunek elektronów, da nam to około 30 moli elektronów przepływających na godzinę. Aby rozdzielić cząsteczkę wody, 2 elektrony muszą wykonać przepływ, co oznacza, że 30 moli elektronów rozdzieli 15 moli wody na 15 moli wodoru i 7,5 moli tlenu, co równa się 350 litrom wodoru i 175 litrom tlenu.
Przy tej ilości wytwarzanego HHO czyszczenie 2-litrowego silnika zajęłoby 2 godziny.
Nasze urządzenia czyszczą silniki 2-litrowe w 30-45 min
Z 9-cioma ogniwami elektrolitycznymi, z których każdy monitorowany jest oddzielnie i kontrolowany przez pokładową jednostkę PCU, prąd jest utrzymywany na stałym poziomie, podobnie jak natężenie przepływu maszyny.
Nawet jeśli z jakiegoś powodu cela przestanie działać, zostanie ona automatycznie pobrana, a energia zostanie redystrybuowana do innych cel.
Jest to niemożliwe do osiągnięcia przy zastosowaniu technologii suchej suchych cel; z pojedynczą celą, gdy się zepsuje, całkowicie przestanie działać.
Maszyny z suchymi celami mają stały przepływ bez opcji regulacji objętości.
Nasze urządzenia posiadają aktywowane dostarczanie HHO, wyłącznik podłączony do akumulatora pojazdu.
Ta ochrona monitoruje różne ładowanie pochodzące z akumulatora, gdy silnik jest uruchomiony lub zatrzymany.
Gdyby silnik przestał pracować podczas czyszczenia, HHO nie zapaliło się w silniku. Maszyny zauważą to i przestaną produkować wodór, który może uciec i spowodować duże zagrożenie.
Inne funkcje bezpieczeństwa, takie jak zawory retrospekcji, poziom wody i monitory ciepła zostały wprowadzone podczas rozwoju maszyn, ale rzadko są widoczne na suchych celach, które nawet nie posiadają PCU.
Jesteśmy przekonani, że Carbon Clean to najlepsze rozwiązania do czyszczenia nagaru na świecie pod względem wydajności, bezpieczeństwa, trwałości i łatwości użytkowania.
Reasumując :
1️⃣️. Zawsze pytaj o sposób produkcji gazu.
2️⃣️. Zawsze pytaj o wydajność maszyny.
3️⃣️. Zawsze pytaj o testy gazu, analizę gazu.
Nasza firma, nie ma nic do ukrycia i nie spotkasz się z odpowiedzią "wystarczającą"
Jako jedyni w kraju posiadamy testy gazu.
Stawiamy na edukację !