W załączniku test wersji AK ST 1.4T 125KM M6 Dynamic, na ostatniej stronie jest test elastyczności 60-100km/h na 4./5./6. biegu.
Szału nie ma jak na przycisk SPORT. Wyniki
http://www.zeperfs.com/en/duel6205-6050.htm są całkiem inne. Nie wierzę że w ADAC ciągną do 100km/h na 6. biegu 2x dłużej niż do 90km/h wg zeperfs.com
ADAC Messwerte
Überholvorgang 60-100 km/h (2. und 3.Gang) 6,3 s
Elastizität 60-100 km/h (4./5./6.Gang) 9,1/12,2/16,9 s
Drehzahl bei 130 km/h (größter Gang) 2.700 1/min
Bremsweg aus 100 km/h 33,6 m
Reifengröße Testwagen 225/45 R17 91V
Reifenmarke Testwagen Michelin Primacy 3
Wendekreis links/rechts 11,3/11,3 m
EcoTest-Verbrauch 6,5 l/100 km
Stadt/Land/BAB 7,0/5,6/7,6 l/100 km
CO2-Ausstoß EcoTest 150 g/km (WTW* 177 g/km)
Reichweite 735 km
Innengeräusch 130 km/h 68,8 dB(A)
Fahrzeugbreite (inkl. Außenspiegel) 2.055 mm
Leergewicht/Zuladung 1335/550 kg
Kofferraum normal/geklappt/dachhoch 370/745/1.410 l
Added in 52 seconds:KaMYk pisze:he he, wyniki im się poprzestawiały
......No ale każdy wierzy w co chce.
chyba tak, ale ludyie dalej wierzą że 125KM lepiej wyrywa jak 150KM, przecież już po przebiegu samego momentu obrotowego (245Nm) widać że wersja 150KM ciągnie 500rpm dłużej