Segor pisze:Nikt nic raczej nie liczy. Od tego jest motostats. Wpisujesz ilość litrów i przebieg z pełnego tankowania i tyle.
Ale po co
Segor pisze:Nikt nic raczej nie liczy. Od tego jest motostats. Wpisujesz ilość litrów i przebieg z pełnego tankowania i tyle.
Desiderata pisze:Segor pisze:Nikt nic raczej nie liczy. Od tego jest motostats. Wpisujesz ilość litrów i przebieg z pełnego tankowania i tyle.
Ale po co
Kokodyl pisze: Ja wbijam to w apkę na telefonie, która zlicza mi jeszcze koszty co daje wiedzę nt. kosztów eksploatacji np. średnio na miesiąc.
Ale pamiętasz, że część awarii wykrytych zawczasu może obniżyć koszty naprawy kilka lub kilkanaście razy?Desiderata pisze:Ponawiam: Ale po co
U mnie po autoatradzie 140km/h z tempomatem, jak najmniej zmian prędkości 6-6,5l/100km / 1.4 125KMRadziu pisze:Moja przy jeździe z prędkością autostradową pokazuje między 7.5 a 8.0
komisarzryba pisze:trochę przegięcie z ciśnieniem
Desiderata pisze:ale jak? średnio na zbiorniku nie robię więcej niż 650 kilometrów...426 kilometrów mniej...
Desiderata pisze:Szczerze mówiąc to tylko tak tankuje, poproszę następną radę
matrixblue pisze:Pobiłem swój własny rekord przejechanych kilometrów na jednym baku - 1076 km. Do baku zmieściło się prawie 55 litrów paliwa ( w baku było ok 1,5 l i zatankowałem pod korek ) - spalanie według komputera 4,9 l ( 5,09 l z dystrybutora ).
grandmaster pisze:Komp 4.9 dystr 5.1 za mala różnica trochę. Do tego dziwnie tego paliwa sporo jeszcze jest. Dodatkowo prędkość przelotowa ... Taka ...żółwia. zatankuj do odbicia a nie pod korek i na tym samym dystrybutorze.
colins pisze:Spalanie można mieć nieco mniejsze, bo twardsza opona, to mniejsze opory toczenia. Jednak ucierpi na tym komfort jazdy i szybciej ulegną zużyciu elementy zawieszenia. Same opony przy znacznym przepompowaniu także zużyją się nierównomiernie (środek bieżnika wcześniej). Być może 3 bary w przypadku Astry to nie jest jeszcze za dużo, dla mojej dupy odczuwalnie jednak już tak.
grandmaster pisze:no własnie ja mam ok 2.44 jednak planowałem napompowanie do po rozgrzaniu na 3.0 Czy to jest bezpieczne? każda opona do tego dostosowana? posiadam uniroyal rainsport 3 205/55 r16 czyli taki standard. Faktycznie można mieć spalanie mniejsze dzięki większemu ciśnieniu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości