LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
I co koledzy nie komentują, że Astra K pozwala na taką redukcje? A może już tak zrobili
- daro
- Posty: 3932
- Rejestracja: 02 lip 2016, 17:23
- Posiadane auto: KIA SPORTAGE V 1.6T-GDI 180KM MHEV 7DCT
- Silnik: ---
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Kętrzyn
- Województwo: Warmińsko - Mazurskie
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 179 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Słuchajcie. Robicie chwilami polewkę ze wszystkich możliwych rzeczy lecz każda taka redukcja może zrobić taką samą robotę jak na filmie. Czyli "Kupę" cieszy mnie Wasze poczucie humoru bo to jest podstawą do przetrwania każdego kolejnego dnia ale wróćmy do tzw. brzegu ja szukam rozwiązań na kilka problemów w AK i dowalenia serwisowi bo słuchania tekstu Ten Typ Tak Ma już działa na mnie jak płachta na byka
- colins
- Posty: 1842
- Rejestracja: 28 kwie 2017, 10:18
- Posiadane auto: Skoda Octavia IV
- Silnik: 1.5 TSI 150 KM
- Rocznik auta: 2020
- Miasto: Słubice
- Województwo: lubuskie
- Has thanked: 228 times
- Been thanked: 334 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Daro, ależ ja łączę się z Tobą w bólu, ale nic poza tym przecież nie jestem w stanie zrobić. Za to Ty nie powinieneś mieć za złe, że niektórym humor dopisuje. Na ten przykład jak ma mi nie dopisywać skoro każda przejażdżka Astrą powoduje banana na pysku? Nie mam jej długo, ale zdążyłem od lipca machnąć już 7000 km i cały czas w dobrym humorze. Nie zabieraj więc mi proszę tej radości, którą chcę się też czasem podzielić na forum.
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Imbirowe jest do bani!
Spróbuj West Coast IPA!
np takie:
http://blog.kopyra.com/index.php/2017/0 ... piwowarow/
Spróbuj West Coast IPA!
np takie:
http://blog.kopyra.com/index.php/2017/0 ... piwowarow/
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Ech, nie ma w takim razie już o czym tutaj pisać, skoro rymowanki się zaczynają
A IPA lubię i to bardzo
A IPA lubię i to bardzo
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 sie 2017, 14:31
- Posiadane auto: Peugeot 307
- Silnik: 1.6hdi
- Rocznik auta: 2006
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Witam, wszystkich
Panowanie powiedzcie mi jak to jest z tym LSPI i tłokami w tym silniku. Czy te problemy występują tylko w przypadku gdy na 5 czy 6 biegu przy obrotach rzędu 2000 wciśniemy gaz do podłogi czy dzieję się tak też w przypadku gdy wciśniemy gaz w 2/3 czy 3/4 ??
Przymierzam się do zakupu Asterki w Dynamicu z silnikiem 125km i już byłem na nią zdecydowany ale pojawiają się informacje o tym, że pękają tłoki albo niszczy je LSPI. Byłem na jeździe próbnej ale w Krakowie to max 20 minut i to jeszcze po mieście wtedy LSPI nie było.. (też wam tak szarpie sprzęgło przy zmianie biegów??)
Obecnie jeżdżę Peugeotem 307 w HDI i tam jestem przyzwyczajony, że 95% czasu toczę się na obrotach 1700 do 2000 rpm (przy 2300-2500 zmieniam bieg) i jak potrzebuję to od 1700 wciskam gaz tak właśnie w 2/3 lub 3/4 i autko sobie spokojnie przyśpiesza a po przekroczeniu 2200 ciągnie już jak szalone. Da radę jeździć tak Astrą czy żeby nawet delikatnie przyśpieszyć będę musiał już redukować.
Aaaa i to co pewnie wielu z Was się nie spodoba ... przejęcie Opla przez Peugeota wyjdzie nam wszystkim tylko na dobre
Panowanie powiedzcie mi jak to jest z tym LSPI i tłokami w tym silniku. Czy te problemy występują tylko w przypadku gdy na 5 czy 6 biegu przy obrotach rzędu 2000 wciśniemy gaz do podłogi czy dzieję się tak też w przypadku gdy wciśniemy gaz w 2/3 czy 3/4 ??
Przymierzam się do zakupu Asterki w Dynamicu z silnikiem 125km i już byłem na nią zdecydowany ale pojawiają się informacje o tym, że pękają tłoki albo niszczy je LSPI. Byłem na jeździe próbnej ale w Krakowie to max 20 minut i to jeszcze po mieście wtedy LSPI nie było.. (też wam tak szarpie sprzęgło przy zmianie biegów??)
Obecnie jeżdżę Peugeotem 307 w HDI i tam jestem przyzwyczajony, że 95% czasu toczę się na obrotach 1700 do 2000 rpm (przy 2300-2500 zmieniam bieg) i jak potrzebuję to od 1700 wciskam gaz tak właśnie w 2/3 lub 3/4 i autko sobie spokojnie przyśpiesza a po przekroczeniu 2200 ciągnie już jak szalone. Da radę jeździć tak Astrą czy żeby nawet delikatnie przyśpieszyć będę musiał już redukować.
Aaaa i to co pewnie wielu z Was się nie spodoba ... przejęcie Opla przez Peugeota wyjdzie nam wszystkim tylko na dobre
- komisarzryba
- Posty: 5902
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:34
- Posiadane auto: Insignia Grand Sport
- Silnik: 2.0 Turbo S/S 200 KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Sieradz
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 322 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
luckass pisze:Obecnie jeżdżę Peugeotem 307 w HDI i tam jestem przyzwyczajony, że 95% czasu toczę się na obrotach 1700 do 2000 rpm (przy 2300-2500 zmieniam bieg) i jak potrzebuję to od 1700 wciskam gaz tak właśnie w 2/3 lub 3/4 i autko sobie spokojnie przyśpiesza a po przekroczeniu 2200 ciągnie już jak szalone.
kup diesla ;)
béton brut
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Za diesla da tyle co za 1.6 200KM więc, kupuj beznyne
Added in 9 minutes 34 seconds:
Do jakich obrotów Ci tak ciągnie? Ten wspaniały diesel
Added in 9 minutes 34 seconds:
luckass pisze: i jak potrzebuję to od 1700 wciskam gaz tak właśnie w 2/3 lub 3/4 i autko sobie spokojnie przyśpiesza a po przekroczeniu 2200 ciągnie już jak szalone.
Do jakich obrotów Ci tak ciągnie? Ten wspaniały diesel
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 sie 2017, 14:31
- Posiadane auto: Peugeot 307
- Silnik: 1.6hdi
- Rocznik auta: 2006
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
@komisarzryba - myślałem nad dieslem bo po za wypalaniem co 200-600km na forum nie ma problemów (i ma w standdardzie Quick Heat ) ale mam właśnie awersję do DPF'a. Jeżdzę codziennie do pracy 15km autostradą i z 5 po Krakowie, reszta to tylko stanie w korkach. Roczne przebiegi też 20-22 kkm więc tak średnio na diesla biorąc pod uwagę, że za 3-4 lata będę chciał go sprzedać.
@Fuks - całe 800 rpm czyli gdzieś do 3000 ale pod koniec już brakuje ... kończy tam gdzie astra zaczyna
Napiszcie jeszcze jak z tym LSPI i tłokami pakować się w to auto czy kupić Leona w TSI ? tam po 7 latach już się nauczyli jak robić silniki .. nawet dwupaliwowe
@Fuks - całe 800 rpm czyli gdzieś do 3000 ale pod koniec już brakuje ... kończy tam gdzie astra zaczyna
Napiszcie jeszcze jak z tym LSPI i tłokami pakować się w to auto czy kupić Leona w TSI ? tam po 7 latach już się nauczyli jak robić silniki .. nawet dwupaliwowe
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
800 rpm czyli tyle co nic, bierz 1.6 200KM będziesz zadowolony....
Leon też fajny, brałem pod uwagę ale ceną przegrał ...
Leon też fajny, brałem pod uwagę ale ceną przegrał ...
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 sie 2017, 14:31
- Posiadane auto: Peugeot 307
- Silnik: 1.6hdi
- Rocznik auta: 2006
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
@Fuks mając kupić 1.6T wybrałbym 110km w dieslu .... mnie to wystarcza podobnie jak 1.4 125 km.
Pozostaje tylko pytanie jak z LSPI i tłokami w tym silniku i czy przyśpieszając na 2/3 ew 3/4 maksymalnego możliwego wciśnięcia pedału gazu można ten efekt wywołać czy ma to miejsce tylko i wyłącznie jak wciśniemy pedał przyspieszenia/gaz na maxa, w podłogę.
Pozostaje tylko pytanie jak z LSPI i tłokami w tym silniku i czy przyśpieszając na 2/3 ew 3/4 maksymalnego możliwego wciśnięcia pedału gazu można ten efekt wywołać czy ma to miejsce tylko i wyłącznie jak wciśniemy pedał przyspieszenia/gaz na maxa, w podłogę.
-
- Posty: 482
- Rejestracja: 24 paź 2016, 18:00
- Posiadane auto: Seat Ibiza
- Silnik: 1.5 TSI 150KM
- Rocznik auta: 2018
- Miasto: Łódź
- Województwo: łódzkie
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 47 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Tak naprawdę to nie wiadomo czy to LSPI w ogóle słychać. Film na YouTube jest z Corsy i tam coś puka ale większość na tym forum u siebie tego nie słyszała a ci co słyszeli to musieli się sporo natrudzić by to specjalnie wywołać choć druga część nie wierzy że ci co słyszeli naprawdę coś słyszeli. Wiem że to zawiłe ale jakbyś był na tym forum od roku to byś zrozumiał. Generalnie na razie wiemy tyle że tłoki mogą pęknąć w autach z RM2016 czyli tak do lipca 2016 w młodszych nie ma info na forum o awariach.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Mnie się to udaje wywołać na 5 i 6 biegu.
I muszę to zrobić celowo czyli pedał w podłogę przy wysokim biegu i niskiej predkosci obrotowej silnika.
Jeżdżąc normalnie czyli redukcja przed wyprzedzaniem i zmiana biegu między 3000 - 3500 rpm to niemożliwe.
Problem więc jest, ale marginalny (przynajmniej dla mnie).
I muszę to zrobić celowo czyli pedał w podłogę przy wysokim biegu i niskiej predkosci obrotowej silnika.
Jeżdżąc normalnie czyli redukcja przed wyprzedzaniem i zmiana biegu między 3000 - 3500 rpm to niemożliwe.
Problem więc jest, ale marginalny (przynajmniej dla mnie).
-
- Posty: 2183
- Rejestracja: 09 kwie 2017, 11:28
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4T, 125KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: ..
- Województwo: ..
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 204 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
luckass pisze:...
Obecnie jeżdżę Peugeotem 307 w HDI ...
Ja też jeździłem 307HDI, a teraz Astrą.
Dobry wybór, ale Peugeot solidniejszy był.
luckass pisze:...
przejęcie Opla przez Peugeota wyjdzie nam wszystkim tylko na dobre
Raczej nie wyjdzie na dobre.
Z Opla zostanie znaczek i stylizacja samochodów.
Będzie jak Citroen vs Peugeot - różnią się wyglądem i powiedzmy, "charakterem".
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Ja nie byłem w stanie na żadnym biegu tego wywołać. Na razie nie widzimy reguły co do występowania tego zjawiska. Ja mam niby olej podatny na LSPI, a mimo to problemu nie mam.
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
luckass pisze:@Fuks mając kupić 1.6T wybrałbym 110km w dieslu .... mnie to wystarcza podobnie jak 1.4 125 km.
Tu kupuj tylko zrób jazdę próbną .
-
- Posty: 1236
- Rejestracja: 08 maja 2017, 10:02
- Posiadane auto: Opel Astra V Sports Tourer Enjoy B+
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: --
- Województwo: --
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 63 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
@luckass
Nie przejmuj się tak tym LSPI, w każdym nowym silniku doładowanym z bezpośrednim wtryskiem to może wystąpić, u konkurencji też.
Co do sprzęgła, skrzyni biegów to tylko takie pierwsze wrażenie, przyzwyczaisz się z czasem, a nawet polubisz.
Doładowane benzynowe silniki Opla mają raczej wolnossącą charakterystykę, to też minimalizuje wpływ na LSPI.
Nie przejmuj się tak tym LSPI, w każdym nowym silniku doładowanym z bezpośrednim wtryskiem to może wystąpić, u konkurencji też.
Co do sprzęgła, skrzyni biegów to tylko takie pierwsze wrażenie, przyzwyczaisz się z czasem, a nawet polubisz.
Doładowane benzynowe silniki Opla mają raczej wolnossącą charakterystykę, to też minimalizuje wpływ na LSPI.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2017, 11:37 przez astra, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Skończ już z tym biadoleniem, i polecaniem VAGa bo już tego czytać nie można
-
- Posty: 2105
- Rejestracja: 27 sie 2017, 13:02
- Posiadane auto: Opel Astra
- Silnik: 1.1
- Rocznik auta: 0
- Miasto: Centrum sedna
- Województwo: odpowiednie
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 86 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Na każdym forum tematycznym znajdzie się osoba z rodzaju tych jęczących
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 23 kwie 2017, 12:07
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4T S/S AT 150 i 1.4T MT 125
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Warszawa
- Województwo: Mazowieckie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Cześć,
potwierdzam, że LSPI w Astrach K 1.4 występuje. Mam dwa takie samochody:
1. Astra K 1.4 125KM MT 2017
2. Astra K 1.4 150KM S/S AT 2017
W obu autach LSPI występuje przy niskich (ok. 2 krpm) obrotach i próbie gwałtowniejszego przyśpieszenia. O ile w manualu rozwiązaniem jest wcześniejsza redukcja o tyle w automacie jest problem. Niestety automat nie nadąża z obniżeniem biegu i w momencie kiedy wciskam pedał gazu bardziej energicznie a obroty są na pułapie 2 kprm, to nie ma redukcji i auto traci moc na sekundę w związku z LSPI, zamiast od razu przyśpieszyć. To może być problem w przypadku potrzeby awaryjnego przyśpieszenia. W codziennym normalnym użytkowaniu LSPI u mnie nie występuje.
potwierdzam, że LSPI w Astrach K 1.4 występuje. Mam dwa takie samochody:
1. Astra K 1.4 125KM MT 2017
2. Astra K 1.4 150KM S/S AT 2017
W obu autach LSPI występuje przy niskich (ok. 2 krpm) obrotach i próbie gwałtowniejszego przyśpieszenia. O ile w manualu rozwiązaniem jest wcześniejsza redukcja o tyle w automacie jest problem. Niestety automat nie nadąża z obniżeniem biegu i w momencie kiedy wciskam pedał gazu bardziej energicznie a obroty są na pułapie 2 kprm, to nie ma redukcji i auto traci moc na sekundę w związku z LSPI, zamiast od razu przyśpieszyć. To może być problem w przypadku potrzeby awaryjnego przyśpieszenia. W codziennym normalnym użytkowaniu LSPI u mnie nie występuje.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Ale słyszysz metaliczne cykanie, czy tylko auto traci moc, bo to mogą być dwa odrębne problemy. Jaki olej masz zalany?
- Fuks
- Posty: 3534
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: LSPI w 1.0, 1.4 - prawdziwe :)
Memory pisze:Cześć,
potwierdzam, że LSPI w Astrach K 1.4 występuje. Mam dwa takie samochody:
1. Astra K 1.4 125KM MT 2017
2. Astra K 1.4 150KM S/S AT 2017
To chyba musisz w toto lotka zagrać, ma auta z 2017 (poprawiony silnik) a Ty masz problem aż w dwóch.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości