Segor pisze:@astra t-oki-w-silnikach-1-4-turbo-uszkodzenia-hyde-park-t1346-30.html#p52658
oki widzę teraz że na 6. też sprawdzałeś, sorry przeoczyłem
Segor pisze:@astra t-oki-w-silnikach-1-4-turbo-uszkodzenia-hyde-park-t1346-30.html#p52658
Fuks pisze:6-tka to jest do toczenia się a nie do przyśpieszania
Fuks pisze:6-tka to jest do toczenia się a nie do przyśpieszania
Fuks pisze:Bo na 6 biegu są największe obciążenia.
W zakresie powyżej 2500 nie powinno być LSPI.
marwisn pisze:Oliwa zmieniona. Potestujemy.
SACZI pisze:...
Ruszasz na 1 biegu, wrzucasz 2'kę i utrzymujesz 1000 obr/min.
Otwierasz szyby, wyciszasz radio i w tym momencie gaz w podłogę.
Gdy silnik osiągnie 2000-2300 obr usłyszysz "inny dźwięk" silnika przez 1-2s.
To jest właśnie to niepokojące rzegotanie.
Wskazane jest, abyś jechał pod górkę, bo wtedy silnik jest naturalnie dodatkowo dociążony.
...
wiesiek3d pisze:Testy testami ale czy warto tak meczyc silnik ?
wiesiek3d pisze:...
Saczi ale czy my musimy tak katowac AK, nawet slawetnego Gofra tak nie mecza.
wiesiek3d pisze:Zrob test bo w normalnej eksploatacji nie zaznasz uroku LSPI.
gravity1287 pisze:Jak ten test zrobić? Jeździć na 6-tce na 1000 obrotach? Nikt tak nie robi.. Astrę powinno się trzymać powyżej 2500 obrotów, jeśli chce się przyspieszać.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości