Montaż modułu Powerflex
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
A zostawienie szyny danych z gniazda w podłokietniku i podmiana zasilania na wydajniejsze jaki da efekt.
Ma prawo to zadziałać ?
Ja mam kabel od podłokietnika do telefonu własnej roboty. Żyły 0.4 mm. Tylko na końcu mam ten kabelek od Opla 2 x micro USB. Pytanie z czego on jest zrobiony ??
Ma prawo to zadziałać ?
Ja mam kabel od podłokietnika do telefonu własnej roboty. Żyły 0.4 mm. Tylko na końcu mam ten kabelek od Opla 2 x micro USB. Pytanie z czego on jest zrobiony ??
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Ciężko mi powiedzieć, ale obstawiał bym że nie. Ja przyznam się szczerze robiłem te próby podłączając wszystko do komputera i zasilacza na biurku, może radio inaczej ustawia dane. Tak jak pisałem - w weekend powinienem przetestować te kombinacje i coś więcej wiedzieć.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
To czekam na wyniki bo nie wiem czy jest sens grzebać "a może zadziała".
Jutro z ciekawości sprawdzę tym programem co poleciłeś jak wygląda zasilanie z podłokietnika, a jak z tej ładowarki 2.1 A co ją mam w miejscu gniazda zapalniczki.
Pytanie czemu u Krzyśka to nie działa. Podpięte ma wszystko poprawnie. Chyba, że te ładowarki lub kabel ma do d..y.
Jutro z ciekawości sprawdzę tym programem co poleciłeś jak wygląda zasilanie z podłokietnika, a jak z tej ładowarki 2.1 A co ją mam w miejscu gniazda zapalniczki.
Pytanie czemu u Krzyśka to nie działa. Podpięte ma wszystko poprawnie. Chyba, że te ładowarki lub kabel ma do d..y.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Kable aukey zgodne ze standardem quick charge 3.0... Ładowarka Aukey CC-S5... Sprawdzę jutro jeszcze na oryginalnym kablu htc.
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Sprawdź prosto podpiętą ładowarkę do telefonu. Jak tam prąd będzie ok to będzie znaczyć ze kable ok. A możesz sprawdzić inny telefon jak masz możliwość? Czytałem że nie wszystkie telefony są zgodne z BC 1.2. Albo inaczej - jak podpinasz ten hub do kompa i komp też daje tak mały prąd (po podpięciu do portu USB 3.0)?
Huba i tak kupie bo mi się przyda więc na pewno dam znać.
Huba i tak kupie bo mi się przyda więc na pewno dam znać.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Sprawdziłem w każdej możliwej konfiguracji kablowej oraz czysta ładowarka (quick charge 3.0 od HTC) oraz w aucie na hubie oraz hubie + dosilenie z zapalniczki... Wyniki?
Z ładowarki htc bez względu na kabel:
Z Huba Ugreen (bez dosilenia):
Z Huba Ugreen (z dosileniem):
Z Huba UNITEK (bez dosilenia):
Z Huba UNITEK (z dosileniem):
Aha zapomniałem dodać że hub UNITEK ma coś z wtyczka USB nie tak... Ale to od nowości i każdy. A mianowicie nie możemy w podłokietniku docisnac w gniazdo maksymalnie wtyczki bo nie ma styku i hub nie działa... Trzeba 2 milimetry wtyczkę unieść/wysunąć (musze jakiś dystans dorobić)
Dodatkowo podpialem się pod MacBooka Air i taki odczyt:
A potem pod ładowarkę do iPada Air 2 i na kablu htc miałem max 0.97A a na kablu AUKEY:
Wychodzi na to ze jeśli ma przesył danych to nie puści z USB większego prądu niż 0.49A
Czyli kicha... W serwisie oczywiście mieli problem z pomiarem... (nie mieli takiego czegoś jak ja) więc nawet nie liczyłem że coś zrobią. Sam więcej ogarnę.
Z ładowarki htc bez względu na kabel:
Z Huba Ugreen (bez dosilenia):
Z Huba Ugreen (z dosileniem):
Z Huba UNITEK (bez dosilenia):
Z Huba UNITEK (z dosileniem):
Aha zapomniałem dodać że hub UNITEK ma coś z wtyczka USB nie tak... Ale to od nowości i każdy. A mianowicie nie możemy w podłokietniku docisnac w gniazdo maksymalnie wtyczki bo nie ma styku i hub nie działa... Trzeba 2 milimetry wtyczkę unieść/wysunąć (musze jakiś dystans dorobić)
Dodatkowo podpialem się pod MacBooka Air i taki odczyt:
A potem pod ładowarkę do iPada Air 2 i na kablu htc miałem max 0.97A a na kablu AUKEY:
Wychodzi na to ze jeśli ma przesył danych to nie puści z USB większego prądu niż 0.49A
Czyli kicha... W serwisie oczywiście mieli problem z pomiarem... (nie mieli takiego czegoś jak ja) więc nawet nie liczyłem że coś zrobią. Sam więcej ogarnę.
Moja CZARNULKA
- corsa98
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 mar 2017, 12:55
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1,4T 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Czy ja dobrze rozumiem że w samym Powerflex jest przetwornica 12->5V a mając tylko Powerflex ale bez oryginalnego okablowania które dostaje się do modułu to wystarczy tylko się podpięć pod gniazdo zapalniczki i będzie samo ładowanie? bo ja myślałem że przetwornica jest gdzieś w tym oryginalnym dostarczonym kablu.Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie mojemu rozumowaniu.I jeszcze skąd wziąć wtyczkę do podłączenia od strony powerflexa.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
corsa98 pisze:Czy ja dobrze rozumiem że w samym Powerflex jest przetwornica 12->5V a mając tylko Powerflex ale bez oryginalnego okablowania które dostaje się do modułu to wystarczy tylko się podpięć pod gniazdo zapalniczki i będzie samo ładowanie?.
To oczywiste. Można to wywnioskować z instrukcji montażu PF gdzie jego zasilanie jest wpinane równolegle we wtyczkę od gniazda zapalniczki (12V).
@Krzysiec.
A z ładowarki samochodowej bez HUB'a ?
Trochę poczytałem o tych aktywnych. Z niektórych opisów wynika, że dodatkowe zasilanie służy do zasilenia elektroniki wzmacniającej sygnał data.
Więc może maksymalny prąd zależy od mocy gniazda źródłowego, a zewnętrzne zasilanie HUB'a nie ma z tym nic wspólnego
Dlatego pytam ile wyciągasz z ładowarki bezpośrednio.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Marcinie poniżej fotki ładowarki która posiadam... Oraz pomiary na niej (1,01A) i bezpośrednio na gnieździe podlokietnika (0.47):
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Oglądając w sieci HUb'y z funkcją charge widać jedną wspólną cechę. Mają dedykowane gniazdo zasilania pod zasilacz. Nie znalazłem żadnego zasilanego ze złącza micro USB.
Nasuwają się wnioski :
- dodatkowe gniazdo micro usb służy do zasilenia tylko i wyłącznie wzmacniacza linii danych
- dodatkowe gniazdo zasilania (pod zasilacz) służy do zasilenia urządzeń podpiętych do portów HUB'a (i wzmacniacza linii danych)
Nasuwają się wnioski :
- dodatkowe gniazdo micro usb służy do zasilenia tylko i wyłącznie wzmacniacza linii danych
- dodatkowe gniazdo zasilania (pod zasilacz) służy do zasilenia urządzeń podpiętych do portów HUB'a (i wzmacniacza linii danych)
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Jeszcze wydebie na chwile androida od teścia i zrobię na nim pomiar...
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Moje pomiary potwierdzają Twoje.
Złącze w podłokietniku (ori kabel od telefonu) :
Złącze przy kuda zasilane z podłokietnika (kabel home made) :
Ładowarka w tunelu (ori kabel) :
Zwróć uwagę na parametr : Max USB currency (czyli maksymalny możliwy prąd jak zródło jest w stanie podać)...
Lekka kicha .
Złącze w podłokietniku (ori kabel od telefonu) :
Złącze przy kuda zasilane z podłokietnika (kabel home made) :
Ładowarka w tunelu (ori kabel) :
Zwróć uwagę na parametr : Max USB currency (czyli maksymalny możliwy prąd jak zródło jest w stanie podać)...
Lekka kicha .
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Czyli Trzeba by było zrobić Mod kabla... Który dane puści przez usb Podłokietnika, a prąd przez zapalniczke... Czyli tka hydre z trzema wtyczkami USB. Dwa męskie i jedno żeńskie (żeby można było do niego podpiąć kabel z odpowiednim gniazdem micro, usb-c, lighting itp. Dobrze myślę?
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Jadę właśnie odebrać auto, po aktualizacji oprogramowania.
Przed aktualizacją było maks 0.5A. Zobaczę czy aktualizacja coś zmieni.
Po południu będę też miał tego huba, poświęce go (30 zł) i zobaczę czy da się go jakoś inaczej zasilić.
Samo podanie dodatkowego prądu na linie zasilające na 99% nic nie zmieni niestety.
Przed aktualizacją było maks 0.5A. Zobaczę czy aktualizacja coś zmieni.
Po południu będę też miał tego huba, poświęce go (30 zł) i zobaczę czy da się go jakoś inaczej zasilić.
Samo podanie dodatkowego prądu na linie zasilające na 99% nic nie zmieni niestety.
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Ten parametr max currency to trzeba z przymrużeniem oka brać, bo mi też czasami pokazie 500ma a potem ładuje 1,5ma.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
kormoran pisze:Jadę właśnie odebrać auto, po aktualizacji oprogramowania.
Przed aktualizacją było maks 0.5A. Zobaczę czy aktualizacja coś zmieni.
Ja miałem zmianę softu dwa miesiące temu, więc jest w miarę świeży.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
No ja mam najnowsza wersje... Dzisiaj wszystko sprawdzali... No i jest jak jest.
Pozostanie chyba tylko zrobić te hybryde kabla
Pozostanie chyba tylko zrobić te hybryde kabla
Moja CZARNULKA
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
To tak na szybko
Spróbowałem to podłączyć i zobaczyć czy działa.
Na samym hubie + ładowarka w gnieździe zapalniczki - prąd skacze 1100 - 1500 mA (ładowarka daje 1200mA mimo że pisze że może dać 2,1A ):
Potem podłączyłem HUBa do podłokietnika:
Na jednym zdjęciu widać że to Android Auto, na drugim odpalone mapy i Ampere - ładowanie 1000 mA. Przez 20 minut jazdy naładowało mi telefon 72->89%.
Więc ten hub jest ok Nie wiem Krzysiek co jest nie tak z Twoim
Spróbowałem to podłączyć i zobaczyć czy działa.
Na samym hubie + ładowarka w gnieździe zapalniczki - prąd skacze 1100 - 1500 mA (ładowarka daje 1200mA mimo że pisze że może dać 2,1A ):
Potem podłączyłem HUBa do podłokietnika:
Na jednym zdjęciu widać że to Android Auto, na drugim odpalone mapy i Ampere - ładowanie 1000 mA. Przez 20 minut jazdy naładowało mi telefon 72->89%.
Więc ten hub jest ok Nie wiem Krzysiek co jest nie tak z Twoim
- Kojot
- Posty: 180
- Rejestracja: 22 lut 2017, 21:25
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 Turbo 150KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Dąbrowa Górnicza
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 13 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Podłączyłem dziś do wyjścia w podłokietniku i włączyłem Aperere:
- Załączniki
-
- Screenshot_20170817-160204.png (57.58 KiB) Przejrzano 5924 razy
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Ciekawe czy to tylko kwestia programowania modułu czy jest coś sprzętowo zmienione.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Szczerze mówiąc wydaje mi się że jest jakaś różnica sprzętowa. Może być po drodze dorzucony "jakiś wzmacniacz". Zauważ nawet z tym kablem mini usb - u mawrisn jest gniazdo pod lewarkiem, u mnie jest kabel aż do samego gniazda w podłokietniku. Obstawiam że są jakieś różnice. Po aktualizacji u mnie prąd się w podłokietniku nie zmienił.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Było 1400 ale myślałem, że mierzy non stop a nie do zgaszenia wyświetlacza;)
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Ale widzę żę Budus i Kojot macie auta z 2017 roku. Może coś tam poprawili... Jakby człowiek miał kawałek schematu radia mógłby coś więcej wywnioskować a tak to trochę wróżenie z fusów.
Ja wiem że u mnie było i jest 500mA z podłokietnika i ani modlitwy ani inne sposoby nie powodują że prądu jest więcej Dlatego szukałem obejścia.
A przetwornice powerflex spokojnie naprawie: kupiłem dziś taki oto modulik:
http://www.sklep.monster.pl/przet-dc-dc ... 3116,64847
na tyle jest tam miejsca że spokojnie podłącze ją i wyjście z niej dam na obecny układ. Także za 10 zł uchwyt wróci do pełnej sprawności
Ja wiem że u mnie było i jest 500mA z podłokietnika i ani modlitwy ani inne sposoby nie powodują że prądu jest więcej Dlatego szukałem obejścia.
A przetwornice powerflex spokojnie naprawie: kupiłem dziś taki oto modulik:
http://www.sklep.monster.pl/przet-dc-dc ... 3116,64847
na tyle jest tam miejsca że spokojnie podłącze ją i wyjście z niej dam na obecny układ. Także za 10 zł uchwyt wróci do pełnej sprawności
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Montaż modułu Powerflex
nie tyle co z 2017 a RM17 - zaraz znajdę co ta zmienili i podrzucę
Added in 1 minute 48 seconds:
Added in 1 minute 48 seconds:
All models - USB & Aux in port replaced by 2.1 USB port, which provides quicker charging. Aux in port is no longer available.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 11 sie 2017, 09:46
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.4 Turbo 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: małopolskie
- Been thanked: 4 times
Re: Montaż modułu Powerflex
No to może coś się uda wywnioskować. Moja kombi to na pewno RM16 - jedna z pierwszych jakie pojawiły się w Krakowie do odbioru. Myślę że sam moduł radia mogli zmienić na coś nowszego, albo jak pisałem wcześniej mogli coś dorzucić po drodze radio<->gniazdo.
------------------
Czyli wszystko jasne - widać że się musiało zmienić i nic dziwnego że macie ponad 1A na gniazdku.
------------------
Czyli wszystko jasne - widać że się musiało zmienić i nic dziwnego że macie ponad 1A na gniazdku.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Panowie...A więc tak... Przyleciał z Anglii mój brat elektronik możnaby tak rzec... Z uwagi na to ze urodziło mu się dziecko i nie chciałem go zbytnio męczyć... Zrobiliśmy na szybko testowy kabel wpinany w podłokietnik od spodu kabel ten to był stworzony od podstaw kabel mini USB wpinany od spodu (jak oryginalny który zasila usb podłokietnika) z tą różnicą że podawal prąd pobierany z usb tylnych (dodatkowe gniazda z tyłu. Po pomiarach okazało się że mój telefon ładują prądem 1,45A!) Tak czy siak zrobiony kabelek puszczal dane oryginalnie I miał podlutowane wyższy prąd... I co? I kupa... Telefon z prądem z tego samego gniazda w którym ładuje się 1,45 po otrzymaniu sygnału data ładuje się prądem 0,47 A :/ Brat miał swój drugi telefon Galaxy Note 2 i dla testu popielismy... I co? Bezpośrednio z podlokietnika ladowal się prądem 0.98A! Wniosek... Mój telefon ogranicza prąd... Bo podłokietnik daje wystarczająco prądu. Sumaryzujac... Czas na zmianę telefonu. Kusi mnie nowy iPhone... Ale bez AA nie da rady :/ I jestem w tzw du*ie... Z każdej strony ja widzę
Moja CZARNULKA
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Czyli chodzi o to że wstawili tam jakiś "protokół" ładowania nie obsługiwany przez wszystkie telefony. Może Quick Charge 2.0?
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Chulera wie :/ Ale jedno jest pewne MÓJ obecny telefon nigdy się nie naladuje Bo ja już zrobiłem wszystko co mogłem żeby mu pomóc... Ale cholernik nie chce Wiec jak się wnerwie to potraktuje go 12V (a prawie już dziś dostał) i będzie trzeba szybciej kupić nowy... No właśnie tylko jaki... Żeby nie było problemu z ładowaniem... I był w miarę świeży
Moja CZARNULKA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 82 gości