Montaż modułu Powerflex
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Montaż modułu Powerflex
Witajcie.
Manual przygotowany w oparciu o brytyjskie forum :
http://www.astrakforums.co.uk i opracowanie usera cornishtaz
Rozszerzony o kilka moich uwag i spostrzeżeń.
Moduł Powerflex to złącze pozwalające na montaż dodatkowych akcesoriów.
Na chwilę obecną dostępne są dwa akcesoria :
- uchwyt telefonu (w wersji micro USB oraz lightening)
- dyfuzor zapachu
Można zamówić ten gadżet przy konfiguracji auta. Kto zapomniał nic straconego . Można zamontować samemu.
W Polsce cena mocno zaporowa : https://www.opel-accessories.com/opel_aoc/pl-PL/Astra_%E2%80%93_Nowa!/Komfort_i_wygoda/Elementy_wyposa%C5%BCenia_kabiny/39034634
W Uk można dostać za 80 funtów : https://www.vauxhall-accessories.com/astra-k-powerflex-bar-antelao-sand
Do montażu potrzebujemy narzędzia :
- torx'a o rozmiarze 15
- klucz płaski / oczkowy 7 mm
- coś do podważania spinek i plastików
To po kolei ...
1. Podważamy delikatnie ramkę wokół lewarka.
2. Wysuwamy ramkę z mieszkiem z zaczepów.
3. Odkręcamy dwie śruby torx 15 trzymające konsole i wyciągamy ją z kokpitu.
4. Demontujemy dwa panele boczne przy nogach (są na wcisk).
5. Odkręcamy cztery śruby trzymające tunel środkowy
- dwie z przodu
- i dwie z tyłu
6. Delikatnie wysuwamy tunel do tyłu i odpinamy dwa złącza:
- wielopinowe (niżej)
- USB (wyżej)
7. Wyjmujemy konsole z auta i obracamy ją do góry nogami.
8. Podpinamy wiązkę którą otrzymaliśmy razem z powerflex'em wg poniższej instrukcji.
Po montażu tak to powinno wyglądać :
9. Demontujemy klapkę w miejsce której ma wejść powerflex (ciągniemy z lewej strony bo tam są zatrzaski !!!)
10. Wprowadzamy wiązkę za moduł prawą stroną tunelu i podpinamy do modułu.
11. Zapinamy moduł na miejsce i gotowe.
12. Składamy tunel w kolejności odwrotnej do jego demontażu.
Ot i cała robota. Godzina z przerwą na browarka .
Manual przygotowany w oparciu o brytyjskie forum :
http://www.astrakforums.co.uk i opracowanie usera cornishtaz
Rozszerzony o kilka moich uwag i spostrzeżeń.
Moduł Powerflex to złącze pozwalające na montaż dodatkowych akcesoriów.
Na chwilę obecną dostępne są dwa akcesoria :
- uchwyt telefonu (w wersji micro USB oraz lightening)
- dyfuzor zapachu
Można zamówić ten gadżet przy konfiguracji auta. Kto zapomniał nic straconego . Można zamontować samemu.
W Polsce cena mocno zaporowa : https://www.opel-accessories.com/opel_aoc/pl-PL/Astra_%E2%80%93_Nowa!/Komfort_i_wygoda/Elementy_wyposa%C5%BCenia_kabiny/39034634
W Uk można dostać za 80 funtów : https://www.vauxhall-accessories.com/astra-k-powerflex-bar-antelao-sand
Do montażu potrzebujemy narzędzia :
- torx'a o rozmiarze 15
- klucz płaski / oczkowy 7 mm
- coś do podważania spinek i plastików
To po kolei ...
1. Podważamy delikatnie ramkę wokół lewarka.
2. Wysuwamy ramkę z mieszkiem z zaczepów.
3. Odkręcamy dwie śruby torx 15 trzymające konsole i wyciągamy ją z kokpitu.
4. Demontujemy dwa panele boczne przy nogach (są na wcisk).
5. Odkręcamy cztery śruby trzymające tunel środkowy
- dwie z przodu
- i dwie z tyłu
6. Delikatnie wysuwamy tunel do tyłu i odpinamy dwa złącza:
- wielopinowe (niżej)
- USB (wyżej)
7. Wyjmujemy konsole z auta i obracamy ją do góry nogami.
8. Podpinamy wiązkę którą otrzymaliśmy razem z powerflex'em wg poniższej instrukcji.
Po montażu tak to powinno wyglądać :
9. Demontujemy klapkę w miejsce której ma wejść powerflex (ciągniemy z lewej strony bo tam są zatrzaski !!!)
10. Wprowadzamy wiązkę za moduł prawą stroną tunelu i podpinamy do modułu.
11. Zapinamy moduł na miejsce i gotowe.
12. Składamy tunel w kolejności odwrotnej do jego demontażu.
Ot i cała robota. Godzina z przerwą na browarka .
- Załączniki
-
- 11.JPG (74.17 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 12.JPG (110.8 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 13.JPG (55.59 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 14.JPG (51.38 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 15.JPG (79.78 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 16.JPG (58.95 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 17.JPG (70.02 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 18.JPG (58.89 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 19.JPG (43.61 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 20.JPG (61.31 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 21.JPG (45.29 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 22.JPG (57.21 KiB) Przejrzano 13770 razy
-
- 23.JPG (53.34 KiB) Przejrzano 13770 razy
Ostatnio zmieniony 18 lip 2017, 22:07 przez marwisn, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Wszystko takie proste na tych zdjeciach hehe A wez tu wyciagnij te srodkowa konsole Franca w dwoch miejscach trzyma sie dwoma zatrzaskami w body auta (na wysokosci pokretel klimy) tylko na dwoch cieniutkich plastikowych ramkach (w ktore wchodzi zatrzask metalowy)... I nie ma bata... Te ramki zapewne szlag trafi... Przynajmniej u mnie jedną wlasnie trafil. A zeby odzyskac taki wpust na zaczep trzeba by wyeminic CALY PRZÓD deski rozdzielczej Bo to chyba jeden element wewnetrzny jest.
Dodatkowo dodam... Ze te dwa pionowe zarzaski tejze srodkowej konsoli latwo zeslizgują sie z elementu zdejmowanego i wpadaja "za skrzynke bezpiecznikow" - Bylem pewien ze powpadaly mi pod lewarek itd... 1.5 godziny ich szukalem. Okazalo sie ze za skrzynka bezpiecznikow jest stalowa puleczka na ktorej sie zatrzymaly i nie ma do niej za bardzo dojscia i wgladu. Szperalem drucikami zeby je najpierw zlokalizowac a potem wydrzec
Dodatkowo dodam... Ze te dwa pionowe zarzaski tejze srodkowej konsoli latwo zeslizgują sie z elementu zdejmowanego i wpadaja "za skrzynke bezpiecznikow" - Bylem pewien ze powpadaly mi pod lewarek itd... 1.5 godziny ich szukalem. Okazalo sie ze za skrzynka bezpiecznikow jest stalowa puleczka na ktorej sie zatrzymaly i nie ma do niej za bardzo dojscia i wgladu. Szperalem drucikami zeby je najpierw zlokalizowac a potem wydrzec
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Cenne uwagi. Na pewno się przydadzą.
Zamówiłem ten gadżet z UK i jak się zrobi cieplej to zamontuję.
Tylko z dwoma modyfikacjami :
- AA / CP będzie dostępne po podpięciu telefonu do gniazda w uchwycie
- możliwość montażu większego telefonu
Koncepcję mam. Jak dotrze to skonfrontuje ją z praktyką .
Zamówiłem ten gadżet z UK i jak się zrobi cieplej to zamontuję.
Tylko z dwoma modyfikacjami :
- AA / CP będzie dostępne po podpięciu telefonu do gniazda w uchwycie
- możliwość montażu większego telefonu
Koncepcję mam. Jak dotrze to skonfrontuje ją z praktyką .
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
marwisn pisze:Zamówiłem ten gadżet z UK i jak się zrobi cieplej to zamontuję.
Tylko z dwoma modyfikacjami :
- AA / CP będzie dostępne po podpięciu telefonu do gniazda w uchwycie
- możliwość montaży większego telefonu
Koncepcję mam. Jak dotrze to skonfrontuje ją z praktyką .
Koniecznie przygotuj tutorial jak zrobic AA w PowerFlexie To na bank zerobie u siebie
A tak na marginesie... Wszystko tak latwo w instrukcji wyglada jak dostac sie do bezpiecznikow. Moze w wersji z "połęczką" latwo sie to ciagnie... W wersji PowerFlex nie chce to wyjsc za jasną cholere :/ Caly panel sie wygina a zaczepy trzymaja - wszystko zgodnie z opisem i adapterem na srubokret. Dlatego cierpliwosc, spokoj to podstawa Nic na sile! Ale troche uzyc jej trzeba
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Krzysiec pisze:Koniecznie przygotuj tutorial jak zrobic AA w PowerFlexie To na bank zerobie u siebie
Jasna sprawa. Trzeba poprawić to czego nie ogarnęli inżynierowie Opla .
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 mar 2017, 18:28
- Posiadane auto: Opel Astra V ST
- Silnik: 1.6 BiTurbo
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rawa Maz
- Województwo: łódzkie
Re: Montaż modułu Powerflex
przy zakupie astry dostałem moduł Powerflex. zajzałem na forum i chciałem go zamontowac. instrukcja montazu moze i dobra lecz za duzo roboty i cały tunel srodkowy trzeba wymontowac, wiec zrobiłem po swojemu. Wyciągnąłem gniazdo zapalniczki z tunelu miedzy siedzeniami(łatwo nie jest bo zatrzaski trzymaja) zdjąłem tez mieszek od gałki biegów i tendy wprowadziłem kabel zasilajacy moduł Powerflex. Póżniej zostaje przeciagnac jeszcze kabel do góry by podłaczyc moduł i GOTOWE. w sumie 30 min roboty i wszystko działa.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
- corsa98
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 mar 2017, 12:55
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1,4T 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Przymierzam się do zamontowania modułu Powerflex w tej uproszczonej wersji tylko pytanie jak wymontować gniazdo zapalniczki aby nic nie uszkodzić.
- corsa98
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 mar 2017, 12:55
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1,4T 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Witam. Właśnie dzisiaj postanowiłem zająć się zamontowaniem modułu Powerflex w moim samochodzie.Przygotowałem się odpowiednio czytając rady z forum oraz dokumentację zdjęciową.Nie ma czego się bać robota prosta i przyjemna bo i pogoda odpowiednia. Zajęło mi to około 2 godzin bez pośpiechu. Cały środek rozebrałem podłączyłem i poskładałem bez najmniejszych strat a co najważniejsze wszystko działa tak jak ma. Spinki wychodzą bez problemu nic nie połamane. Jak ktoś ma pytania to chętnie podpowiem i doradzę.Pozdrawiam.
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Montaż modułu Powerflex
gdzie w tym gadżecie wychodzą kable USB do podłączenia telefonu?
czy ktoś orientował się, ile montaż tego kosztuje w Opel?
czy ktoś orientował się, ile montaż tego kosztuje w Opel?
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
rumpelstilskin pisze:gdzie w tym gadżecie wychodzą kable USB do podłączenia telefonu?
czy ktoś orientował się, ile montaż tego kosztuje w Opel?
Z boku uchwytu na telefon wpinanego w moduł. Koszt montażu mocno zależy od ASO. Najlepiej zadzwonić i zapytać.
- corsa98
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 mar 2017, 12:55
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1,4T 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Mnie kiedyś określili na 1 roboczogodzinę to gdzieś około 100 zł ale trzeba zapytać aby nie było niespodzianek.Ale nie ma o co pytać tylko samemu to zrobić naprawdę nic strasznego.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Od niedawna Power Flex przemionowano na Power Bar i jest opcja przesyłu danych.
Może to się wiązać z koniecznością przeprogramowania radia. Wtedy i tak bez ASO się nie obejdzie.
Może to się wiązać z koniecznością przeprogramowania radia. Wtedy i tak bez ASO się nie obejdzie.
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
- corsa98
- Posty: 147
- Rejestracja: 10 mar 2017, 12:55
- Posiadane auto: Astra K
- Silnik: 1,4T 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Zabrze
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Czy ja dobrze rozumiem,że przy nowym oprogramowaniu radia już nie trzeba telefonu podłączać do USB w schowku a wystarczy wpiąć w Power Flex i będzie się łączył np z AA?
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Montaż modułu Powerflex
moim zdaniem to nie jest nawet kwestia Power Flex'a a aktualizacji radia i wersji AA która umożliwia bezprzewodowe łączenie.
Swoją drogą - wiem, że O/T ale jak i gdzie aktualizować radio?
Swoją drogą - wiem, że O/T ale jak i gdzie aktualizować radio?
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
W nowym roku modelowym jest inna wiązka... Która dodatkowo umożliwia uchwytowi (który od początku jest do tego przystosowany - chore) przesył danych. Nowe oprogramowanie samo w sobie nie wystarczy.
Moja CZARNULKA
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
rumpelstilskin pisze:moim zdaniem to nie jest nawet kwestia Power Flex'a a aktualizacji radia i wersji AA która umożliwia bezprzewodowe łączenie.
Nie liczylbym na bezprzewodowe połączenie z AA.
Co najwyżej z uchwytu telefonu. Po wymianie/modyfikacji wiązki i być może zmianie oprogramowania radia (do ustalenia).
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Montaż modułu Powerflex
radio ma obsługę wifi (co prawda jeszcze tego nie testowałem) a AA ma obsługiwać łączenie właśnie po nim
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Zacznijmy od tego że AA oficjalnie jest w Polsce niedostępne... I tutaj teoretycznie rozmowa pomiędzy nami a Oplem się kończy
Moja CZARNULKA
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Dziś montowałem powerflexa w aso. Koszt 72zl. Niestety oferuje tylko lądowanie. Podobno nie istniejąca wersja powerflex jak i modułu do telefonu ma oferować przesyłanie danych. Wiązka która jest wraz z modułem dostarcza tylko zasilanie. Dla mnie to i tak Ok bo wykorzystuje fabryczna nawigację.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Montaż modułu Powerflex
rumpelstilskin pisze:Podobno nie istniejąca wersja powerflex jak i modułu do telefonu ma oferować przesyłanie danych.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
w sensie PowerBar ? bo tak to ma się nazywać w RM18. i zgodnie z tym co było na forum a zostało usunięte to "zyskuje możliwość łączności z systemem (tylko dla oryginalnych akcesoriów)"
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Przeróbka Power Flex'a na Power Bar'a jest możliwa we własnym zakresie i stosunkowo prosta.
Na moje oko 2 - 3 godzinki roboty.
Swojego zrobiłem tak, że korzystam z oplowskiego kabelka micro USB.
Na moje oko 2 - 3 godzinki roboty.
Swojego zrobiłem tak, że korzystam z oplowskiego kabelka micro USB.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Montaż modułu Powerflex
marwisn pisze:Przeróbka Power Flex'a na Power Bar'a jest możliwa we własnym zakresie i stosunkowo prosta.
Na moje oko 2 - 3 godzinki roboty.
kusisz z przyjazdem do tego Poznania chociaż mój obecny telefon nie mieści się w standardowy uchwyt
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Mój też nie. Dlatego zrobiłem go od podstaw .
Obsługuje i androida i Apple.
Obsługuje i androida i Apple.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2017, 21:53 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
- rumpelstilskin
- Posty: 364
- Rejestracja: 06 cze 2017, 09:35
- Posiadane auto: Astra K Dynamic
- Silnik: 1.6 Turbo S/S 200
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: DC
- Województwo: DC
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 6 times
Re: Montaż modułu Powerflex
marwisn pisze:Przeróbka Power Flex'a na Power Bar'a jest możliwa we własnym zakresie i stosunkowo prosta.
Na moje oko 2 - 3 godzinki roboty.
Swojego zrobiłem tak, że korzystam z oplowskiego kabelka micro USB.
Może wrzuć manual?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Nie mam fabrycznego uchwytu na telefon od Opla. Niech mi ktoś podeśle swój to mu przerobię i przy okazji powstanie manual.
- Budus
- Posty: 4573
- Rejestracja: 05 cze 2016, 13:30
- Posiadane auto: Insignia
- Silnik: 2.0 174KM
- Rocznik auta: 404
- Miasto: Katowice
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 160 times
Re: Montaż modułu Powerflex
marwisn pisze:Nie mam fabrycznego uchwytu na telefon od Opla. Niech mi ktoś podeśle swój to mu przerobię i przy okazji powstanie manual.
piszesz serio ?
wystarczy coś zrobić w samym uchwycie bez majstrowania w samym power flexie ?
- Krzysiec
- Posty: 7085
- Rejestracja: 11 paź 2016, 20:37
- Posiadane auto: Astra V HB Elite (Czarny - Mineral)
- Silnik: 1.4 XFT 110/150KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Rzeszów
- Województwo: podkarpackie
- Has thanked: 630 times
- Been thanked: 401 times
Re: Montaż modułu Powerflex
Jeśli tak to zaraz Ci wysylam swój razem z flaszka
Wczoraj mało go nie rozwaliłem. Rozkręcilem bo ciężko chodziły te boczne ograniczniki i powyskakiwaly mi wszystkie sprężynki Ale bliski zgarnięcia ręką wszystkiego do kosza opanowalem się i złożyłem to do kupy
Wczoraj mało go nie rozwaliłem. Rozkręcilem bo ciężko chodziły te boczne ograniczniki i powyskakiwaly mi wszystkie sprężynki Ale bliski zgarnięcia ręką wszystkiego do kosza opanowalem się i złożyłem to do kupy
Moja CZARNULKA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości