Adaptery zasilania do wideorejestratorów - poradnik montazu
: 18 lis 2016, 18:07
Pomyślałem, ze utworzę osobny temat w tej materii i nie będę doklejał tej kwestii do tematu o samych wideorejestratorach...
Czy myślicie, że może być / będzie problem z zainstalowaniem takiego czegos w naszych autkach? Czy auto będzie pluło jakimiś błędami w komputerze itp? Pytam bo auta jeszcze nie mam, a chce takie cos zamowic i jakos to zainstalowac
BlackVue Power Magic Pro
Tutaj film z instalacją:
https://youtu.be/swTWSjyN9FQ
EDIT:
Poszperałem troche po zagranicznych forach i chyba nie powinno byc problemu.
Ba nawet opiszę jak to zrobić na przykładzie kolegi z anglii i angielskiego forum w tym temacie: AstraKForums
Ogólnie musimy dostac sie do skrzynki bezpieczników, która jak zapewne wiecie znajduje sie za środkową konsolą, w której zazwyczaj znajduje sie moduł PowerFlex.
Na przykładzie skrzyneczki o którą ja pytałem (Power Magic Pro od BlackVue) będziemy mieć trzy przewody do podłączenia:
- uziemienie
- ciągłe zasilanie
- zasilanie w momencie kiedy mamy uruchomiony samochód
Przed instalacją oprócz zakupu "skrzyneczki" dobrze jest sie zaopatrzec również w rozgałęźnik bezpieczników...
Chyba TAKI bedzie ok.
Po poprowadzeniu przewodów i doprowadzeniu go do skrzynki z bezpiecznikami (do tego bedzie potrzebny demontaz boczku) podpinamy:
- ciągłe zasilanie pod bezpiecznik numer 15 (wg instrukcji) (niebieski na zdjęciu)
- zasilanie na uruchomionym samochodzie pod bezpiecznik 31 (wg instrukcji to bezpiecznik tylnej wycieraczki)
- uziemienie (gdzieś tam - tego nie wiem dokladnie bo nie widze gdzie gosc to zrobil ale opisal ze cos tam jest)
I podobno wszystko smiga.
Ja przetestuje dopiero jak bede mial samochód. Jakby ktos zrobił to wczesniej niech da znac
Czy myślicie, że może być / będzie problem z zainstalowaniem takiego czegos w naszych autkach? Czy auto będzie pluło jakimiś błędami w komputerze itp? Pytam bo auta jeszcze nie mam, a chce takie cos zamowic i jakos to zainstalowac
BlackVue Power Magic Pro
Tutaj film z instalacją:
https://youtu.be/swTWSjyN9FQ
EDIT:
Poszperałem troche po zagranicznych forach i chyba nie powinno byc problemu.
Ba nawet opiszę jak to zrobić na przykładzie kolegi z anglii i angielskiego forum w tym temacie: AstraKForums
Ogólnie musimy dostac sie do skrzynki bezpieczników, która jak zapewne wiecie znajduje sie za środkową konsolą, w której zazwyczaj znajduje sie moduł PowerFlex.
Na przykładzie skrzyneczki o którą ja pytałem (Power Magic Pro od BlackVue) będziemy mieć trzy przewody do podłączenia:
- uziemienie
- ciągłe zasilanie
- zasilanie w momencie kiedy mamy uruchomiony samochód
Przed instalacją oprócz zakupu "skrzyneczki" dobrze jest sie zaopatrzec również w rozgałęźnik bezpieczników...
Chyba TAKI bedzie ok.
Po poprowadzeniu przewodów i doprowadzeniu go do skrzynki z bezpiecznikami (do tego bedzie potrzebny demontaz boczku) podpinamy:
- ciągłe zasilanie pod bezpiecznik numer 15 (wg instrukcji) (niebieski na zdjęciu)
- zasilanie na uruchomionym samochodzie pod bezpiecznik 31 (wg instrukcji to bezpiecznik tylnej wycieraczki)
- uziemienie (gdzieś tam - tego nie wiem dokladnie bo nie widze gdzie gosc to zrobil ale opisal ze cos tam jest)
I podobno wszystko smiga.
Ja przetestuje dopiero jak bede mial samochód. Jakby ktos zrobił to wczesniej niech da znac