Navi900 + wzmacniacz
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Navi900 + wzmacniacz
Instrukcja krok po kroku dla laików, bo sam żadnym specjalistą nie jestem.. Wrażenia z osiągniętego efektu poniżej.
Zainspirowany dyskusją w innym wątku postanowiłem dołozyć mały wzmacniacz do fabrycznej instalacji audio. Początkowo miał być polecany Alpine KTP-445u, ale ze wględu na brak tego modelu na naszym rynku (jest jedynie 445A z kablami pod radia Alpine i jeszcze czymś się podobno różni), wybór padł na uniwersalnego Pioneera GM-D1004.
Ponieważ nie chciałem ciąć fabrycznej instalacji, musiałem znaleźć jakiś sposób żeby się wpiąć nieinwazyjnie pomiędzy radio i głośniki. Na szczęście okazuje się, że dla navi900 jest do kupienia gotowy "zestaw" Wystarczy kupić zestaw do montażu BT/Parrot/HF dla Insigni od 2014r. - pasuje pod navi900 idealnie (zielona wtyczka głośnikowa - szara ma inaczjej podpięte kable i jej nie używałem), dzięki czemu dostajemy z radia głośnikowe wyjście sygnału na kostkę ISO i złącze ISO dla głośników:
zestaw wystarczy praktycznie podłączyć do kabli dostarczonych ze wzmacniaczem, trzeba jedynie doprowadzić stałe +12V i "-". Podłączyłem kable tak jak na poniższej fotce. Szare konektory można odciąć na czarnym kablu (zaznaczone czerwoną linią); czarna wtyczka podpięta do szarych konektorów przyda się do podłączenia napięcia pod wzmacniacz - wystarczy odciąć ją od reszty (czerwony+czarny kabel) i podłączyć do niej stałe +12V z bezpieczników i "-" i potem ją wpiąć w gniazdo ISO od wzmacniacza (zaznaczone na zielono):
W samochodzie trzeba zdjąć schowek, żeby się dostać do radia. Odkręcamy 5 śrubek (klucz nasadowy 7mm) - dwie śruby z prawej są schowane - wystarczy otworzyć schowek i przy otwatych drzwiach pasażera popchąć w prawo element w zaznaczonym na zielono miejscu (jest na zatrzaskach). Sam schowek też jest na zatrzaskach i po odkręceniu śrub trzeba go trochę pociągnąć do siebie i w dół - najłatwiej chwycić w zaznaczonych miejscach:
wtyczki podpięte do radia wyglądają tak:
oznaczenie oryginalnych kabli w zielonej wtyczce:
Czerwony i czarny - zasilanie radia
Głośniki:
Stały kolor = plus, w paski = minus
Prawy tył - biały i niebiesko0czarny
Lewy tył - zielony i zielono-czarny
Prawy przód - żółty i żółto-czarny
Lewy przód - niebieski i brązowo-niebieski
- układem pasują idealnie do zestawu HF od Insigni
trzeba wyciągnąć zieloną wtyczkę (ma mały zatrzask, który trzeba nacisnąć - można sobie wcześniej poćwiczyć na zestawie do Insigni ) i można podpinać przygotowane kable. Po wpięciu się instalacją przygotowaną pod wzmacniacz wygląda to mniej więcej tak:
ja wzmacniacz wrzuciłem do schowka (bo jestem leniwy i nie chciało mi się przedłużać kabli aż do bagażnika ) ale jak komu wygodnie... . kable nie są gniecione przez zamykanie schowka, aczkolwiek w przyszłości pewnie wywiercę dziure z tyłu i tamtędy puszczę wszystkie kable, bo trochę tego jest:
czarny kabel "-" można podłączyć pod śrubę (13mm) z konsoli środkowej (boczek jest na zatrzaskach, najłatwiej wychodzi szarpiąc go od spodu):
bezpiecznik ze stałym +12 to u mnie pierwszy z lewej w dolnym rzędzie (wg instrukcji odpowiada za bliżej nieokreślony moduł sterowania nadwozia). prąd kradniemy używając złodzieja dostępnego na allegro. bezpiecznik pod wzmacniacz - 15A:
Po podłączeniu wszystkiego i uruchomieniu radia przywitały mnie przerażające dźwięki - głośny szum i dźwięk tak jakby sygnału wybierania numeru - trwa to przez chwilę, chyba do momentu odpalenia normalnej muzyki i jest spowodowane odcięciem prądu w radiu (podczas przepinania kabli). Jedyne ustawienie, które się w radiu zresetowało to godzina.
WRAŻENIA:
Dźwięk wyraźnie lepszy niż przy samej instalacji fabrycznej. głębsze basy (wcześniej myślałem, żeby dorzucić subwoofer - już nie mam zamiaru ); tak jakby większa przestrzeń.. no i nic nie charczy jak się głośniej zrobi.
Problemy wynikające z podpięcia pod fabryczne radio (chyba nie da się inaczej..):
- przez wzmacniacz idą wszystkie dźwięki, również kierunkowskazy, ostrzeżenia itd.. z Pioneerem będą delikatnie głośniejsze niż fabrycznie, bo nie ma on regulacji poziomu wyjścia (Alpine podobno ma, ale nie wiem na ile by to szło ustawić).
- jak niczego nie słuchamy, z lewej strony z przodu jest słyszalny bardzo delikatny szum - podejrzewam, że to wzmocnione zakłócenia modułu odpowiedzialnego za kierunkowskazy itd.
- obawiałem się dźwięku czujników parkowania.. ale (jeśli w ogóle) to jest on minimalnie głośniejszy
Co do wzmacniacza:
+ uniwersalne kable z końcówkami ISO
+ włącza się po wykryciu sygnału z wejścia głośnikowego
+ mieści się w schowku
- podczas włączania/wyłączania słyszalne "pyknięcie" w głośnikach
- brak regulacji poziomu wyjścia
Zainspirowany dyskusją w innym wątku postanowiłem dołozyć mały wzmacniacz do fabrycznej instalacji audio. Początkowo miał być polecany Alpine KTP-445u, ale ze wględu na brak tego modelu na naszym rynku (jest jedynie 445A z kablami pod radia Alpine i jeszcze czymś się podobno różni), wybór padł na uniwersalnego Pioneera GM-D1004.
Ponieważ nie chciałem ciąć fabrycznej instalacji, musiałem znaleźć jakiś sposób żeby się wpiąć nieinwazyjnie pomiędzy radio i głośniki. Na szczęście okazuje się, że dla navi900 jest do kupienia gotowy "zestaw" Wystarczy kupić zestaw do montażu BT/Parrot/HF dla Insigni od 2014r. - pasuje pod navi900 idealnie (zielona wtyczka głośnikowa - szara ma inaczjej podpięte kable i jej nie używałem), dzięki czemu dostajemy z radia głośnikowe wyjście sygnału na kostkę ISO i złącze ISO dla głośników:
zestaw wystarczy praktycznie podłączyć do kabli dostarczonych ze wzmacniaczem, trzeba jedynie doprowadzić stałe +12V i "-". Podłączyłem kable tak jak na poniższej fotce. Szare konektory można odciąć na czarnym kablu (zaznaczone czerwoną linią); czarna wtyczka podpięta do szarych konektorów przyda się do podłączenia napięcia pod wzmacniacz - wystarczy odciąć ją od reszty (czerwony+czarny kabel) i podłączyć do niej stałe +12V z bezpieczników i "-" i potem ją wpiąć w gniazdo ISO od wzmacniacza (zaznaczone na zielono):
W samochodzie trzeba zdjąć schowek, żeby się dostać do radia. Odkręcamy 5 śrubek (klucz nasadowy 7mm) - dwie śruby z prawej są schowane - wystarczy otworzyć schowek i przy otwatych drzwiach pasażera popchąć w prawo element w zaznaczonym na zielono miejscu (jest na zatrzaskach). Sam schowek też jest na zatrzaskach i po odkręceniu śrub trzeba go trochę pociągnąć do siebie i w dół - najłatwiej chwycić w zaznaczonych miejscach:
wtyczki podpięte do radia wyglądają tak:
oznaczenie oryginalnych kabli w zielonej wtyczce:
Czerwony i czarny - zasilanie radia
Głośniki:
Stały kolor = plus, w paski = minus
Prawy tył - biały i niebiesko0czarny
Lewy tył - zielony i zielono-czarny
Prawy przód - żółty i żółto-czarny
Lewy przód - niebieski i brązowo-niebieski
- układem pasują idealnie do zestawu HF od Insigni
trzeba wyciągnąć zieloną wtyczkę (ma mały zatrzask, który trzeba nacisnąć - można sobie wcześniej poćwiczyć na zestawie do Insigni ) i można podpinać przygotowane kable. Po wpięciu się instalacją przygotowaną pod wzmacniacz wygląda to mniej więcej tak:
ja wzmacniacz wrzuciłem do schowka (bo jestem leniwy i nie chciało mi się przedłużać kabli aż do bagażnika ) ale jak komu wygodnie... . kable nie są gniecione przez zamykanie schowka, aczkolwiek w przyszłości pewnie wywiercę dziure z tyłu i tamtędy puszczę wszystkie kable, bo trochę tego jest:
czarny kabel "-" można podłączyć pod śrubę (13mm) z konsoli środkowej (boczek jest na zatrzaskach, najłatwiej wychodzi szarpiąc go od spodu):
bezpiecznik ze stałym +12 to u mnie pierwszy z lewej w dolnym rzędzie (wg instrukcji odpowiada za bliżej nieokreślony moduł sterowania nadwozia). prąd kradniemy używając złodzieja dostępnego na allegro. bezpiecznik pod wzmacniacz - 15A:
Po podłączeniu wszystkiego i uruchomieniu radia przywitały mnie przerażające dźwięki - głośny szum i dźwięk tak jakby sygnału wybierania numeru - trwa to przez chwilę, chyba do momentu odpalenia normalnej muzyki i jest spowodowane odcięciem prądu w radiu (podczas przepinania kabli). Jedyne ustawienie, które się w radiu zresetowało to godzina.
WRAŻENIA:
Dźwięk wyraźnie lepszy niż przy samej instalacji fabrycznej. głębsze basy (wcześniej myślałem, żeby dorzucić subwoofer - już nie mam zamiaru ); tak jakby większa przestrzeń.. no i nic nie charczy jak się głośniej zrobi.
Problemy wynikające z podpięcia pod fabryczne radio (chyba nie da się inaczej..):
- przez wzmacniacz idą wszystkie dźwięki, również kierunkowskazy, ostrzeżenia itd.. z Pioneerem będą delikatnie głośniejsze niż fabrycznie, bo nie ma on regulacji poziomu wyjścia (Alpine podobno ma, ale nie wiem na ile by to szło ustawić).
- jak niczego nie słuchamy, z lewej strony z przodu jest słyszalny bardzo delikatny szum - podejrzewam, że to wzmocnione zakłócenia modułu odpowiedzialnego za kierunkowskazy itd.
- obawiałem się dźwięku czujników parkowania.. ale (jeśli w ogóle) to jest on minimalnie głośniejszy
Co do wzmacniacza:
+ uniwersalne kable z końcówkami ISO
+ włącza się po wykryciu sygnału z wejścia głośnikowego
+ mieści się w schowku
- podczas włączania/wyłączania słyszalne "pyknięcie" w głośnikach
- brak regulacji poziomu wyjścia
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2017, 17:06 przez odl, łącznie zmieniany 2 razy.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
- Segor
- Posty: 7870
- Rejestracja: 22 cze 2016, 23:12
- Posiadane auto: Astra 5 ST Elite
- Silnik: 1.4 Turbo 150 KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Sosnowiec
- Województwo: Śląskie
- Has thanked: 449 times
- Been thanked: 463 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
Gratki za porządny manual. Teraz głośniki i wyciszenie
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2017, 17:43 przez Segor, łącznie zmieniany 1 raz.
- Baniapoz
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lut 2018, 19:33
- Posiadane auto: Astra V kombi
- Silnik: 1,6 S/S
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Poznań
- Województwo: Wielkopolskie
Re: Navi900 + wzmacniacz
W sprawie montażu wzmacniacza i subwoofera dla kombi w bagażniku należy rozebrać jedynie lewą stronę przy tylnich drzwiach i podłaczyć głośniki przy środkowym słupku Lewy tył - zielony i zielono-czarny i odszukać sterowanie
+ wzmacniacza w instalacji ztyłu fieletowo-żólty. Akumulator jest z tyłu kanapy więc jak podłączyć zasilanie do wzmacniacza pisać chyba nie trzeba. w razie pytań pisać na priv.
+ wzmacniacza w instalacji ztyłu fieletowo-żólty. Akumulator jest z tyłu kanapy więc jak podłączyć zasilanie do wzmacniacza pisać chyba nie trzeba. w razie pytań pisać na priv.
- remiem
- Posty: 634
- Rejestracja: 24 paź 2016, 21:08
- Posiadane auto: Opel Astra V RM 2k17
- Silnik: 1.4 Turbo 125
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Kraków
- Województwo: Małopolskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 47 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
Siema
Mam dokładnie to samo założone.
Wzmak schowałem za środkowym tunelem.
Czujniki parkowania do tego stopnia są głośne że w ogóle cały system czujników wyłączyłem, bo było za głośno.
Muza gra lepiej ale dupy nie urywa.
Z drugiej strony za 450 nie ma na co narzekać.
Poprawa dźwięku jest na pewno słyszalna.
Pozdro
Mam dokładnie to samo założone.
Wzmak schowałem za środkowym tunelem.
Czujniki parkowania do tego stopnia są głośne że w ogóle cały system czujników wyłączyłem, bo było za głośno.
Muza gra lepiej ale dupy nie urywa.
Z drugiej strony za 450 nie ma na co narzekać.
Poprawa dźwięku jest na pewno słyszalna.
Pozdro
Remi
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: RE: Re: Navi900 + wzmacniacz
remiem pisze:Czujniki parkowania do tego stopnia są głośne że w ogóle cały system czujników wyłączyłem, bo było za głośno.
Jak?
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: RE: Re: Navi900 + wzmacniacz
Tylko to się resetuje przy każdym włączeniu zapłonu..remiem pisze:W ustawieniach pojazdu "pomoc przy pakowaniu".
Re: Navi900 + wzmacniacz
rozmawiałem z facetem zajmującym się zawodowo caraudio.
Powiedział mi, że wzmacniacz nie ma sensu jeśli najpierw nie zrobi się: 1) wygłuszenia drzwi; 2) wymiany głośników.
Podobno większość klientów po tych 2 zabiegach odpuszcza sobie dalsze zmiany.
Powiedział mi, że wzmacniacz nie ma sensu jeśli najpierw nie zrobi się: 1) wygłuszenia drzwi; 2) wymiany głośników.
Podobno większość klientów po tych 2 zabiegach odpuszcza sobie dalsze zmiany.
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
Vex pisze:rozmawiałem z facetem zajmującym się zawodowo caraudio.
Powiedział mi, że wzmacniacz nie ma sensu jeśli najpierw nie zrobi się: 1) wygłuszenia drzwi; 2) wymiany głośników.
Podobno większość klientów po tych 2 zabiegach odpuszcza sobie dalsze zmiany.
widzisz.. ja sobie odpuszczam dwie pozostałe, po zainstalowaniu najtańszej (i najprostszej) z tych trzech opcji.. . dyskusja na ten temat toczyła się już tutaj w innym watku. fabryczne radia w astrach maja za mała moc dla fabrycznych głośników, które ze wzmacniaczem graja wyraźnie lepiej. nie ma sensu wymieniać głośników bez dołożenia wzmacniacza, bo tym bardziej samo radio ich nie uciagnie..
Re: Navi900 + wzmacniacz
jak kiedyś się na zlocie spotkamy, to posłuchamy czy faktycznie wzmacniacz coś daje przy słuchaniu na 1/4 możliwości,
bo że po rozkręceniu na maksa jest różnica, to nie mam żadnych wątpliwości.
bo że po rozkręceniu na maksa jest różnica, to nie mam żadnych wątpliwości.
- Fuks
- Posty: 3535
- Rejestracja: 18 gru 2016, 15:49
- Posiadane auto: Astra K 1.4 150
- Silnik: 1.4 150 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Las
- Województwo: Zielony
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 239 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
odl pisze:nie ma sensu wymieniać głośników bez dołożenia wzmacniacza, bo tym bardziej samo radio ich nie uciagnie..
Uwielbiam takie mity .
W Astrze J wygłuszyłem drzwi i wymieniłem głośniki. To już grało o wiele lepiej niż fabryka, więc zrezygnowałem ze wzmacniacza.
- Elfiasty
- Posty: 1001
- Rejestracja: 05 mar 2017, 15:55
- Posiadane auto: Astra V HB
- Silnik: 1.4 AT6 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Olsztyn
- Województwo: Warmińsko-Mazurskie
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 33 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
Zgadzam się w 100% no chyba, że ktoś chce wymieniać na głośniki nie wiem za 1-2k.
- marwisn
- Posty: 3056
- Rejestracja: 18 lis 2016, 19:38
- Posiadane auto: Seat Leon 5F
- Silnik: 1.4 Turbo S/S 125 KM
- Rocznik auta: 2017
- Miasto: Poznań
- Województwo: wielkopolska
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 247 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
Samo wygłuszenie już robi robotę. Ja swego czasu wymieniałem głośniki z serii na Power Base + wygłuszenie. Ori radio dostało skrzydeł .
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2019, 00:43
- Posiadane auto: astra
- Silnik: 1.4t 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Port St Mary
- Województwo: Isle of Man
- Has thanked: 1 time
Re: Navi900 + wzmacniacz
odl pisze:Instrukcja krok po kroku dla laików, bo sam żadnym specjalistą nie jestem.. Wrażenia z osiągniętego efektu poniżej.
Zainspirowany dyskusją w innym wątku postanowiłem dołozyć mały wzmacniacz do fabrycznej instalacji audio. Początkowo miał być polecany Alpine KTP-445u, ale ze wględu na brak tego modelu na naszym rynku (jest jedynie 445A z kablami pod radia Alpine i jeszcze czymś się podobno różni), wybór padł na uniwersalnego Pioneera GM-D1004.
Ponieważ nie chciałem ciąć fabrycznej instalacji, musiałem znaleźć jakiś sposób żeby się wpiąć nieinwazyjnie pomiędzy radio i głośniki. Na szczęście okazuje się, że dla navi900 jest do kupienia gotowy "zestaw" Wystarczy kupić zestaw do montażu BT/Parrot/HF dla Insigni od 2014r. - pasuje pod navi900 idealnie (zielona wtyczka głośnikowa - szara ma inaczjej podpięte kable i jej nie używałem), dzięki czemu dostajemy z radia głośnikowe wyjście sygnału na kostkę ISO i złącze ISO dla głośników:
Czy zielona wtyczka zakupionej uprzęży pasuje do radia? Kupiłem uprząż, która wygląda tak samo, ale nie pasuje do końca, ale działa, ale nie jest bezpieczna i martwię się, że zginę piny radia, jeśli wcisnę ją mocniej.
Czy masz link do zakupionej uprzęży?
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: RE: Re: Navi900 + wzmacniacz
bilboastra pisze:
Czy zielona wtyczka zakupionej uprzęży pasuje do radia? Kupiłem uprząż, która wygląda tak samo, ale nie pasuje do końca, ale działa, ale nie jest bezpieczna i martwię się, że zginę piny radia, jeśli wcisnę ją mocniej.
Czy masz link do zakupionej uprzęży?
U mnie pasuje idealnie - wchodzi tak samo jak oryginalna.
Kupowałem na allegro od tego sprzedawcy:
https://allegro.pl/oferta/przejsciowka-parrot-nokia-opel-insignia-od-2014-7676169297
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2019, 00:43
- Posiadane auto: astra
- Silnik: 1.4t 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Port St Mary
- Województwo: Isle of Man
- Has thanked: 1 time
Re: Navi900 + wzmacniacz
Zainstalowałem moją gm-d1004 z uprzężą, którą już miałem i działa, ale zamówiłem inną uprząż, która, mam nadzieję, będzie dobrze pasować.
Moje wrażenie na wzmacniaczu z szybkiego testu, podczas gdy materiały biurowe są rzeczywiście bardzo dobre, znacznie więcej substancji, ale hałas drogowy będzie prawdziwym testem.
Jednym z moich problemów jest to, że mały subwoofer, który mam Kenwood Ksc-sw11, nie jest wystarczająco głośny. To jest obecnie podłączane do uprzęży przed wzmacniaczem, czy jest w porządku podłączać się do wzmocnionego sygnału na uprzęży po wzmacniaczu, czy to w jakikolwiek sposób wpłynie na to, jak głośny jest subwoofer?
Mam nadzieję, że to się tłumaczy!
Moje wrażenie na wzmacniaczu z szybkiego testu, podczas gdy materiały biurowe są rzeczywiście bardzo dobre, znacznie więcej substancji, ale hałas drogowy będzie prawdziwym testem.
Jednym z moich problemów jest to, że mały subwoofer, który mam Kenwood Ksc-sw11, nie jest wystarczająco głośny. To jest obecnie podłączane do uprzęży przed wzmacniaczem, czy jest w porządku podłączać się do wzmocnionego sygnału na uprzęży po wzmacniaczu, czy to w jakikolwiek sposób wpłynie na to, jak głośny jest subwoofer?
Mam nadzieję, że to się tłumaczy!
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2019, 00:43
- Posiadane auto: astra
- Silnik: 1.4t 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Port St Mary
- Województwo: Isle of Man
- Has thanked: 1 time
Re: Navi900 + wzmacniacz
Czy byłbyś tak uprzejmy, aby zrobić zdjęcie męskiego zielonego złącza astra i zdjęcie męskiego złącza na zakupionej uprzęży, proszę?
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: Navi900 + wzmacniacz
bilboastra pisze:Czy byłbyś tak uprzejmy, aby zrobić zdjęcie męskiego zielonego złącza astra i zdjęcie męskiego złącza na zakupionej uprzęży, proszę?
Wymieniłem dzisiaj filtr kabinowy i przy okazji zrobiłem to zdjęcie. Fabryczna wtyczka na górze.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2019, 00:43
- Posiadane auto: astra
- Silnik: 1.4t 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Port St Mary
- Województwo: Isle of Man
- Has thanked: 1 time
Re: Navi900 + wzmacniacz
Dzięki za zdjęcie, byłem odważny i mocno nacisnąłem uprząż, ale bez problemu wszystko się udało.
Wziąłem również wejście dla mojego subwoofera z głośników przednich zamiast głośników tylnych, a efektem jest o wiele więcej basów nie, więc jestem z tego zadowolony.
Z jednostki głównej musi być wysyłany mniej basów.
Wziąłem również wejście dla mojego subwoofera z głośników przednich zamiast głośników tylnych, a efektem jest o wiele więcej basów nie, więc jestem z tego zadowolony.
Z jednostki głównej musi być wysyłany mniej basów.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 wrz 2019, 00:43
- Posiadane auto: astra
- Silnik: 1.4t 150
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: Port St Mary
- Województwo: Isle of Man
- Has thanked: 1 time
Re: Navi900 + wzmacniacz
odl pisze:bilboastra pisze:Czy byłbyś tak uprzejmy, aby zrobić zdjęcie męskiego zielonego złącza astra i zdjęcie męskiego złącza na zakupionej uprzęży, proszę?
Wymieniłem dzisiaj filtr kabinowy i przy okazji zrobiłem to zdjęcie. Fabryczna wtyczka na górze.
wtyczki.PNG
Hi odl, I have noticed that when I turn the front high pass filter on I get faint high pitched noise from the speakers which gets worse when the amplifier has been on a while. With the filter off there is no problem. Have you noticed this, can you do a test if you have a moment?
many thanks
------
Zauważyłem, że gdy włączam przedni filtr górnoprzepustowy, z głośników słychać cichy, wysoki dźwięk, który pogarsza się, gdy wzmacniacz jest włączony. Przy wyłączonym filtrze nie ma problemu. Czy zauważyłeś to, czy możesz zrobić test, jeśli masz chwilę?
Wielkie dziękipost
-
- Posty: 1427
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:41
- Posiadane auto: Astra K HB RM17 Dynamic
- Silnik: 1.4 S/S 125KM
- Rocznik auta: 2016
- Miasto: --
- Województwo: śląskie
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 111 times
Re: RE: Re: Navi900 + wzmacniacz
bilboastra pisze:Hi odl, I have noticed that when I turn the front high pass filter on I get faint high pitched noise from the speakers which gets worse when the amplifier has been on a while. With the filter off there is no problem. Have you noticed this, can you do a test if you have a moment?
I did short test (around 10 min) with hpf turned on for front speakers and have not noticed any noise.. probably your amplifier is faulty and gets worse after it warms up.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości