Re: Wybór konfiguracji oraz silnika
: 21 maja 2018, 22:30
Idąc tym tropem lepiej było kupić coś koło 65 KM, bo kasy jeszcze więcej by zostało, a różnica pewnie niewielka, a z trybem sport to pewnie już żadna .
Ogólnopolskie Forum Użytkowników Opla Astry 5 (K) - Car of the Year 2016
https://astra5klub.pl/
Nikt tak nie stwierdził. Jedyne co pisaliśmy i co na 99% jest prawdą, to to, że nie zmienia się mapa silnika. Nie zdziwiłbym się, gdyby Twoje odczucia brały się z nawyku od SPORT - nie deptałeś tej Elite do samej podłogi. Niestety, ale bez trybu sport, trzeba gnieść pedał po wykładzinie - inaczej nie jedzie. Na ostatnich 10% skoku przepustnicy jest z 30% mocy auta chyba...kuba pisze:Ale... techniczne gremium tego forum orzekło, ze tryb SPORT to placebo i jedna wielka bujda, więc.... hello ?
Dopóki nie będzie wykresu z hamowni potwierdzającego takie sensacje to uznaję tylko błąd pomiaru.Vex pisze:0-100 bez sportu 8.4s, ze sportem 7.7. Obawiam się że odczucia "technicznego gremium" przeczą pomiarom = mylą się.
Thomson1708 pisze:Co wy na to Panowie ?
Segor pisze:Twoje odczucia brały się z nawyku od SPORT - nie deptałeś tej Elite do samej podłogi. Niestety, ale bez trybu sport, trzeba gnieść pedał po wykładzinie - inaczej nie jedzie.
b3rs pisze:Thomson1708 pisze:Co wy na to Panowie ?
My na to, że masz osobny temat ze spalaniem.
0-100 z hamowni? gdzie takie robią?Segor pisze:Dopóki nie będzie wykresu z hamowni potwierdzającego takie sensacje to uznaję tylko błąd pomiaru.Vex pisze:0-100 bez sportu 8.4s, ze sportem 7.7. Obawiam się że odczucia "technicznego gremium" przeczą pomiarom = mylą się.
może tu właśnie pies pogrzebany, że ciśniesz do dechy? Czy jest sport, czy go nie ma, gaz do dechy to nadal to samo w obu przypadkach.kuba pisze:Nie bój żaby... deptałem deptałem, wiem co to silnik benzynowy i jak się go użytkuje A14NET w J'ce (bez żadnych trybów) ogólnie też - nie jechała, wg obiegowej opinii, moja śmigała, nie tak jak K, ale też przyjemnie dało się pojechać. gaz zawsze w podłodze, gdy żądałem odejścia Tak samo traktowałem tą Elitkę. Swoją K, bez SPORT'a też czasami zdarza mi się jechać, jak żona się załączy, że szarpie... bla bla blaSegor pisze:Twoje odczucia brały się z nawyku od SPORT - nie deptałeś tej Elite do samej podłogi. Niestety, ale bez trybu sport, trzeba gnieść pedał po wykładzinie - inaczej nie jedzie.
Thomson1708 pisze:Spalanie to jedno z najważniejszych rzeczy dla sporej części populacji.
Przecież miałem na myśli moc, a nie czas... Teraz widzę, że masz AT, tylko zapomniałeś wspomnieć o tym w swojej wypowiedzi. No w AT to faktycznie czasy mogą być różne.Vex pisze:0-100 z hamowni? gdzie takie robią?
Nie no wiadomo, że robiłeś testy na zamkniętym torze, czyszcząc jezdnię i opony po każdym przejeździe, dolewając paliwa, i grzejąc opony w pokrowcach...Vex pisze:błąd pomiaru... a znasz metodę pomiaru, że taki osąd wydajesz?
tutaj piszesz o różnicach poniżej 0.1s (albo jeszcze mniejszych). Różnica 1s zdecydowanie nie stąd się wzięła.Segor pisze:Nie no wiadomo, że robiłeś testy na zamkniętym torze, czyszcząc jezdnię i opony po każdym przejeździe, dolewając paliwa, i grzejąc opony w pokrowcach...Vex pisze:błąd pomiaru... a znasz metodę pomiaru, że taki osąd wydajesz?
z hamowni z/bez sportu nie mam. Jak będę następnym razem, nie omieszkam zrobić (ale pewnie różnice będą na poziomie błędu pomiarowego)Segor pisze:Przecież miałem na myśli moc, a nie czas...
nadja6 pisze:I tym to sposobem wychodzi na to, że nie będzie dużej różnicy między 125 a 200
nadja6 pisze:kurcze, Panowie, aleśmy przepłacili biorąc 200, zamiast 125 a najlepiej 100
Fuks pisze:Nastał ten dzień, odpalam gaz do dechy a tu..... rozczarowanie...
kuba pisze:Fuks pisze:Nastał ten dzień, odpalam gaz do dechy a tu..... rozczarowanie...
olbrzymie rozczarowanie
rozczarowanie tak wielkie, jak byście oczekiwali że z dodatkowej 1/4 mocy uzyskacie czterokrotnie większe przeciążenie przy ruszaniu.kuba pisze:olbrzymie rozczarowanieFuks pisze:Nastał ten dzień, odpalam gaz do dechy a tu..... rozczarowanie...
Fuks pisze:astra-megane-i30-test-automaniak-t332.html
http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850 ... 15655.html
Co do wyprzedzania wersja 125km niewiele ustąpiła wersji 200km.
Pośmiali również, że skrzyni opla
roon7 pisze:Zaraz to Fuks pierwszy dał "test" wyprzedzania
zwraca uwagę na problem "testów" z jutuba i innych internetów, które mieszają ludziom w głowach tak, że później albo nie widzą różnicy między 150 a 200KM, albo wydaje im się, że z 200KM mogą startować do Ferrari FF (tylko puki kierowca w Ferrari się nie skapnie że coś się za nim toczy)kuba pisze:A co to ma wspólnego z wyborem silnika lub konfiguracji Astry ??? Do brzegu !
Vex pisze:zwraca uwagę na problem "testów" z jutuba i innych internetów, które mieszają ludziom w głowach tak, że później albo nie widzą różnicy między 150 a 200KM
Vex pisze:żeby zobaczyć czy różnica między 150 i 200 jest taka jakiej należy oczekiwać, a nie taka jaką się wyśniło