Strona 10 z 16

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 09:56
autor: pgrad
150 KM w AT daje się sprawnie jeździć
Czasami lepiej mieć więcej niż mniej z wyposażenia i po kilku m-cach żałować że jednak czegoś zaczyna brakować

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 10:16
autor: Thomson1708
Bogato wyposażony enjoy to błąd. Weź sobie takie wyposażenie jak ja i ciesz sie astry za 80 tyś.
1,6 MT/elite/ Czarna podsufitka (sport przycisk)/Wyciszenie wnętrza/Pakiet komfortowe fotele/bearlock/zapasowe koło.
Będziesz zadowolony.

Re: RE: Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 12:59
autor: rah
Thomson1708 pisze:Bogato wyposażony enjoy to błąd. Weź sobie takie wyposażenie jak ja i ciesz sie astry za 80 tyś.
1,6 MT/elite/ Czarna podsufitka (sport przycisk)/Wyciszenie wnętrza/Pakiet komfortowe fotele/bearlock/zapasowe koło.
Będziesz zadowolony.
Też wychodziłem z założenia, że muszę mieć bogate wyposażenie + maksymalnie dobry silnik. Patrzyłem najpierw na insignie, ale tam musiałbym brać biedną insignie z silnikiem 1.5 turbo. Brakowałoby mi tych wielu udogodnień. Zszedłem więc do Astry ST 1.6t , ale z wszystkim (no prawie ) co chciałem mieć w samochodzie.
W astrze, gdybym musiał to wybrałbym lepsze wyposażenie i silnik 1.4 150 zamiast 1.6 200 KM. 1.4 do 100 km/h dużo gorszy nie jest. Przepaść pojawia się powyżej 100 km/h.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 16:48
autor: Kojot
@rdgk a jaki masz budżet?

Ja bym raczej nie brał Enjoy, dzieli go przepaść do Dynamic.

Do miasta wziąłbym pewnie automat (przy dużych przebiegach i dużych korkach) i albo 200KM albo intelliluxy. Pewnie raczej intelliluxy.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 17:48
autor: rdgk
Kojot pisze:@rdgk a jaki masz budżet?

Cennikowo 100 tys.
W konfiguracji musi się znaleźć płatny lakier

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 20:13
autor: rah
rdgk pisze:
Kojot pisze:@rdgk a jaki masz budżet?

Cennikowo 100 tys.
W konfiguracji musi się znaleźć płatny lakier
Cennikowe 100000 da cenę poniżej 89000. Jeśli tak liczysz to jednak brałbym dynamic i zszedłbym z silnikiem do 150 KM z automatem i IL i dobrał coś z wyposażenia według własnych upodobań.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 21:02
autor: Segor
Enjoy + te wszystkie pakiety to ta sama cena co dynamic, a nie masz kół R17, nie masz przycisku sport i paru innych pierdół. Jeszcze zastanów się. I nie wiem czy na Dynamic nie można lepszego rabatu dostać (to już pytanie do dealera).

Re: RE: Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 22:20
autor: bozon
Segor pisze:Enjoy + te wszystkie pakiety to ta sama cena co dynamic, a nie masz kół R17, nie masz przycisku sport i paru innych pierdół.


Trzeba tylko pamiętać, że w Dynamicu w standardzie nie ma czujników parkowania ( w pakiecie biznes do enjoya są) i trzeba te parę stówek dołożyć jeszcze.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 22:24
autor: astra
Enjoy to przepaść do Dynamica. Teraz brałbym Dynamica.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 22:28
autor: Segor
bozon pisze:Trzeba tylko pamiętać, że w Dynamicu w standardzie nie ma czujników parkowania ( w pakiecie biznes do enjoya są) i trzeba te parę stówek dołożyć jeszcze.
Po dołożeniu cena prawie taka sama.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 15 paź 2017, 22:37
autor: bozon
Segor pisze:Po dołożeniu cena prawie taka sama.

A to całkiem możliwe ;) Chodziło mi nie o cenę, a o to, że nie ma. Dla mnie było zaskoczeniem, że w dość wysokiej wersji nie ma czujników w standardzie.

Ale może właśnie dzięki temu dołożyłem pakiet kierowcy plus ;)

Re: Zmiany w RM 2018.5 - Astra V

: 18 lut 2018, 19:38
autor: piterro86
Krzysiec pisze:No ja dzisiaj też trochę inaczej skonfigurowalbym auto... Ale cóż... Człowiek uczy się całe życie ;)


Możesz zaproponować co ciekawego byś teraz skonfigurował, co jest warte "użytkowe" na codzień?

Re: Zmiany w RM 2018.5 - Astra V

: 18 lut 2018, 19:48
autor: Krzysiec
Podkreslmy, ze to co dla mnie jest brakujacym ogniwem dla innego wcale byc nie musi ;) Ja poprostu na drodze doswiadczenia widze, ze tego mi brakuje ;)

Podstawowo:
- INTELLILUXY
Dodatkowo:
- automat
- tempomat adaptacyjny

Tego mi w aucie brakuje.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 18 lut 2018, 21:24
autor: Segor
Najdroższe dodatki :)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 18 lut 2018, 21:28
autor: Budus
Ja bym wziął teraz automat;)

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 18 lut 2018, 21:49
autor: piopyt
Obecna konfiguracja jest dla mnie optymalna. Jednak w ramach pewnych fanaberii automat, aktywny tempomat i gdyby był w opcjach po FL dach panoramiczny


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 18 lut 2018, 23:27
autor: Derek
Nie wiem co wy z tym aktywnym tempomatem, ale ja w ogóle w CHRce nie korzystam. Strasznie denerwujące zwalnianie, gdy mamy 100-150m do poprzedzającego a z lewej akurat ktoś wyprzedza.

Automat za to jedyną opcją :)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 18 lut 2018, 23:53
autor: Segor
Skoro ktoś Cię wyprzedza to za wolno jedziesz (╭☞ ͡° ͜ʖ ͡°)╭☞

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 19 lut 2018, 00:43
autor: Derek
Wyszalałem się już kiedyś, a miałem czym.
Teraz z dwójką dzieciaków nie widzę potrzeby jeździć szybciej niż 130-140 :) i chyba do takiej jazdy kupuje się Astre.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 19 lut 2018, 09:06
autor: Segor
Nie no żartuje. Zgadzam się, że jazda 130-140 już przy średnim ruchu z ACC może być męcząca. Jakbyś jechał 160 to jest lepiej. Takie mam przynajmniej swoje doświadczenia z ręcznym CC :)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 19 lut 2018, 09:48
autor: Derek
O ile lewy pas masz wolny o co niestety z kulturą jazdy po naszych drogach czasem ciężko :)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 19 lut 2018, 12:17
autor: Fuks
Derek pisze:ja w ogóle w CHRce nie korzystam

Jak Astra wypada przy CHR? Cisza, spalanie, itd.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 19 lut 2018, 12:25
autor: Derek
Nie wiem, bo na Astrę jeszcze czekam :)

Spalanie w hybrydzie w trasie 5-6l, przy spokojnej jeździe da się zejść w okolice 4. W mieście różnie.. od 1 do 6 litrów.

Wyciszenie jak na samochód za 120 tys. mogłoby być lepsze. Ale hałas generuje przede wszystkim bezstopniowa skrzynia - trzeba się do niej przyzwyczaić.
Generalnie dla rodziny 2+1 idealny. Przy 2 dzieci będzie kłopot z wyjazdem gdzieś dalej.
Na pewno zwraca na siebie uwagę :)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 19 lut 2018, 12:36
autor: Segor
Co by nie mówić, wygląda genialnie.

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 20 lut 2018, 13:50
autor: kuba
Jest cholernie droga, a coraz więcej ich na ulicach widać... fenomen urody wygrywa ;)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 20 lut 2018, 13:58
autor: daro
Jeden z sąsiadów planował ją kupić. Szkoda, że rozmyślił się bo bym miał świetny egzemplarz testowy ;-)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 20 lut 2018, 14:00
autor: Fuks
Teraz upusty na najdroższa hybryda CHR są nawet do 17500 więc jest lepiej ale jest ciągle droga i wygląda genialnie.
Dziś jakbym kupował to pewnie padłoby na CHRa, rok temu musiałbym dołożyć 45 tys do ceny Astry :).

Added in 58 seconds:
Derek pisze:Spalanie w hybrydzie w trasie 5-6l, przy spokojnej jeździe da się zejść w okolice 4. W mieście różnie.. od 1 do 6 litrów.

Serio od 1L?

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 20 lut 2018, 14:00
autor: kuba
Eee ja mam problem czasem się do swojej ST zabrać, taki CHR, choć strasznie mi się podoba, u mnie odpada...
Ewentualnie jako drugi samochód, ale to nieprędko :D

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 20 lut 2018, 14:13
autor: Vex
Derek pisze:Przy 2 dzieci będzie kłopot z wyjazdem gdzieś dalej.
gdyby nie rozmiar bagażnika, to nie byłoby mnie na tym forum.
CHRka przegrała w momencie otworzenia bagażnika, nawet do niej nie wsiadaliśmy ;)

Re: Wybór konfiguracji oraz silnika

: 20 lut 2018, 14:16
autor: Fuks
U mnie 2+1 wchodzimy na styk do Astry HT więc do CHR też dam radę :)